Tip: gebruik geen afkortingen die je niet kent.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef AvispaCS het volgende:
I.v.m. mijn uitkering (734) heb ik nu een salaris (1335) wat een flink stuk hoger is.
Is het niet i.t.t. ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tip: gebruik geen afkortingen die je niet kent.
Succes!
Groetjes,
veldmuis
I.v.m. staat voor : in vergelijking metquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tip: gebruik geen afkortingen die je niet kent.
Succes!
Groetjes,
veldmuis
Dit bedrag krijg ik op mijn rekening en is dus netto.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:21 schreef longinus het volgende:
Ik hoop dat het netto is, maar het is in ieder geval goed voor de eigenwaarde en je toekomst.feli
Nee, geen vakkenvuller.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Is het niet i.t.t. ?
Ik denk dat hij nu fulltime vakkenvuller is geworden
Groetjes,
veldmuis
Dan doe je volgens mij toch echt iets fout...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef djenneke het volgende:
toen ik werkeloos was heb ik 200+ brieven geschreven in een 3 maanden![]()
Na 200 ben ik gestopt met tellen en heb ze dan ook niet meer bewaard.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef djenneke het volgende:
toen ik werkeloos was heb ik 200+ brieven geschreven in een 3 maanden![]()
200+ in 3 jaar vind ik eigenlijk best weinig![]()
maar gefeliciteerd hoor!
Misschien schreef hij ze en stuurde hij ze niet op?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dan doe je volgens mij toch echt iets fout...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien schreef hij ze en stuurde hij ze niet op?
Baksteensjouwerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef The_Mavericks het volgende:
in wat voor beroep ben je aangesteld?
Meestal staat het voor : in verband met, geloof ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
I.v.m. staat voor : in vergelijking met
dat geloof ik ook. ik had ook graag ipv zien staan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Meestal staat het voor : in verband met, geloof ik.
klopt, namelijk hoog opgeleid zijn, met weinig ervaring. En ik ben een zij, en stuurde ze nog op ook. Inmiddels heb ik wel werk trouwens hoor, dus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dan doe je volgens mij toch echt iets fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |