Precies, en hard ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dus jij liep erheen, hielp dat kind over te steken en neuqte die milf daarna of?
sommige mogen zelf net voorin de auto zitten, tja...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:02 schreef tonks het volgende:
Zeker een tienermoeder?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:58 schreef Katana het volgende:
Als ik met mn auto langs zou rijden en dat kind zou net oversteken zit ik gelijk met de rest van mn leven met ene trauma.
ze had beter kunnen gaan snowboarden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k zag op wintersport in het midden van de zwarte piste een mevrouw op ski's...
Op zich niet zo vreemd zul je denken, maar deze mevrouw had in plaats van skistokken een ventje van nog geen twee jaar in d'r handen...
quote:
Hand vasthouden dus. Een hond hou je tenslotte ook aan de lijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef tonks het volgende:
Nee maar je hebt ook soms dat die kinderen opeens blijven staan, terwijl de moeder dat niet door heeft
Goeie vergelijkingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Een hond hou je tenslotte ook aan de lijn.
In ieder geval wel als je dan toch zeker wil zijn dat je een keer naar ten val komt en je kind plet...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ze had beter kunnen gaan snowboarden.
Onverantwoordelijke moeder.......quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k zag op wintersport in het midden van de zwarte piste een mevrouw op ski's...
Op zich niet zo vreemd zul je denken, maar deze mevrouw had in plaats van skistokken een ventje van nog geen twee jaar in d'r handen...
Hoe kun je dat horen als je in je auto zitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:58 schreef Katana het volgende:
Sta ik net te wachten bij een verkeerslicht bij een drukke weg, verkeer vanuit 2 kanten dus je moet 2 keer oversteken. Zie ik een jochie van een jaar of 3 staan. Ik had zoiets van ' Huh, hoort daar niemand bij?' Staat die moeder 20 meter verder aan de overkant te schreeuwen (zij was al overgestoken) : '' Nog niet lopen! wachten tot het groen is! Kijk uit!! Auto's''. Ik dacht echt wtf zo'n kind laat je niet alleen oversteken daar hoor je als moeder bij te staan. Als ik met mn auto langs zou rijden en dat kind zou net oversteken zit ik gelijk met de rest van mn leven met ene trauma.
Idiooit wijf, had gewoon een hond genomen ipv kinderen.
Onverantwoorde moeders![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Onverantwoordelijke moeder.......
...
ik stond ( in de vorm van staan/lopen] bij het verkeerslicht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Hoe kun je dat horen als je in je auto zit![]()
idd, alleen zonde voor dat kind en voor de hulpverleners die voor dat kind op mogen komen draven. Dit soort mensen horen een fokverbod (als in voortplanten) te krijgen of een nekschot.quote:
En dan is het dag fiets.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
Moslima moeders kunnen er ook wat van.
Fiets je rustig steekt in een keer een burka met een stel zuigelingen recht voor je neus over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |