Gooi je charmes in de strijd, ofzo.quote:
Welke charmes?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd, ofzo..
Ja, met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke charmes?
Ik ben zo charmant als een astmatische boekenlegger.
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit..
Ik trek het ernstig in twijfel, eerlijk gezegd. Ja, Lupa_Soladinges misschien wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!
Ja, maar ik wil geen verlebbert masochistisch varken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik trek het ernstig in twijfel, eerlijk gezegd. Ja, Lupa_Soladinges misschien wel.
Er is vast IEMAND voor je op deze wereld...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel vrouwen die houden van een hijgend stukje papier!
Je weet hoe mijn frans werkt hey.quote:
Ach, het líjkt tenminste Frans.quote:
Ah, ze heeft haar tweede breezer-ik laten liggen in Amsterdam.quote:
Want er zijn daadwerkelijk mensen aanwezig?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* groet de aanwezigen
Geen idee... Ik heb het dan ook niet over mensen gehad!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want er zijn daadwerkelijk mensen aanwezig?
Hoi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Bupi!!!!! Utrecht straks?quote:
Dat zeg ik al tijden.quote:
Oh.quote:
Ja, ik zal even alle namen gaan noemen.quote:
Dan heb jij je biertje verdiend!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef cerror het volgende:
Tjeem.
Kamer schoon, fiets gemaakt, boodschappen gedaan en de kip in de marinade gegooit.
Nu ga ik lekker niets doen.
O, dus geen moeite voor mij?? Dan vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog met je praatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik zal even alle namen gaan noemen.
Pff, stel je niet zo aan zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, dus geen moeite voor mij?? Dan vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog met je praat![]()
Dat dacht ik. Maar ik heb nog geen ontbijt gehad dus ik wacht wel even tot na het eten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb jij je biertje verdiend!!
Bedankt! Ik zat namelijk al een tijdje te wachten op de songtekst van cerror's laatste liedje!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Pwaa. Haha. Bleep.
Zo moeilijk was het toch niet te verstaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zat namelijk al een tijdje te wachten op de songtekst van cerror's laatste liedje!
En dan gewoon genieten omdat je em echt verdiend hebt!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Maar ik heb nog geen ontbijt gehad dus ik wacht wel even tot na het eten.
Error.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Pwaa. Haha. Bleep.
Ploink. Wrong syntaxis.quote:
C:\> format c:quote:
NOOOOOooooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |