Vertel, welke.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:11 schreef The_Joker het volgende:
Postbank stinkt. Neem gewoon een goeie bank.
Rekening geopend toen ik nog jong was enzo ...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef Matty___ het volgende:
waarom zit je ook bij de postbank...
Vertel, Q, vertel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
MijnPostbank werkt iig een stuk minder omslachtig dan Rabo Telebankieren. Ik zit nu bij allebei, hebben allebei voordelen.
Ik zit bij de Rabobank al 26 jaar. Nooit problemen mee gehad. Maar het schijnt dat dat per Rabobank nogal verschillend is. Dus gewoon proberen zou ik zeggen (zowiezo een pluspuntje is dat je je salaris gewoon op tijd krijgt en niet twee dagen langer hoeft te wachten dan de figuren met een Postbank rekening).quote:
Volgens mij is het meestal andersom. Heb je mazzel in dit geval.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
Aangezien mijn werkgever het salaris overmaakt vanaf een Postbank-rekening, heb ik mijn salaris eerder dan collega's met een bankrekening..
En als je zó afhankelijk bent van die paar dagen, doe je m.i. iets niet helemaal goed.
Het boeit mij niet, m'n buffer is voldoende voor die paar dagen iig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:22 schreef The_Joker het volgende:
Volgens mij is het meestal andersom. Heb je mazzel in dit geval.
Een tussenrekening van de banken/Interpay, bedoel je?quote:Ik ben meestal niet afhankelijk van die paar dagen. Heb echter wel liever dat het geld op mijn rekening staat dan dat het op de rekening van mijn werkgever staat
Oh, nog een nieuw voordeel van de Rabo. Ze doen sinds kort niet meer aan 'dagen er tussen'. Als ik voor 12:00 iets overmaak, heeft de andere partij het dezelfde dag nog binnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het boeit mij niet, m'n buffer is voldoende voor die paar dagen iig.
[..]
Een tussenrekening van de banken/Interpay, bedoel je?.
Ik zit al jaren te schelden op de IBG en nu mijn werkgever dat ze het geld altijd te laat overmaken. Een dag ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
En als je zó afhankelijk bent van die paar dagen, doe je m.i. iets niet helemaal goed.
Lekker veilig ook. Nog een reden waarom ik geen Postbank rekening wil.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
In ieder geval geen gezeik met pincode-apparaatjes en inlog-machientjes enzo..
Geef mij dan eens één geval van fraude? Die TAN codes kan je ook al niet meer illegaal gebruiken want die krijg je per SMS zodra je een overboeking doet. Het is veiliger dan traditionele manieren van geld overboeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Lekker veilig ook. Nog een reden waarom ik geen Postbank rekening wil.
Bij het overschrijven van bedragen heb je wel een tan-code nodig, maar die ontvang je per sms.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef The_Joker het volgende:
Lekker veilig ook. Nog een reden waarom ik geen Postbank rekening wil.
quote:Let op: wegens onderhoud is dinsdag 7 maart 2006 van 00:00 uur tot 06:00 uur Mijn Postbank.nl niet beschikbaar.
Dan slaap ik toch. En systemen do break down sometimes. Als het te lang duurt, dan wordt het irritant. En MijnPostbank is al zoooooo'n verbetering bij Girotel Online. Dat was echt kut.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef QTPi het volgende:
Voordat sommigen a.s. dinsdag weer wat te zaniken hebben:
[..]
Dan weet je het alvast.
Ik heb nooit probs met Postbank.
Klopt allemaal wel, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom je ergesn anders dan thuis betalingen zou willen doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij het overschrijven van bedragen heb je wel een tan-code nodig, maar die ontvang je per sms.
Ik kan dus internetbankieren overal waar een internet-aansluiting is, zonder dat ik eraan moet denken zo'n apparaatje mee te sjouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |