abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35755848
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat snap ik ja
Uhhh... Ga dan!?
  Admin zondag 5 maart 2006 @ 22:08:25 #277
2222 crew  iteejer
pi_35756124
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Mr_Integrity het volgende:
Uhhh... Ga dan!?
Ik vermoed dat je eea niet goed gelezen hebt. Tip: even tot rust komen en dan rustig herlezen, en laat je niet opnaaien
pi_35756181
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je eea niet goed gelezen hebt. Tip: even tot rust komen en dan rustig herlezen, en laat je niet opnaaien
Ik laat me gvd wel opnaaien! Wat nou koekwaus?
pi_35756253
Waar zijn we nou mee bezig mensen?

Een groot deel van de 51 topics zijn mensen bezig elkaar bans toe te wensen en dan nu ook het aanraden van een opstappen.

Komt dat Grote Nieuws nou nog ter sprake of hoe zit het?

En die mensen die hier best zouden willen reageren? Waar zijn die?
Aan hen: laat je vooral niet tegenhouden door een beetje discussie en geflame over en weer.
Bedenk dit maar: al;s men elkaar in het echt zou zien zouden de meeste monden echt zo groot niet zijn.
En er zijn een heleboel mensen die jullie verhaal graag willen horen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Admin zondag 5 maart 2006 @ 22:12:41 #280
2222 crew  iteejer
pi_35756322
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Mr_Integrity het volgende:
Ik laat me gvd wel opnaaien! Wat nou koekwaus?
Rustig, rustig. Adem in, adem uit. Niet hijgen, ademen
Ik snap het overigens niet meer, eerst nodig je me uit je account te verwijderen, daarna vind je dat ik zelf weg moet.
Zal wel allemaal.
Maar laten we nu maar weer ontopic gaan he?

ps, wat is een koekwaus? moet ik dat als koe-kwaus lezen, of als koek-waus?
pi_35756326
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Parameter het volgende:
Wat betreft ethiek, wil ik er toch nog even op wijzen (wat ik al eerder in het Char-topic deed), dat het volgens mij ook helemaal niet door de beugel kon dat Char op de televisie een man ervan beschuldigde dat hij zijn ex-vrouw had laten verongelukken en het bewijs daarvoor liet verdwijnen. En dat louter op grond van haar paranormale ingevingen. Zo'n medium is naar mijn oordeel niet ethisch bezig.
Aflevering? Moet ik eerst zien om te beoordelen.
pi_35756423
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:25 schreef Genverbrander het volgende:
Sten had toch belooft dat Het Geheim in dit deel ontrafeld zou worden? Dan mag ze wel opschieten!
Waar heb ik dit topic als de onthullingsplek aangewezen?, graag zeer harde data.
pi_35756437
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

Rustig, rustig. Adem in, adem uit. Niet hijgen, ademen
Ik snap het overigens niet meer, eerst nodig je me uit je account te verwijderen, daarna vind je dat ik zelf weg moet.
Zal wel allemaal.
Maar laten we nu maar weer ontopic gaan he?

ps, wat is een koekwaus? moet ik dat als koe-kwaus lezen, of als koek-waus?
Een koekwaus dat ben jij, gek tussen je oren....

koek - waus..... volgens Van Dale - Special Edition
  zondag 5 maart 2006 @ 22:21:54 #284
137928 Genverbrander
Gelukszoeker
pi_35756727
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waar heb ik dit topic als de onthullingsplek aangewezen?, graag zeer harde data.
Pikki zei dat aan het begin van dit deel. Niet echt betrouwbare bron, I know...
  Admin zondag 5 maart 2006 @ 22:24:08 #285
2222 crew  iteejer
pi_35756818
Zou best kunnen.
Maar in ieder geval is duidelijk dat dit zo niet werkt.
Ik heb inderdaad opzettelijk op een zelfde manier gereageerd zoals er in het verdelen in deze topicreeks door zovelen gereageerd werd. En het doet me goed om te constateren dat dit jullie niet bevalt.
En daar heb je groot gelijk in. Maar het is wel de sfeer die hier heel lang aanwezig is geweest.
En dat vindt niemand leuk. Prima. Dan gaan we dat dus veranderen met zijn allen
pi_35756919
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef iteejer het volgende:
Zou best kunnen.
Ik heb inderdaad opzettelijk op een zelfde manier gereageerd zoals er in het verdelen in deze topicreeks door zovelen gereageerd werd. En het doet me goed om te constateren dat dit jullie niet bevalt.
En daar heb je groot gelijk in. Maar het is wel de sfeer die hier heel lang aanwezig is geweest.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:36:49 #287
137928 Genverbrander
Gelukszoeker
pi_35757419
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef iteejer het volgende:
Zou best kunnen.
wat een idiote aanpak. Ik vind helemaal niet dat je net zo reageert als anderen, de sfeer was hier prima voordat jij met een botte bijl de rust kwam verstoren. Dit is geen slimme eyeopener, in mijn ogen kan een mod beter het goede voorbeeld geven dan zelf als een dolle stier tekeer gaan. Hier word ik alleen maar recalcitrant van eerlijk gezegd.

Het probleem zit 'm in het feit dat jullie vinden dat TRU niet geschikt is voor sceptici, en dan moeten jullie voor dat probleem ook een oplossing zoeken of jullie idee daarover veranderen.
pi_35758412
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

wat een idiote aanpak. Ik vind helemaal niet dat je net zo reageert als anderen, de sfeer was hier prima voordat jij met een botte bijl de rust kwam verstoren. Dit is geen slimme eyeopener, in mijn ogen kan een mod beter het goede voorbeeld geven dan zelf als een dolle stier tekeer gaan. Hier word ik alleen maar recalcitrant van eerlijk gezegd.

Het probleem zit 'm in het feit dat jullie vinden dat TRU niet geschikt is voor sceptici, en dan moeten jullie voor dat probleem ook een oplossing zoeken of jullie idee daarover veranderen.
Inderdaad, die Iteejeerweet ook niet meer wat ie doet. Beetje ontoerekeningsvatbaar.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr_Integrity op 05-03-2006 23:57:01 ]
  zondag 5 maart 2006 @ 23:06:04 #289
138654 Freethinker
just a ride
pi_35758687
Pff, effe snel voor het slapen gaan checken of het nieuws al bekend is....
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35758993
De posts in de RvdB-topics getuigen inderdaad van weinig inhoud.

Dat komt gewoon omdat RvdB zelf weinig inhoud heeft. Niet omdat de mensen hier allemaal klootzakken zijn. De die hard believers adoreren hem als een messias - want als Robbert zegt dat hij uitverkoren is dan is dat zo, punt uit - en schimpen op iedereen die het in zijn hoofd haalt dat hij weleens een bedrieger zou kúnnen zijn. De non-believers kunnen dit maar moeilijk bevatten omdat werkelijk álles aangeeft dat Robberts verhalen niet waar zijn. Zodoende houdt het RvdB-issue stand.
  maandag 6 maart 2006 @ 04:25:48 #291
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_35763831
jullie zijn ook maar een partij sukkels.
je geloof jan peter,zalm en borris.
dan geloof ik maar liefer in robbert.
hij snijd teminste niet mijn strot af.
they not gonna get us
pi_35764236
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Genverbrander het volgende:

Dat heb ik toch iets anders ervaren Ik reageerde inhoudelijk op een aantal stellingen, maar het was juist jij die daar nijdig om werd. waarom eigenlijk? Ik deed weinig meer dan in vriendelijke woorden de consequenties van je stellingen neerzetten. Daarna ging jij heel gepikeerd vertellen dat je geen tijd meer aan me zou besteden, en kwam je met Feedback-posts.
Helaas hield je je niet aan je eigen voornemen en bleef je wel doorgaan.
Ik denk dat je je onvoldoende realiseert dat een forum bestaat uit het naast elkaar voorkomen van diverse opvattingen, genverbrander. Het is geen strijdtoneel of rechtbank.
We komen er later op terug
pi_35765037
Wanneer zou die site http://www.robbertvandenbroeke.com/ nou eens online gaan.
pi_35765094
Sjonge. Is het weer zo ver.

Wat zijn jullie kinderachtig bezig !

We zijn hier om van gedachte te wisselen, niet om alles persoonlijk op te vatten en elkaar aan te vallen.

Sorrie hoor. Iteejer en Genverbrander: open jullie eigen topic. Dan kunnen jullie naar hartelust posten over jullie communicatieprobleempje.
pi_35765104
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef CarDani het volgende:

We zijn hier om van gedachte te wisselen, niet om alles persoonlijk op te vatten en elkaar aan te vallen.

Sorrie hoor. Iteejer en Genverbrander: open jullie eigen topic. Dan kunnen jullie naar hartelust posten over jullie communicatieprobleempje.
Goed idee, CarDani. Ik heb de discussie al verplaatst naar Feedback.

Goeiemorgen trouwens.
pi_35765118
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef CarDani het volgende:

In R&P of zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 6 maart 2006 @ 09:14:00 #297
139452 gaai
zwarte poes
pi_35765161
Is er al nieuws..?
*I just realized.....i don't care*
pi_35765191
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef gaai het volgende:
Is er al nieuws..?
pi_35765355
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef gaai het volgende:
Is er al nieuws..?
Nee, tuurlijk niet

Oké, ik denk dat het grote nieuws is:

Dat Robbert is opgenomen.
pi_35765556
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:05 schreef Genverbrander het volgende:
Wanneer zou die site http://www.robbertvandenbroeke.com/ nou eens online gaan.
Een echt helemaal nieuw ontwerp is het ook niet zag ik.
Het is bijna hetzelfde als de intro van de serie Medium op Net 5 op vrijdag avond.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')