Goeienavond 2 pils 1 colaatje en een spa blauw.
(ze gingen volgens mij afpilsen_
Heeft iemand anders ook nog wat over kakkers te melden?
quote:Een beetje kakker zegt: "Mag ik twee biertjes astublieft."
Op zaterdag 01 december 2001 18:20 schreef Razor21 het volgende:Goeienavond 2 pils ..........
Overigens zijn de kakkers zelf het best op de hoogte van hun hun kenmerken.
Dus laat het maar aan ons over , roestige Gilette.
[Dit bericht is gewijzigd door SANCTAsimplicissimus op 01-12-2001 18:54]
quote:Ach, als vrouwen zo'n "R" hebben vind ik het eigenlijk wel sexy hoor
Op zaterdag 01 december 2001 18:44 schreef Arjeninho het volgende:
Die "Rrrrrrrrrrrrr"Ik haat die kak "R"
Ik heb in Den Haag op een hele dure prive school gezeten en ik kan me al die zoontjes van directeuren nog wel herrineren...
- Duurste Scooter voor 16e verjaardag
- GSM'etjes toen die nog duur waren
- Nieuwe Auto op 18e verjaardag
Etcetera...
Ik weet dat ik jaloers was op die materialistische rijkdom... maar ik reageer dat niet af door een soort verkapte discriminatie... zeggen dat je iemand haat omdat ie zwart is mag niet maar als je iemand haat omdat hij een rare RRRRR heeft (JEZUS WAT NARROW MINDED) mag wel??
PAAAAALEASE
quote:Ze zitten vaak op de WC.
Op zaterdag 01 december 2001 18:20 schreef Razor21 het volgende:
Maar afgezien daarvan. Ik snap het hele probleem niet zo, "vroeger" sprak ik Brabants, kocht ik kleding bij The Sting en H&M, en luisterde ik "alternatieve" muziek (Oasis, Wu-Tang etc). Gaan studeren in Utrecht, m'n R weer terug-gekregen die ik in Brabant was verloren (zes jaar Brabant na negen jaar Gelderland en drie jaar Zuid Afrika by the way), koop nu merk-kleding (Dkny, Diesel, you know the drill), luister soms nog naar m'n oude CDs maar meestal naar Trance, draag soms ook wel eens m'n kraag omhoog, gewoon omdat ik het wel leuk vind staan (beetje Godfather achtig). En dan? Zou ik dan opeens anders zijn ofzo? Minder aardig, sociaal, whatever? Om Vantschip.com maar te quoten: PAAAAALEASE.
Maarja, vooroordelen tegen "kakkers" en studenten zal je altijd wel houden. Sommige mensen hebben het echter niet helemaal begrepen (jaja, ook sommige kakkers, en zelfs sommige studenten) en dan is het wel grappig, was b.v. op een hockeyfeest, komt er een of andere onbekende kerel naar ons toe (zwaar beschonken), dat er een PSV-speler (Paul Lucius ofzo? Kan dat kloppen?) rondloopt en dat die zijn shirt gescheurd zou hebben. Dat ging ongeveer zo:
Ik: Nee, echt?
Hij: Ja, echt zomaar!
Ik: En wat zei je?
Hij: Als je nou een echte man bent, gooi je nou grof geld op tafel!
Hij: Nee, als je nou een echte man bent gooi je nu fl 250.- op tafel.
Ik: En toen?
Hij: Toen liep hij weg.
Ik: Zullen we hem gaan zoeken?
Hij: Ja!
(jongen loopt enthousiast weg, ik blijf lachend achter)
Over het bestellen, dat moet dus als volgt. Je graaft diep in je portemonnee, haalt al het geld er uit wat er nog in zit (munt & papier), geeft het in de hand van de persoon achter de bar, maakt een handbeweging naar de tap en pakt niet veel later een x-aantal bladen bier aan. Niet veel later keer je terug en vraag je vriendelijk doch dringend: "Hey kerel, waar kan ik hier ergens gebruik maken van het toilet?". So far for the bar-scene.
En wie aan hocky doet is per definitie bekakt en bescheten.
Oh ja, en als je Jan-Diederik heet en jezelf ook zo noemt. Dan ben je redelijk bekakt ja.
quote:Dit is meer nouveau riche, bij mij op school gebeurde dat niet. En ik weet zeker dat de meeste pappies en mammies niet verlegen zaten om een centje meer.
Op zondag 02 december 2001 00:53 schreef www.vantschip.com het volgende:
De enige reden waarom mensen een hekel hebben aan kakkers is omdat ze strondjaloers zijn op alles wat er aan dat kakkersbestaan hangt.Ik heb in Den Haag op een hele dure prive school gezeten en ik kan me al die zoontjes van directeuren nog wel herrineren...
- Nieuwe Auto op 18e verjaardagEtcetera...
Ik weet dat ik jaloers was op die materialistische rijkdom... maar ik reageer dat niet af door een soort verkapte discriminatie... zeggen dat je iemand haat omdat ie zwart is mag niet maar als je iemand haat omdat hij een rare RRRRR heeft (JEZUS WAT NARROW MINDED) mag wel??
PAAAAALEASE
En IEDEREEN weet gewoon dat veel mensen jaloers zijn. Om het fijt wat een
Bepaald persoon bezit. Zoals eerder gezegd. Nieuwe scooter, Auto. Kom op mensen.
Als die ouders daar het geld voor hebben. Waarom niet? Ik zelf loop in armani en versace kleding. En dat soort merken. Ben ik nu een KAKKER? Volgens velen wel.
Ik ga ook op stap. Waar veel mensen komen. Die volgens vele richtlijnen kakkers zijn.
Ik ken mensen waar van de ouders meer geld hebben dan veel mensen hier bij elkaar. En die ook wel eens wat krijgen. Nieuwe auto CQ scooter. Maar deze mensen zijn niets meer en niets minder dan iedereen hier bij elkaar. Waarom worden mensen op hun bezittingen beoordeeld? Ik snap dat niet. Waar ik wel een hekel aan heb is als die mensen dus uit de hoogte doen. Omdat hun ouders rijk zijn. En geef toe. Vele van jullie hebben al een oordeel klaar staan zonder een bepaalde persoon te kennen. In dit geval een kakker.
Leer eerst mensen kennen voor dat jullie een oordeel hebben. En kenmerken van een kakker? Als ik ook m, n kraag omhoog doe. En vraag of ik 2 baco mag AUB. Ben ik dan ook een kakker? Of als ik in de mercedes aan kom rijden van m, n vader. Met m,n armani kleding aan? En heel vaak worden kakkers verkeerd beoordeeld. Want ik ga gewoon met mensen die volgens velen kakker zijn. Naar dancevalley. En naar de <<O>> in den haag. En als er ergens een tent in den haag geen kakkers komen is het wel de <<O>>. Mensen die je vaak ziet in café, s waar veel kakkers komen. Doen uit de hoogte. Die willen graag ergens bij horen. En dat is PAS TRIEST.
Ik heb gesproken.
Groeten
OOK_GEK
quote:Nieuwe Spelling??
Op zondag 02 december 2001 17:11 schreef ook_gek het volgende:En IEDEREEN weet gewoon dat veel mensen jaloers zijn. Om het fijt wat een
Bepaald persoon bezit. Zoals eerder gezegd. Nieuwe scooter, Auto. Kom op mensen.
quote:Nee volgens mij heb jij een goed handeltje lopen ofzo.
Als die ouders daar het geld voor hebben. Waarom niet? Ik zelf loop in armani en versace kleding. En dat soort merken. Ben ik nu een KAKKER? Volgens velen wel.
Ik heb gespreekt
HenkieSpankie
quote:zoiets heet een Oilily sjaaltje
Op zondag 02 december 2001 01:05 schreef Zanderrr het volgende:
En voor de dames: een roze sjaaltje en bijpassende jaarclub-jas. *braaak*
quote:of een hele jaarclub in matelpakjes
Op zondag 02 december 2001 01:05 schreef Zanderrr het volgende:
En voor de dames: een roze sjaaltje en bijpassende jaarclub-jas. *braaak*
quote:Een nieuw usericon????? Hmmm misschien heeft dit wel met mijn website te maken, die overigens niet bekakt is.
Op zondag 02 december 2001 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[off-topic]
Razor, verzin een eigen user-icon!![]()
![]()
[/off-topic]
En dit usericon heb ik niet verzonnen maar gemaakt :-)
quote:die website sux trouwens
Op zondag 02 december 2001 17:51 schreef Razor21 het volgende:[..]
Een nieuw usericon????? Hmmm misschien heeft dit wel met mijn website te maken, die overigens niet bekakt is.
En dit usericon heb ik niet verzonnen maar gemaakt :-)
quote:Hoeveel verkeerdoden??? 0! Waarom denken mensen dat als je website maakt over flitspalen/politie enz dat je meteen zo agressieve hardrijder bent. Want dat ben ik namelijk helemaal niet. Ik probeer mensen bij mij in de buurt te helpen met mijn website d.m.v. foto's v.d. radarauto's enz.
Op zondag 02 december 2001 17:53 schreef Lynch het volgende:[..]
die website sux trouwens
hoeveel verkeersdoden heb jij al op je geweten?
OOOOW jij rijdt zeker Opel? Nou ja 1 ding 100 jaar Opel en ze hebben nog steeds niet geleerd!
Volkswagen rulez
quote:Ja!
Op zondag 02 december 2001 17:57 schreef Lynch het volgende:
zijn mensen die polo's dragen ook kakkers?
* JBravo trekt polo stiekum uit
quote:Ja, de kakkers die jij tegenkwam studeren in Delft.
"Goeienavond 2 pils 1 colaatje en een spa blauw."
Eigelijk is dit discriminatie. Want het is het zelfde dat als je zegt van een turk stinkt. Precies het zelfde. Ik vind het jammer dat er mensen zo zijn. Sterker nog. Ik heb medelijden met deze mensen die hier negatief reageeren.
Groeten
OOK_GEK
quote:Zo, bedankt...
Op maandag 03 december 2001 00:08 schreef ook_gek het volgende:
Dit is echt triest. Iedereen die tot nu toe gereageerd heeft hier is TRIEST.
quote:Dan zal ik maar niet negatief reageren over die arrogante kut-inteelt-kakkers.
Ik heb medelijden met deze mensen die hier negatief reageeren.
quote:Ja maar in m,n eerste post heb ik ook gezegt dat ik een bleod hekel heb aan die ARROGANTE kakkers. Daarom zeg ik ook dat velen hier reageeren als of iedereen het zelfde is. Allemaal voor oor delen. Leer eerst iemand kennen voor dat je met een oor deel komt.
Op maandag 03 december 2001 00:21 schreef Ernst het volgende:[..]
Dan zal ik maar niet negatief reageren over die arrogante kut-inteelt-kakkers.
quote:Ik heb nog niet gereageerd maar vele reacties komen mij bekend voor, ik kan er over oordelen denk ik want ik woon er nl. tussen, maar 1 ding de eerst die mij in een ralph lauren shirt ofzo ziet lopen is koning.
Dit is echt triest. Iedereen die tot nu toe gereageerd heeft hier is TRIEST. Allemaal voor oor delen. ALs je dit of dat doet of draagt. Dan ben je dat. Maar weet je wat het eigelijk verhaal is? Dat er een groep mensen anders is dan de gemiddelde persoon. Ik kan je een voor beeld geven. Waar we het op lijkt. Maar laten we dat maar niet doen.Eigelijk is dit discriminatie. Want het is het zelfde dat als je zegt van een turk stinkt. Precies het zelfde. Ik vind het jammer dat er mensen zo zijn. Sterker nog. Ik heb medelijden met deze mensen die hier negatief reageeren.
![]()
![]()
Groeten
OOK_GEK
Owja helemaal in als kakker is 300000000 ralph lauren overhemden overelkaar en de kragen allemaal omhoog.
Kakkers hebben GEEN fantasie, geen mening en apen elkaar echt allemaal na.
Pappie rijdt volvo, saab of jaguar
en mammie een VW golf evt. cabrio.
En altijd een Ralph Lauren overhemd of polo shirt aan.
quote:Wel als je er in rijdt
Zo'n dikke snoer om hun nek met sleutels eraan
Mensen zitten hier te zeuren over discriminatie maar als we zo beginnen kun je over niemand meer negatief reageren zonder een nazi te zijn toch?
Als er een bepaalde kudde in NL rondloopt en daar heb je een schijthekel aan omdat ze allemaal fake zijn dan mag je daar je bek wel over open trekken....
quote:ja.. ben je nu een kakker of ben je geen kakker Kasper ?
Op maandag 03 december 2001 08:42 schreef kasper het volgende:
* Kasper was/is ook een kakker en was/is daar trots op.
quote:Hij is een Kaksper
Op maandag 03 december 2001 09:19 schreef just me het volgende:[..]
ja.. ben je nu een kakker of ben je geen kakker Kasper ?
quote:* Smots proest zijn beker koffie door zijn neus naar buiten
Op zondag 02 december 2001 03:24 schreef ZeroVince het volgende:
draag soms ook wel eens m'n kraag omhoog, gewoon omdat ik het wel leuk vind staan (beetje Godfather achtig)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAAA!!!
Die zin mogen ze wat mij betreft in de Dikke Van Dale zetten als omschrijving bij het woord 'Muffe Zak Stront'
Maar goed, ik heb me om jouw post echt ziek gelachen samen met mijn collega's. Ga zo door!
Verder polo's maar dat ligt aan het merk
* key kent polo's van merken waarbij je echt geen kakker bent
quote:Ralph Lauren heet dat merk ...
Op donderdag 06 december 2001 11:32 schreef Key het volgende:
Mensen met hun blouse met zo'n polopaardje op.
Ze bestellen hun bier zo van: Hey kerel doe mij een bierrrtje.
Tennis hockey en Golf.
Foute manier van sigaret vasthoudenVerder polo's maar dat ligt aan het merk
En je kan zeggen wat je wilt maar de duurste polos die ik heb gaan wel het langste mee... (McG, Lacoste enzo.)
Er zullen best wel mensen mij een kakker vinden, maar boeiend. Ik vind het een beetje raar dat mensen je daar op gaan afrekenen, eigenlijk zijn het dezelfde problemen die bijvoorbeeld echte alto's of metalheads ook hebben... Voor de doorsnee nederlander ben nje toch niet helemaal normaal ofzo...
boeiend
quote:shit ben ik toch een kakker
Tennis hockey en Golf.
quote:Ik ben het dus hier helemaal mee eens. En kakker of geen kakker. Ik ga met een kakker naar TOM HARDING!!!! Effe flink BEUKEN!! En ik heb schijt aan de mensen die andere afrekenen op het uiterlijk of kwa gedrag. Ik blijf dit dus jemmer vinden. Volgens mij zijn jullie jaloers omdat jullie het GELD niet hebben voor de kleding die een kakker draagt.
Op donderdag 06 december 2001 13:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
. Ik vind het een beetje raar dat mensen je daar op gaan afrekenen, eigenlijk zijn het dezelfde problemen die bijvoorbeeld echte alto's of metalheads ook hebben... Voor de doorsnee nederlander ben nje toch niet helemaal normaal ofzo...
boeiend
Groeten
OOK_GEK
quote:Ik heb het geld er niet voor over, da's wat anders.
Op donderdag 06 december 2001 22:31 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij zijn jullie jaloers omdat jullie het GELD niet hebben voor de kleding die een kakker draagt.
Groeten
OOK_GEK
quote:Sommige van dat soort mensen hebben een heel arrogante houding/uitstraling...
Op donderdag 06 december 2001 23:29 schreef ook_gek het volgende:
Oke dat kan ook.
Maar waarom worden er mensen afgerekend op hun bezittingen dan? Dat snap ik niet. Ik kan daar echt niet bij. Ik kan me dat niet in denken. Leg mij dat nou eens uit?Groeten
OOK_GEK
quote:Het gaat er niet om wat ze bezitten, maar hoe ze zich gedragen. Zo uit de hoogte, zo arrogant zoals mijn voorganger hier zegt.
Oke dat kan ook.
Maar waarom worden er mensen afgerekend op hun bezittingen dan? Dat snap ik niet. Ik kan daar echt niet bij. Ik kan me dat niet in denken. Leg mij dat nou eens uit?Groeten
OOK_GEK
Ik zal bijvoorbeeld mensen die minder geld hebben als ik altijd in hun waarde laten en normaal behandelen als een gelijke, want ik weet hoe kut het is om te werken voor bijvoorbeeld de Burger King (zelf ooit gewerkt namelijk). Als je in Ralph Lauren-overhemd loopt, met een aardappel-in-de-keel praat en aan thaennis doet, zegt nog niet meteen dat je een kakker bent. Maar zodra je uit de hoogte en interessant gaat lopen doen dát je geld hebt en dat zelf ook belangrijk vind, dan ben je in mijn ogen een kakker.
quote:Want je moet er ook niet aan denken dat zulke typetjes ook nog eens jouw manager gaan worden.
Op vrijdag 07 december 2001 01:01 schreef JBravo het volgende:[..]
Het gaat er niet om wat ze bezitten, maar hoe ze zich gedragen. Zo uit de hoogte, zo arrogant zoals mijn voorganger hier zegt.
Het heeft bij mij geen reet te maken met geld, daar heb ik namelijk zelf wel genoeg van. Maar als ik dan zo'n groepje kakkers de McDonalds binnen zie komen, grapjes makend of ze er nog kunnen solliciteren en heel "opvallend" naar de financiële telext gaan kijken (McDonalds Lelystad, daar hebben ze dat namelijk), dan ga ik toch lichtelijk over mijn nek. Deze mensen laten zelf ook geen respect zien aan de hard werkende medewerker achter de kassa, dan kunnen deze kakkers het van mij ook niet verwachten. Daar gaat het bij mij om.Ik zal bijvoorbeeld mensen die minder geld hebben als ik altijd in hun waarde laten en normaal behandelen als een gelijke, want ik weet hoe kut het is om te werken voor bijvoorbeeld de Burger King (zelf ooit gewerkt namelijk). Als je in Ralph Lauren-overhemd loopt, met een aardappel-in-de-keel praat en aan thaennis doet, zegt nog niet meteen dat je een kakker bent. Maar zodra je uit de hoogte en interessant gaat lopen doen dát je geld hebt en dat zelf ook belangrijk vind, dan ben je in mijn ogen een kakker.
De mensen die geld hebben, hebben daar (hoe ongeloofwaardig het ook klinkt) hard voor gewerkt. De rijkste mensen in Laren, zullen je niet eens opvallen.
De mensen die b.v. een huis hier hebben "verkregen" showen dat. Die moeten opvallen t.o.v. de echt rijke mensen. Ik weet ook niet waarom, maar dat schijnt in de menselijke aard te zitten. Dit brengen ze helaas ook over op eventuele kinderen. Want die moeten naar de dure brallerige hockeyclub. Zo blijft er dus een keten vervelende mensen in stand.
Ik heb ook een schurfthekel aan boodschappen doen in het centrum. Ik krijg altijd de neiging om met het schuim op mijn bek door de AH met mijn karretje expres tegen al die gebruinde en geblondeerde vrouwen met rode lippenstift (en dat is toch wel ZO uit!) aan te rijden, en dan maniakaal en stuiptrekkend tegen ze te roepen dat ik er spijt van heb, terwijl de klodders speeksel in het rond vliegen.
Nee, laat mij maar weer snel naar Hillywood verhuizen.
quote:Zullen we ruilen?
Nee, laat mij maar weer snel naar Hillywood verhuizen.
(Bericht uit Hillywood)
quote:JA!!!!!!!!!!!
quote:Zal toch aan het merk liggen. (nee ik draag ze niet)
Op vrijdag 07 december 2001 10:24 schreef starghost het volgende:[..]
JA!!!!!!!!!!!
quote:Grappig hè? Eerst was dit een topic om gewoon grapjes te maken over mensen die bekakt doen, wat niks te maken heeft met vooroordelen over rijk zijn. Totdat jij je ermee ging bemoeien. Ineens wordt het een topic over mensen die geld hebben en vinden dat andere mensen jaloers zijn. En die zich er dan ook naar gaan gedragen.
Maar waarom worden er mensen afgerekend op hun bezittingen dan?
De ironie...
quote:Zooz 2 kakkers, jongen moet je eens naar Bloemendaal gaan (NH) of Heemstede. Daar struikel je er over.
Kwam laatst 2 kakkers uit Laren tegen blablabla
quote:Goed hoor. Mag jij lekker bij mijn ouders wonen
Op vrijdag 07 december 2001 10:13 schreef Tiger_Woods het volgende:
K_I_M:
[..]Zullen we ruilen?
(Bericht uit Hillywood)
quote:nou en, moet ie toch zelluf weten..
Op vrijdag 07 december 2001 15:43 schreef Sjeemz het volgende:![]()
![]()
kakkers!
(klik op foto voor meer... brrrr
![]()
![]()
kraagjes!
![]()
![]()
quote:inderdaad, maar ik mag die mensen gewoon niet zo, om ze maar eens ff lekker allemaal over 1 kam te scheren ofzo... 80% is zielig iig. sommige mensen kun je wel hebben.
Op vrijdag 07 december 2001 15:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou en, moet ie toch zelluf weten..
[Dit bericht is gewijzigd door Sjeemz op 07-12-2001 16:07]
quote:nee, maar dan ben je meteen een nazi als je de gemiddelde Fok!k(st)er moet geloven!
Verder polo's maar dat ligt aan het merk
quote:Nou nou nou.....nazi?
Op vrijdag 07 december 2001 16:48 schreef Vision het volgende:[..]
nee, maar dan ben je meteen een nazi als je de gemiddelde Fok!k(st)er moet geloven!
Je draagt zeker een polo op dit moment?
quote:Ik denk niet dat ze bang zijn. Maar ze voelen zich hoger dan een gemiddeld mens. En dat is TRIEST. Dat geef ik toe. Maar niet elke kakker is zo. Ik ken ook mensne die geen cent hebben. Maar doen als of ze dat juist WEL hebben. Daar kan ik ook op walgen. Voor de rest vind ik dat alle kakkers op 1 hoop geveegt word. En dat vind ik zo jammer. Ik ken er genoeg die wel hard werken. Terwel ze NOOIT meer hoeven werken. Omdat pappa genoeg geld heeft. En oke soms zie je wel eens een kraag omhoog staan. Jammer dan. Maar waar het mij om gaat. gooi niet iedereen op 1 hoop. En tuurlijk snap ik vele mensen hier. Dat die gasten arogant zijn. Want ik kan het weten. Het zijn er veel die dat zijn. En oke mischien dat ik iets te direct en HARD gereageerd hebt hier. Dat spijt me ook heel erg.
Op vrijdag 07 december 2001 17:16 schreef kamagurka het volgende:
Kakkers hebben tevens de neiging tot samenscholen in disputen en studentensozen omdat ze bang zijn voor de grote boze (arme) buitenwereld. Maar dat geldt misschien wel voor elke subgroep..
En deze discussie die hier word gevoer op DIT moment vind ik echt mega goed. Want alles word onderbouwt. Echt perfect vind ik dit. En denk niet dat ik alle kakkers aardig vind. Want ik ken er ook veel die ik HEEEEEEl graag eens flink wil slaan. En ze even het ligt laten zien.
Kijk dit soort dingen trek ik me erg aan. Een vriendin zij ooit tegen mij dat ze een bepaald persoon niet aardig vond. Omdat haar ouders veel geld hadden. Terwel dat grietje NOOIT uit de hoogte doet. Ze is heel beschijden. Heb gewoon respect voor haar. Zoals zij leeft. Vele kunnen daar een voor beeld aan nemen. Want er zijn ook lieve en goeie kakkers
Maar pleas gooi niet iedereen op een hooop.
Groeten
OOK_GEK
quote:Yep! Maar ben ik daarom gelijk een kakker? Wat een onzin.
Op maandag 03 december 2001 01:36 schreef roys-twiekert het volgende:[..]
Pappie rijdt volvo, saab of jaguar
en mammie een VW golf evt. cabrio.
En altijd een Ralph Lauren overhemd of polo shirt aan.
quote:nee, ik doelde op die "specifieke polo's die je als drager zeker NIET profileren als kakker"
Op vrijdag 07 december 2001 17:05 schreef JBravo het volgende:Nou nou nou.....nazi?
Je draagt zeker een polo op dit moment?
(m.a.w. Londsdale/Fred Perry)
Of zie ik dit nou verkeerd.
Groeten
OOK_GEK
quote:Alleen daar is niets van waar. Ken mensen die het ook dragen en dat zeker Niet zijn. Zolang je maar geen ruitjesblouse draagt.
Op vrijdag 07 december 2001 16:48 schreef Vision het volgende:[..]
nee, maar dan ben je meteen een nazi als je de gemiddelde Fok!k(st)er moet geloven!
quote:Shit, ik heb nou gewoon echt een ruitjesoverhemd aan... Zou ik stiekem toch ook een kakker zijn? Ik heb namelijk in een vaag grijs verleden namelijk ook al aan tennis gedaan...
Op maandag 10 december 2001 09:00 schreef Key het volgende:[..]
Alleen daar is niets van waar. Ken mensen die het ook dragen en dat zeker Niet zijn. Zolang je maar geen ruitjesblouse draagt.
(nogmaals nee ik draag ze niet!)
NEEEE!!! Wat een drama!!!!
Het maakt niet uit wat voor kleren mensen aan hebben. Ze zijn daarom niet een kakker. Maar je merkt van zelf aan een bepaad persoon. Of ze dat wel of niet zijn. Vele kakkers zijn orogant. En onwijs vervelend. Ze denken dat ze beter zijn dan de rest.
Maar er zijn ook kakkers die aardig zijn. Die gewoon normaal doen. Alleen maar de kleren dragen.
Volgens mij is dit een juiste uitleg.
Groeten
OOK_GEK
quote:Okay deze post vat dus ongeveer alle fatsoenlijke argumenten van deze 'discussie' samen. Zullen we het hier dan maar bij laten?
Op vrijdag 07 december 2001 01:01 schreef JBravo het volgende:[..]
Het gaat er niet om wat ze bezitten, maar hoe ze zich gedragen. Zo uit de hoogte, zo arrogant zoals mijn voorganger hier zegt.
Het heeft bij mij geen reet te maken met geld, daar heb ik namelijk zelf wel genoeg van. Maar als ik dan zo'n groepje kakkers de McDonalds binnen zie komen, grapjes makend of ze er nog kunnen solliciteren en heel "opvallend" naar de financiële telext gaan kijken (McDonalds Lelystad, daar hebben ze dat namelijk), dan ga ik toch lichtelijk over mijn nek. Deze mensen laten zelf ook geen respect zien aan de hard werkende medewerker achter de kassa, dan kunnen deze kakkers het van mij ook niet verwachten. Daar gaat het bij mij om.Ik zal bijvoorbeeld mensen die minder geld hebben als ik altijd in hun waarde laten en normaal behandelen als een gelijke, want ik weet hoe kut het is om te werken voor bijvoorbeeld de Burger King (zelf ooit gewerkt namelijk). Als je in Ralph Lauren-overhemd loopt, met een aardappel-in-de-keel praat en aan thaennis doet, zegt nog niet meteen dat je een kakker bent. Maar zodra je uit de hoogte en interessant gaat lopen doen dát je geld hebt en dat zelf ook belangrijk vind, dan ben je in mijn ogen een kakker.
kak·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] bal, verwaand persoon
Dus als iemand ralph lauren, tommy hilfiger etc. draagt, hockeyd of golft, een sjaaltje draagt, met een R praat enzovoort is iemand nog geen kakker!!
quote:Das toch een neger merk tegenwoordig?
Op maandag 8 september 2003 21:42 schreef miesjuh het volgende:
tommy hilfiger
en ook ik heb een "r" maar geen "air"!
quote:Ik erger me persoonlijk meer aan de hoge Air die ze hebben.
Op zondag 2 december 2001 00:53 schreef www.vantschip.com het volgende:
De enige reden waarom mensen een hekel hebben aan kakkers is omdat ze strondjaloers zijn op alles wat er aan dat kakkersbestaan hangt.Ik heb in Den Haag op een hele dure prive school gezeten en ik kan me al die zoontjes van directeuren nog wel herrineren...
- Nieuwe Auto op 18e verjaardagEtcetera...
PAAAAALEASE
Ik ben 19, wil sparen voor me rijbewijs, heb een fiets en een 3310.
Ik WILDE geen scooter (stonk, maakt alleen maar herrie en fietsen is meestal sneller)
Ik hoef geen nieuwe auto op me 18e (Ten eerste moet je dan rijbewijs hebben) Waarom in de stress zitten met je nieuwe auto voor als je nieuwe auto een deukje krijgt? bij een oude? Ach, zitten er meer in dus boeie.
En dan nog iets, Ik wil een foon om mee te bellen en soms eens te SMSen. En een 3310 is bijna niet kapot te krijgen en dat moet wel bij mij
quote:Jeezzz ben jij ooit op een hockeyclub geweest ofniet?
Op zondag 2 december 2001 10:51 schreef JBravo het volgende:
Kakkers doen niet aan tennis maar aan "thannis"En wie aan hocky doet is per definitie bekakt en bescheten.
Oh ja, en als je Jan-Diederik heet en jezelf ook zo noemt. Dan ben je redelijk bekakt ja.
Maar het is wel zo dat zij allemaal wel mooi gaan studeren en later ook een relaxte baan krijgen, omdat ze juist goed hun best doen op school, want het is echt niet zo dat ze die dingen zomaar krijgen, vrienden van mij hadden gewoon een afspraak dat als ze met mooie cijfers overgingen, dat dan de ouders de helft van de mobiel betalen.
En er zijn toch ook zat alto's die vaag praten, dus wat is er dan mis met kakkers?
Zo dit moest ik ff kwijt, nu zal iedereen me wel een sukkel vinden...
Ow en trouwns, kakkers zijn vaak alleen maar zo arrogant als je je tegen hun kakker-zijn gaan afzetten, anders zijn ze vet aardig, en dat weet ik echt uit eigen ervaring!
[Dit bericht is gewijzigd door Walterius op 04-10-2003 10:42]
* Chasin zat 5 jaar op een kakschool
quote:Ik mag hopen dat u het verkeerd begrepen heeft, een "air" is een arrogante houding....
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:51 schreef miesjuh het volgende:
nou ik heb wel die "air", maar dat is gewoon mijn accent! Bij ons hebben ze dat allemaal... Net zoals ze in twente de klinkers inslikken hebben we in het gooi de "air"! Daar kan ik toch ook niets aan doen
quote:Bespeur ik hier nou je eerste nuttige en tegen de waarheid aangrenzende waarschijnlijkheid? In dit topic tot zover de eerste genuanceerde post. Overigens heb ik "hekel" aan de term kakker. Zal wel komen doordat ik zelf de "kakkerkleding" draag. Niettemin, de tijd waarin ik het gevoel had gepest te worden als men kakker zei is wel voorbij. Ik vind mijn kleding prima, mijn vriendin vind het prima en een hele set niet kakker vrienden vind het ook prima.
Op vrijdag 7 december 2001 01:01 schreef JBravo het volgende:[..]
Ik zal bijvoorbeeld mensen die minder geld hebben als ik altijd in hun waarde laten en normaal behandelen als een gelijke, want ik weet hoe kut het is om te werken voor bijvoorbeeld de Burger King (zelf ooit gewerkt namelijk). Als je in Ralph Lauren-overhemd loopt, met een aardappel-in-de-keel praat en aan thaennis doet, zegt nog niet meteen dat je een kakker bent. Maar zodra je uit de hoogte en interessant gaat lopen doen dát je geld hebt en dat zelf ook belangrijk vind, dan ben je in mijn ogen een kakker.
Overigens vind ik het hele topic verwarrend want voor zover ik er verstand van heb worden corpsballen hier de hele tijd vergeleken met kakkers. In mijn optiek toch niet helemaal hetzelfde.
En nee, ik ga niet afsluiten met rodie83 heeft gezegd. Dat vind ik dan weer een kenmerk van een domme FOK! user. Je naam staat namelijk ook links bij je post.
Ik voldoe meer dan mogelijk aan de term "kakker"
Flame me!
quote:Of ze vinden die kleding niet mooi. Dit kan zijn dat het volk wat er wel inloopt het verkeerd draagt. Of zelfs dat het volk wat het draagt, de kledingstijl zichzelf heeft toegeeigend, waardoor er een bepaald 'image' aan de kleding zit, wat mensen niet aanspreekt. Of de kleding is gewoon lelijk.
Op donderdag 6 december 2001 22:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik ben het dus hier helemaal mee eens. En kakker of geen kakker. Ik ga met een kakker naar TOM HARDING!!!! Effe flink BEUKEN!! En ik heb schijt aan de mensen die andere afrekenen op het uiterlijk of kwa gedrag. Ik blijf dit dus jemmer vinden. Volgens mij zijn jullie jaloers omdat jullie het GELD niet hebben voor de kleding die een kakker draagt.
Groeten
OOK_GEK
Het kan ook zijn dat de kleding te duur is, ja.
(En verdomme, doe die kraagjes naar beneden)
Volgens mij wil jij je nog liever distancieren van de 'meute' door je te gedragen als de uberkakker. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat kakkers een 'scheldwoord' is voor rijke mensen die dure kleren dragen. Maar ik geloof dat jij maar al te graag kakker genoemd wil worden.
Dat is dus het hele punt. Ok, dat je rijk bent. Ga je dan alsjeblieft niet gedragen alsof je boven de 'gewone' mens staat om ze vervolgens uit zitten te vloeken dat ze discrimineren tegenover rijke mensen.
.
quote:Of je bent stompzinnig of je hebt de discussie geniaal omgedraaid
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:06 schreef Dopke het volgende:[..]
Ga je dan alsjeblieft niet gedragen alsof je boven de 'gewone' mens staat om ze vervolgens uit zitten te vloeken dat ze discrimineren tegenover rijke mensen.
maar misschien dat ik je wel gelijk ga geven
quote:Ik heb hem niet omgedraaid, dat werd al voor me gedaan door die knakker die het niet zo heeft op de grote meute. Het wereldje waar in sommige mensen leven, waar ze zo veel geld in hebben gestoken, mag je niet zomaar af gaan zitten kraken. Het is immers veel duurder dan de mijne! Dat is toch wat ik altijd al had willen hebben!
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:15 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Of je bent stompzinnig of je hebt de discussie geniaal omgedraaid
maar misschien dat ik je wel gelijk ga geven
![]()
quote:Wat dacht je van Lick Nieman van het LTL Nieuws?
Op zaterdag 1 december 2001 18:44 schreef Arjeninho het volgende:
Die "Rrrrrrrrrrrrr"Ik haat die kak "R"
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:54 schreef Annastacia het volgende:
Ook gek beweert dat ie een kakker is. Nou, armani en Versace zijn nou typisch pooierkleding, net als die mercedes van je vader. Geen enkele student zou in zijn hoofd halen om in Versace te lopen! Overigens heb je zat kakkers die niet in merkkleding rondlopen, omdat dit arme studenten zijnOverigens ben ik liever kakker dan dat ik erbij loop als de gemiddelde Nederlander, want dat is echt om te huilen.
Verder een behoorlijk kansloos topic
quote:Armani met versace vergelijken
Ook gek beweert dat ie een kakker is. Nou, armani en Versace zijn nou typisch pooierkleding, net als die mercedes van je vader. Geen enkele student zou in zijn hoofd halen om in Versace te lopen! Overigens heb je zat kakkers die niet in merkkleding rondlopen, omdat dit arme studenten zijnOverigens ben ik liever kakker dan dat ik erbij loop als de gemiddelde Nederlander, want dat is echt om te huilen.
Niet iedereen die polootjes (esprit mexx oilily benneton) draagt is een kakker.
Wat verstaan jullie onder kakker?
Ik draag blousjes met truitjes erover. Heb een auto gehad voor mijn verjaardag. Heb op een rijke school gezeten, praat met een r en al mijn vrienden zitten op hockey (ben niet sportief ik hou van wat minder actieve sporten hehehe) en ik studeer.
Ben ik nu een kakker? Verder ben ik extreem links. O jeetje. Nu klopt het beeld niet meer. WAT TE DOEN hoor ik er nu niet meer bij?
Waarom die haat tegen kakkers? Ben je jaloers? Als iemand met een nep r en in polo's loopt omdat ie dat tof vindt. Laat em lekker. Sta je toch boven. Als die uit de hoogte is. Boeie. Als je jezelf zoveel beter vindt dan reageer je er toch lekker niet op?
Waar gaat de discussie over?
groetjes van een`bekakte Silmarwen
quote:woei!
Op zaterdag 1 december 2001 18:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Ach, als vrouwen zo'n "R" hebben vind ik het eigenlijk wel sexy hoor
quote:duh...
Op maandag 6 oktober 2003 21:02 schreef Faithy het volgende:[..]
woei!
ik ben sexy![]()
quote:Heb je die auto niet meer dan?
Op maandag 6 oktober 2003 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
Niet iedereen die met een RRRRRRRRRRR praat is kakker.Niet iedereen die polootjes (esprit mexx oilily benneton) draagt is een kakker.
Wat verstaan jullie onder kakker?
Ik draag blousjes met truitjes erover. Heb een auto gehad voor mijn verjaardag. Heb op een rijke school gezeten, praat met een r en al mijn vrienden zitten op hockey (ben niet sportief
ik hou van wat minder actieve sporten hehehe) en ik studeer.
Ben ik nu een kakker? Verder ben ik extreem links. O jeetje. Nu klopt het beeld niet meer. WAT TE DOEN hoor ik er nu niet meer bij?
Waarom die haat tegen kakkers? Ben je jaloers? Als iemand met een nep r en in polo's loopt omdat ie dat tof vindt. Laat em lekker. Sta je toch boven. Als die uit de hoogte is. Boeie. Als je jezelf zoveel beter vindt dan reageer je er toch lekker niet op?
Waar gaat de discussie over?
groetjes van een`bekakte Silmarwen
Ja, dan vind ik je wel een beetje een kakker, niet positief of negatief.
Een kakker, vind ik, iemand die met een aardappel in de keel praat, Ralph Lauren truien en bloezen draagt, bommels schoenen of weet ik hoe het heet graagt, meiden mey oilily sjaaltjes, haar half opgestoken, geen waarde hechten aan geld, jongens met half lang achterover haar, jongens die sigaren roken op hun 20e, hockey, Gaastra jassen, elk jaar gaan skien.
Dat vind ik een kakker, maar niet super negatief bedoelt.
quote:overmaken op mijn rekening waardeer ik dan ten zeerste
Op woensdag 8 oktober 2003 15:46 schreef miesjuh het volgende:
geld kan me geen ruk schelen
Maar ja, ik praat niet met zo'n 'overdreven' R, ik zeg geen dingen als "zeggggg keerrrrrellll" en zo. Mijn ouders rijden geen saab of jaguar. Sjonge, waar hebben we t toch weer over.
Het is dus zover gekomen dat elke persoon in een hokje geduwd moet worden ja ? Pak een willekeurig iemand die over straat loopt, en als die persoon ook maar 1 kenmerk van een of ander hokje heeft dan krijgt die persoon ook direct het stempel van dat hokje opgedrukt ?
Net zoals de term 'breezerslet' een geheel eigen leven is gaan leiden, want elke 16/17jarige die nu in de stad staat wordt zowat al bestempeld als breezerslet.
Kom op zeg, net alsof jullie allemaal niet kunnen leven als jullie een bepaald persoon niet in een hokje kunnen duwen. Verder snap ik ook niet dat dit zo'n enorm issue is.
*hoofdschud*
En hoe "ze" bier bestellen? Wat belachelijk! Ik bedoel die mensen maken zich gewoon normaal verstaanbaar, beter dan heel hard roepen IK WIL BIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
quote:Er is helemaal niks mis mee met dragen van "kleding van degelijke kwaltieit"(zoals jij het noemt).
Op woensdag 8 oktober 2003 16:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik begin deze kuttopics goed zat te worden. "We" als mensen mogen niet genaliseren wat betreft buitenlanders bijvoorbeeld, mede omdat die mensen minderheidsgroep zijn. Wat geeft "jullie" het recht, ons, kakkers af te zeiken? Wat is er in hemelsnaam mis met het dragen van kleren van een degelijke kwaliteit? Afgunst?En hoe "ze" bier bestellen? Wat belachelijk! Ik bedoel die mensen maken zich gewoon normaal verstaanbaar, beter dan heel hard roepen IK WIL BIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
(heb trouwens weer net een nieuwe gekregen lolol, was een geintje dus heb em zelf gekocht )
Tja ik weet niet. Ik word heel snel bestempeld als kakker maar ik ben helemaal niet materialistisch. Geld boeit me zelfs niet zo. Ik ben eerder heel erg idealistisch maar goed.
Wat ik wel vind is dat veel "kakkers" erg arrogant zijn en neerkijken op mensen. Daar baal ik enorm van.
Maar goed niet iedereen die eruit ziet als een kakker is een kakker zoals jullie het beschrijven.
(kheb ook knotje hehehe zon rommelige maar heb wel mijn haar vet geverfd bij kinki kappers. Kweet duidelijk nog niet mij te indentificeren met een groep lolol)
Maar al die arrogante rijkeluis kindjes moeten zouten.
wat hier word beschreven zijn toch voornamelijk de modepopjes, want het wat hier kakker genoemd word zijn, is gewoon tegenwoordig heel erg in
de polos, de overhemden, de kraagjes, de prada instappers, de hakjes etc etc allemaal gewoon een modeverschijnsel
quote:Ik dacht dat de mode vale spijkerbroeken en Jim kapsels was
Op woensdag 8 oktober 2003 19:38 schreef lovegrrl het volgende:
zijn kakkers niet ooit begonnen als nette mensen? mensen die er net bijlopen ipv slordig, als een schoffie of skater of whatever
meisjes met rokjes en hakjes, jongens met hun rechte broeken van whatever welke stof en een gewone trui of overhemd eroverwat hier word beschreven zijn toch voornamelijk de modepopjes, want het wat hier kakker genoemd word zijn, is gewoon tegenwoordig heel erg in
de polos, de overhemden, de kraagjes, de prada instappers, de hakjes etc etc allemaal gewoon een modeverschijnsel
quote:wel es goed in de winkels en op straat gekeken?
Op woensdag 8 oktober 2003 19:55 schreef Afwezig het volgende:[..]
Ik dacht dat de mode vale spijkerbroeken en Jim kapsels was
He bah .. zit ik er weer naast.
quote:Weet niet waar jij leeft. Maar zeker weten dat Armani versace D&G en prada leuk gedragen word door kakkers. Alleen wel de DURE lijn. En dat is ECHT geen pooier kleding
MAar al het feit dat mensen in hokjes denken is triest.
* Mtijn nix tegen groepen heeft, behalve dan nazi's
quote:Prada valt echt niet in het rijtje Versace, D&G en Armani. Prada wordt over het algemeen gedragen door rijke mensen en niet door paupers (
Op woensdag 8 oktober 2003 22:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet niet waar jij leeft. Maar zeker weten dat Armani versace D&G en prada leuk gedragen word door kakkers. Alleen wel de DURE lijn. En dat is ECHT geen pooier kleding
Sterker nog. Die goedkope lijn van dat soort merken is dat dus wel.
MAar al het feit dat mensen in hokjes denken is triest.
quote:nee nix jaloers we zijn nietjaloers .alleen kakkers scheppen zo op over hun huis en tuinm et een tennisbaan en zwembad en hun auto's moet je maar es mijn school bekijke dat is echt 100% kak school en iedereen praat daar met een WR damn wat haat ik dat en wat is daar nou zo sexy aan alsjeblieft zeg kunnen ze niet normaal praten ofzo
Op maandag 6 oktober 2003 21:02 schreef Faithy het volgende:[..]
woei!
ik ben sexy![]()
hooo foutje ik had eigelijk die sliwnmare ofzo bedoelt niet faithy ging ff fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |