Ik vermoed dat je eea niet goed gelezen hebt. Tip: even tot rust komen en dan rustig herlezen, en laat je niet opnaaienquote:
Ik laat me gvd wel opnaaien! Wat nou koekwaus?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je eea niet goed gelezen hebt. Tip: even tot rust komen en dan rustig herlezen, en laat je niet opnaaien
Rustig, rustig. Adem in, adem uit. Niet hijgen, ademenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Mr_Integrity het volgende:
Ik laat me gvd wel opnaaien! Wat nou koekwaus?
Aflevering? Moet ik eerst zien om te beoordelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Parameter het volgende:
Wat betreft ethiek, wil ik er toch nog even op wijzen (wat ik al eerder in het Char-topic deed), dat het volgens mij ook helemaal niet door de beugel kon dat Char op de televisie een man ervan beschuldigde dat hij zijn ex-vrouw had laten verongelukken en het bewijs daarvoor liet verdwijnen. En dat louter op grond van haar paranormale ingevingen. Zo'n medium is naar mijn oordeel niet ethisch bezig.
Waar heb ik dit topic als de onthullingsplek aangewezen?, graag zeer harde data.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:25 schreef Genverbrander het volgende:
Sten had toch belooft dat Het Geheim in dit deel ontrafeld zou worden? Dan mag ze wel opschieten!![]()
![]()
![]()
Een koekwaus dat ben jij, gek tussen je oren....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Adem in, adem uit. Niet hijgen, ademen
Ik snap het overigens niet meer, eerst nodig je me uit je account te verwijderen, daarna vind je dat ik zelf weg moet.
Zal wel allemaal.
Maar laten we nu maar weer ontopic gaan he?
ps, wat is een koekwaus? moet ik dat als koe-kwaus lezen, of als koek-waus?
Pikki zei dat aan het begin van dit deel.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waar heb ik dit topic als de onthullingsplek aangewezen?, graag zeer harde data.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef iteejer het volgende:
Zou best kunnen.
Maar in ieder geval is duidelijk dat dit zo niet werkt.
Ik heb inderdaad opzettelijk op een zelfde manier gereageerd zoals er in het verdelen in deze topicreeks door zovelen gereageerd werd. En het doet me goed om te constateren dat dit jullie niet bevalt.
En daar heb je groot gelijk in. Maar het is wel de sfeer die hier heel lang aanwezig is geweest.
En dat vindt niemand leuk. Prima. Dan gaan we dat dus veranderen met zijn allen
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef iteejer het volgende:
Zou best kunnen.
Maar in ieder geval is duidelijk dat dit zo niet werkt.
Ik heb inderdaad opzettelijk op een zelfde manier gereageerd zoals er in het verdelen in deze topicreeks door zovelen gereageerd werd. En het doet me goed om te constateren dat dit jullie niet bevalt.
En daar heb je groot gelijk in. Maar het is wel de sfeer die hier heel lang aanwezig is geweest.
En dat vindt niemand leuk. Prima. Dan gaan we dat dus veranderen met zijn allen
Inderdaad, die Iteejeerweet ook niet meer wat ie doet. Beetje ontoerekeningsvatbaar.....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
wat een idiote aanpak. Ik vind helemaal niet dat je net zo reageert als anderen, de sfeer was hier prima voordat jij met een botte bijl de rust kwam verstoren. Dit is geen slimme eyeopener, in mijn ogen kan een mod beter het goede voorbeeld geven dan zelf als een dolle stier tekeer gaan. Hier word ik alleen maar recalcitrant van eerlijk gezegd.
Het probleem zit 'm in het feit dat jullie vinden dat TRU niet geschikt is voor sceptici, en dan moeten jullie voor dat probleem ook een oplossing zoeken of jullie idee daarover veranderen.
Dat heb ik toch iets anders ervarenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Genverbrander het volgende:
wat een idiote aanpak. Ik vind helemaal niet dat je net zo reageert als anderen, de sfeer was hier prima voordat jij met een botte bijl de rust kwam verstoren. Dit is geen slimme eyeopener, in mijn ogen kan een mod beter het goede voorbeeld geven dan zelf als een dolle stier tekeer gaan. Hier word ik alleen maar recalcitrant van eerlijk gezegd.
Het probleem zit 'm in het feit dat jullie vinden dat TRU niet geschikt is voor sceptici, en dan moeten jullie voor dat probleem ook een oplossing zoeken of jullie idee daarover veranderen.
Goed idee, CarDani.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef CarDani het volgende:
Sjonge. Is het weer zo ver.![]()
Wat zijn jullie kinderachtig bezig !
We zijn hier om van gedachte te wisselen, niet om alles persoonlijk op te vatten en elkaar aan te vallen.
Sorrie hoor. Iteejer en Genverbrander: open jullie eigen topic. Dan kunnen jullie naar hartelust posten over jullie communicatieprobleempje.![]()
In R&P of zoquote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef CarDani het volgende:
Sjonge. Is het weer zo ver.![]()
Wat zijn jullie kinderachtig bezig !
We zijn hier om van gedachte te wisselen, niet om alles persoonlijk op te vatten en elkaar aan te vallen.
Sorrie hoor. Iteejer en Genverbrander: open jullie eigen topic. Dan kunnen jullie naar hartelust posten over jullie communicatieprobleempje.![]()
Een echt helemaal nieuw ontwerp is het ook niet zag ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:05 schreef Genverbrander het volgende:
Wanneer zou die site http://www.robbertvandenbroeke.com/ nou eens online gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |