Gooi je charmes in de strijd, ofzo.quote:
Welke charmes?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd, ofzo..
Ja, met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke charmes?
Ik ben zo charmant als een astmatische boekenlegger.
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit..
Ik trek het ernstig in twijfel, eerlijk gezegd. Ja, Lupa_Soladinges misschien wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!
Ja, maar ik wil geen verlebbert masochistisch varken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik trek het ernstig in twijfel, eerlijk gezegd. Ja, Lupa_Soladinges misschien wel.
Er is vast IEMAND voor je op deze wereld...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!
Je weet hoe mijn frans werkt hey.quote:
Ach, het líjkt tenminste Frans.quote:
Ah, ze heeft haar tweede breezer-ik laten liggen in Amsterdam.quote:
Want er zijn daadwerkelijk mensen aanwezig?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* groet de aanwezigen
Geen idee... Ik heb het dan ook niet over mensen gehad!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want er zijn daadwerkelijk mensen aanwezig?
Hoi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Bupi!!!!! Utrecht straks?quote:
Dat zeg ik al tijden.quote:
Oh.quote:
Ja, ik zal even alle namen gaan noemen.quote:
Dan heb jij je biertje verdiend!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef cerror het volgende:
Tjeem.
Kamer schoon, fiets gemaakt, boodschappen gedaan en de kip in de marinade gegooit.
Nu ga ik lekker niets doen.
O, dus geen moeite voor mij?? Dan vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog met je praatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik zal even alle namen gaan noemen.
Pff, stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, dus geen moeite voor mij?? Dan vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog met je praat![]()
Dat dacht ik. Maar ik heb nog geen ontbijt gehad dus ik wacht wel even tot na het eten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb jij je biertje verdiend!!
Bedankt! Ik zat namelijk al een tijdje te wachten op de songtekst van cerror's laatste liedje!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Pwaa. Haha. Bleep.
Zo moeilijk was het toch niet te verstaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zat namelijk al een tijdje te wachten op de songtekst van cerror's laatste liedje!
En dan gewoon genieten omdat je em echt verdiend hebt!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Maar ik heb nog geen ontbijt gehad dus ik wacht wel even tot na het eten.
Error.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Pwaa. Haha. Bleep.
Ploink. Wrong syntaxis.quote:
C:\> format c:quote:
NOOOOOooooooooquote:
quote:
Dat ja.quote:
Bij load, "*", 8, 1 heb je geen c:\ nodig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef JDude het volgende:
Whehehe! Het is C:\
Niet C:/
Nooit met MS-DOS gewerkt zeker?
Dat zegt mij dan weer nietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
Bij load, "*", 8, 1 heb je geen c:\ nodig.
O okay.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij load, "*", 8, 1 heb je geen c:\ nodig.
Dat is commodore gij barbaar!quote:
Mijn eerste ordinateur was een Tulip "IBM Compatible" PC met 7,5 MHz processor.quote:
PC-M mode, hendig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn eerste ordinateur was een Tulip "IBM Compatible" PC met 7,5 MHz processor.
[/fantasiewereld].quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Het maakt me op zich niet zoveel uit wat jullie van plan zijn. Maar dát jullie iets van plan zijn, lijkt me duidelijk. Ik weet niet of het mij iets aan gaat, maar dit stiekeme gedoe maakt me echt geïrriteerd. Kijk, als er iets is waardoor jullie me niet mogen, of ik iets, wat dan ook, verkeerd gezegd heb, zég dat dan gewoon. Want dit doet me pijn, mensen, écht pijn. Ik hou er niet van als mensen dingen achter mijn rug om doen.
Dus. Vertel op.
Ik leef in mijn eigen wereldje.quote:
Míjn!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof wereldje
mag ik er ook leven
Phat!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:54 schreef killswitch het volgende:
ik mag vanavond een uurtje met 1 van deze en 2 van deze spelen
dat wel maar ben ook stront zenuwachtig aangezien ik tussen 1 en 2 moet draaien en dan is het dus al erg drukquote:
Da's pittig ja!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef killswitch het volgende:
dat wel maar ben ook stront zenuwachtig aangezien ik tussen 1 en 2 moet draaien en dan is het dus al erg druk
Whehehe. Brugklasfeestjes-meuk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:10 schreef The_Langolier het volgende:
Zo, net ff de mega dance collectie 1993 t/m 1997 op de kop getikt![]()
Goede ouwe tijden en jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:13 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Brugklasfeestjes-meuk.
atak in enschede, als het vol is 300 manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's pittig ja!
Welke tent sta je eigenlijk?
Net als een topic, zeg maar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
atak in enschede, als het vol is 300 man
wij houden het topic levend zodat jij nu gewoon lekker verder kunt posten in plaats van dat je in een dood topic komtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
Stiekem posten terwijl ik weg ben hè?
O okay.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
wij houden het topic levend zodat jij nu gewoon lekker verder kunt posten in plaats van dat je in een dood topic komt
Ja nee duhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
Stiekem posten terwijl ik weg ben hè?
Wat heb ik jou nou misdaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik post alleen al jij niet post![]()
Stoeah! Ik heb ooit eensch MP3-tjes achter elkaar gezet voor een publiek van misschien 150. Op een überbrakke laptop. Het ging er alleen om dat het niet volkomen stil zou zijn tussen de bands inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
atak in enschede, als het vol is 300 man
Maak een keuze! Ja, nee óf duh!quote:
Eerlijk gezegd niet, nee.quote:
quote:
tja ik mag alleen maar orriginele cd's draaien, buma rechten en meuk enzo hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Stoeah! Ik heb ooit eensch MP3-tjes achter elkaar gezet voor een publiek van misschien 150. Op een überbrakke laptop. Het ging er alleen om dat het niet volkomen stil zou zijn tussen de bands in.
oquote:
technicolor girls are always on the phone, talking about their homiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Technigekleurde meisjes, zijn altijd aan de telefoon. Pratende over hun huizen.
Ja. Puik nummer, dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
technicolor girls are always on the phone, talking about there homies
gok ik
ken het niet maar die nl zin zag er zo vaag uit, ik dacht dat moet wel een brake vertaling zijnquote:
Houje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Denk er dan maar eens DIEP over na. Houje. ik ben weg.
![]()
Dat deed ik om het duidelijk voor jullie te maken. Letterlijke vertalingen enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
ken het niet maar die nl zin zag er zo vaag uit, ik dacht dat moet wel een brake vertaling zijn
het was niet nodig geweest maar toch bedankt schone damequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat deed ik om het duidelijk voor jullie te maken. Letterlijke vertalingen enzo.
Neeniks.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
het was niet nodig geweest maar toch bedankt schone dame
Thanks for sharing that with us.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Technigekleurde meisjes, zijn altijd aan de telefoon. Pratende over hun huizen.
Voldemort kan de steen niet tegenhouden.quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik hou van jou, ik hoop dat je de griep krijgt zodat ik voor je kan zorgen zoals jij voor mij zorgt..
Oh, i love you, i hope you get the flu, so I can take care of you as you take care of mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik hou van jou, ik hoop dat je de griep krijgt zodat ik voor je kan zorgen zoals jij voor mij zorgt..
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?quote:
behalve een forum brede reeksen stop niet echt, hoezo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
O, I love you, I wish you got the flu, so that I could take care of you, like you take care of meeee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
Oh, i love you, i hope you get the flu, so I can take care of you as you take care of me
Die heb ik ook gemist terwijl ik maar een halve dag weg was, zoveel stelde dat niet voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef killswitch het volgende:
behalve een forum brede reeksen stop niet echt, hoezo?
van?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
O, I love you, I wish you got the flu, so that I could take care of you, like you take care of meeee.
I'm such a Florence, a real Florence nightingale. I'll fluff your pillows, I'll buy you a Spiderman comic and read you 'till you fall asleep..
Yvonne weer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
behalve een forum brede reeksen stop niet echt, hoezo?
neu was ook maar een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist terwijl ik maar een halve dag weg was, zoveel stelde dat niet voor
Hello Saferide. Ken jij niet, hihi.quote:
Heeft J. weer een TO-ban?quote:
Is dat weer zo'n hippie track van BS?quote:
Neuh, die is verbannen naar Ierland.quote:
Nee. Niet hippie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n hippie track van BS?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef tho_Omas het volgende:
Borrelnootjes.
Mits borrel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:50 schreef tho_Omas het volgende:
Borrelnootjes.
ach blijft leuk om mekaar muziek te laten luisteren die de ander niet kent, goed voor je muzikale opvoedingquote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach blijft leuk om mekaar muziek te laten luisteren die de ander niet kent, goed voor je muzikale opvoeding
Wel waar, muts.quote:
Et l'alcool.quote:
Bewijs het maar!quote:
pas als je iets geluisterd hebt, kun je zeggen of je het goed of slecht vind, en als je veel luisterd verbreed je je muzikale horizonquote:
Ach, de afgelopen 7 dagen hebben zoveel slijtage aangericht, vandaag is het met de handrem erop.quote:
Hm, dan krijg ik straks nog meer van die vage MP3's van je... never mindquote:
Daarmee heb je het nog niet bewezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
pas als je iets geluisterd hebt, kun je zeggen of je het goed of slecht vind, en als je veel luisterd verbreed je je muzikale horizon
Dat was geen vaag nummer! Ze zong over een bloem! FLAAAWAA, FLAAAWAAAAA!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dan krijg ik straks nog meer van die vage MP3's van je... never mind
bewezen niet maar ik heb je wel uitgelegd waarom ik vind dat in aanraking komen met (voor jou) onbekende muziek goed kan zijnquote:
Bloemen en planten zijn vaag. Naja, de toppen van somigen maken me vaag!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was geen vaag nummer! Ze zong over een bloem! FLAAAWAA, FLAAAWAAAAA!
Junk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bloemen en planten zijn vaag. Naja, de toppen van somigen maken me vaag!
Ja, maar dat droeg ik je toch niet op!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
bewezen niet maar ik heb je wel uitgelegd waarom ik vind dat in aanraking komen met (voor jou) onbekende muziek goed kan zijn
klopt maar had gewoon zin om over muziek te praten en ben te lui om naar [muz] te gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dat droeg ik je toch niet op!
Sterf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
klopt maar had gewoon zin om over muziek te praten en ben te lui om naar [muz] te gaan
Ja, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat alle katten de straat zijn ontvlucht en ik geen glazen meer heel heb.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
Dat was geen vaag nummer! Ze zong over een bloem! FLAAAWAA, FLAAAWAAAAA!
Katten? In Breda?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat alle katten de straat zijn ontvlucht en ik geen glazen meer heel heb.
quote:
Cats. And pussy.quote:
Pussies everywhere.quote:
Vermetel!quote:
Niet.quote:
Hier wel.quote:
Daar heb ik niks aan!quote:
Hoi.quote:
Nee, maar ik wel!quote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:
Niet mijn warme plekje.quote:
Zo gierig!quote:
Hello J. How's life over there?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Janetje het volgende:
Hai lieverds
Toffe foto's, welteverstaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
Paar foto's![]()
http://www.uploaden.nl/fotoboek.php?name=JanetjeDublin
Tôf!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
Paar foto's![]()
Als bewijs dat je er écht bent? Toffe foto's!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
Paar foto's![]()
Jazeker.. zo van... kijk.. ik jok niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als bewijs dat je er écht bent? Toffe foto's!.
Op zich ook wel slim dan dat je er zelf ook 1x op staat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:![]()
[..]
Jazeker.. zo van... kijk.. ik jok niet.
Ahuh.. trinity collegequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Op zich ook wel slim dan dat je er zelf ook 1x op staat.
In mn koffer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef Chowi het volgende:
Even een poll. Want ik vraag het me toch wel heel erg af, dit..
Waar liggen *jouw* sokken?
» In de sokkenla.
» Ik heb geen sokken.
» Ik ben een hippie.
» Ik heb tieten.
» Vierentwintig.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Da's geen optie!!quote:
Bij mij hopelijk ook snel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same, nog 36 uur
Daarna gaan ze weer in het speciale sokken rekje in m'n kast
Will do.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar voor vierentwintig gegaan. Want zo jong ben ik
Tssk, niet te hard van stapel lopen hè.quote:
Pluk de dag?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, niet te hard van stapel lopen hè..
quote:
Ze zou me bellen hoe laat ik vandaag kon komen kijken. Heeft ze niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, hoe is die kijkavond verlopen?
[..]
Waar, hoe laat en wanneer?
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet. Tieten posten.
Ze speelt vals. Ze heeft er een beehaa onder.quote:
Die heb ik al gelezenquote:
Mutschquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze zou me bellen hoe laat ik vandaag kon komen kijken. Heeft ze niet gedaan.
Kluun is tof trouwens. Heeft een geweldig boek over borstkanker geschreven, "Komt een vrouw bij de dokter" heet het. Aanradertje.quote:
Slecht.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
Google. Je vindt er amper fatsoenlijke titten mee.
Geen idee wat het is.quote:
Boudewijn is tof, maar nu even niet.quote:
Ik adoreer Boudewijn alleen als ik nuchter ben.quote:
Oh, oké.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik adoreer Boudewijn alleen als ik nuchter ben.
Je m'excuse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |