Ben je vastgebonden aan je bureaustoel?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe gaat het hierde komende tijd kan ik helaas niet bij een meeting zijn....maar ik wil wel een keer mee!
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef displission het volgende:
Van mij wel..genverbrander als je maar niet gaat zeggen dat ik niet besta
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Bad halfvol. Eten half gaar. Ik half gaar![]()
Verklaar je nader? Wat voor site? Om alle ellende even te vergeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef displission het volgende:
Ik ben bezig met een site voor positieve nieuwsberichten trouwens..missie..de wereld omdraaien..het leuke ervan is dat je 5,- kan verdienen..
Ik zette vroeger het badje bij de douche. Dan kon kind in bad en ik onder de douche. Gezellig was dat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
Isabella is ook lekker in badje geweest. Heerlijk gevoel is dat ook hè. Het is gewoon bevrijdend als alleen je kind al in bad gaat![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef displission het volgende:
Ik ben bezig met een site voor positieve nieuwsberichten trouwens..missie..de wereld omdraaien..het leuke ervan is dat je 5,- kan verdienen..
www.haluworld.org
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:18 schreef Genverbrander het volgende:
Mogen sceptici ook komen bij die bijeenkomst?
lees zelf maar bij missie en earn 5,-quote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Wat voor site? Om alle ellende even te vergeten?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef displission het volgende:
dus analyzing barb als je positief nieuws vind op internet oid wat echt de moeite waard is mailen..geld maak ik over of via de post of via de bank..1 iemand wint per maand..hoe groter de site wordt hoe meer prijzen ik weg kan geven..ben alleen absoluut niet goed in programeren en het kost me erg veel moeite..
maar de basis is er iig
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?
Precies.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:37 schreef displission het volgende:
een klein steentje wat bijdraagt aan het grote geheel..alleen werk ik met prijzen, ik wil geld uitgeven! maar het moet wel leuk blijven natuurlijk he?
misschien een beetje laat maar ik geloof dat ik er nog wel 1 heb.........................quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
wenkbrauwpiercing heb ik ook gehad... en 1door mn lip ( of eigenlijk er net onder)en 1 door mn tong
En deze monitor doet ook errug raar, dus als er iemand toevallig nog een monitor in de aanbieding heeft.....
Gelooooof je dat dan?quote:
ja ben 1.58....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mmmm.. Ik ben 1.63... En mn zoessie is ongeveer een kopkleiner...geloof ik!!!!
Wat? Een verknipte kandidaat?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen, ik denk dat ik me maar eens aan ga melden als mod voor TRU. Volgens mij ben ik de geknipte kandidaat.![]()
nee maar je kunt je altijd aanbieden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat? Een verknipte kandidaat?
Is er vraag naar een nieuwe mod dan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
Wie hier met een paranormale gevoeligheid durft een voorspelling te doen over mijn lengte?![]()
![]()
Dan kun je, geloof ik, in de rij gaan staan. Er zijn nog tig wachtenden voor u.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
nee maar je kunt je altijd aanbieden.
owwwwquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
ik heb het over mn lichaamslengte nok
![]()
Het was eigenlijk maar een grapje, nok.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je, geloof ik, in de rij gaan staan. Er zijn nog tig wachtenden voor u.
En..... wie vraagt wordt overgeslagen.
Ik zou het niet willen. Ik heb er wel eens over nagedacht ja. Niet omdat er een vraag was maar meer omdat ik veel mensen zie die die ambitie wel hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het was eigenlijk maar een grapje, nok.Maar jij lijkt me wel serieus een goeie kandidaat, heb je er ooit over nagedacht of ben je toevallig al eens benaderd?
ff snel voor ik eindelij in bad ga.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef draculettetje het volgende:
zo beetje weer bij gelezen,
tis dat je het niet wilt maar ik zou nok ook wel een goeie vinden, mochten er nog modjes nodig zijn,
misschien wil ik ook wel naar een bijeenkomst met z'n allen, zijn kleine mensjes op krukken ook welkom???
en dan nu een klein stukje over het huis, het schiet allemaal aardig op, beneden is alles klaar om de muren te schilderen, heb vandaag zelf een klein muurtje oranje geschilderd, jippie en de jee!
Boven met de badkamer gaat het ook snel, oude tegels zijn eruit en de leidingen zijn al ingefrased (ofzoiets) en aangelegd (en het lekt niet!) dus daar kan getegeld worden!![]()
en dan voor mij is het morgen weer tijd voor twee weken opname in het ziekenhuis![]()
ik laat vamp wel melden hoe het zo'n beetje gaat.
voordeel is wel dat ik nu aan de medicatie gewend ben ha ha ha
voor alles dankquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ff snel voor ik eindelij in bad ga.
Cool.... kleur in huis![]()
Succes morgen en heel veel sterkte en beter en krukloos worden jij!!![]()
ja.... het bad was vol voor mijn eten klaar was. Ik wilde niet met mijn lege maag i n een net iets te heet bad gaan zitten omdat ik dan van mijn stokkie ga. Dus eerst wat eten. Maar toen was mijn bad net even iets teveel afgekoeld om er erg lang in te dobberen. En het was ook meer bedoeld om de spieren te ontspannen en de verf een beetje los te weken. De turqoise latex is er inmiddels helemaal vanaf. En ik zat onder de minuscule spatjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef draculettetje het volgende:
dat doe je snel!
Ik krijg ook weer zin om hier het een en ander te gaan schilderen. Zal de lente wel zijn of zo. Maar ik heb nog een liter licht turqoise staan. Was eigenlijk bedoeld voor mijn slaapkamerplafond. Maar nu twijfel ik omdat ik een grote netverlichting heb waar ik een doek overheen wil spannen voor daar. Maar de logeerkamer heeft ook wel een beurt nodig. Een leuk gekleurd muurtje zou best cool zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef draculettetje het volgende:
hihihi wat een verhaaltje weer. Ik lees echt te weinig hier de laatste tijd!
maar jij bent dus weer mooi schoon! en niet meer ieniemienie turkwase!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |