quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:37 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh de mannen denken weer eens dat ze brainz teveel hebben...
Dat doe ik niet nitwitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:31 schreef Marss het volgende:
"lunaticLaura" doet net of die studie moeilijk is haha.
Dan studeer je toch fijn geneeskunde knulletje, want dat is 'lekker moeilijk'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef KansloosForEver het volgende:
Als ik bij allemaal stuudjes in de klas zit wordt de opleiding echt niet lastiger hoor
ik studeer om wat te lerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:15 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Dan studeer je toch fijn geneeskunde knulletje, want dat is 'lekker moeilijk'
Het gaat er niet om of het moeilijk is ja of nee, het gaat er om of je het leuk vindt en of journalistiek je ligt.
Die studie zegt niet nitwit of knulletje, dat zeg ik. Dat ben ik. Tjong, hoezo kort door de bocht kite_quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef kite_ het volgende:
Als ik deze studie gaan doen ga ik dan ook mensen "nitwit' of "knulletje" noemen? Dan denk ik er namelijk hard aan iets anders te gaan doen. Geneeskunde ofzo
Nou ja, ik weet niet hoor, call me naive, maar die opleiding bestaat al zo lang in utrecht, het lijkt me dat het wel goed is. Ik heb trouwens geen havo gedaan maar mbo, misschien dat het daarom voor mijn niveau wel goed is, en moeilijk...quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef KansloosForEver het volgende:
Je gaat toch een opleiding doen om iets te leren? Ik waarschuw je daar voor! Op deze opleiding leer je niets meer dan je op de Havo heb geleerd. Ga een studie geschiedenis/politiek oid volgen als je iets wil leren! Journalistiek is best lastig, de schrijfkant van de opleiding (als je niet kan schrijven).
maar op een tandarts opleiding leer je waarschijnlijk nog meer bij...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:04 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja duh,
als je goed kan boren en andere tandartsdingen goed kan dan doe je de tandartsopleiding toch ook met twee vingers in je neus, bv... ?
De fustratie zit wel diep hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
maar op een tandarts opleiding leer je waarschijnlijk nog meer bij...
Met schrijven is het zo dat je het kan of je kan het niet. Tuurlijk zit er verbetering in, maar daarvoor hoef je niet een 4-jarige HBO opleiding te doen op kosten van de belastingbetaler.
Ik vraag me toch af waarop je dit baseert. Je hebt het immers op een andere hogeschool gestudeerd en je bent (als ik het goed begrepen heb?) in het eerste jaar al gestopt. Hoe kun je dan zo'n duidelijk oordeel hebben over de gehele studie aan de HU?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:34 schreef KansloosForEver het volgende:
Als je niet kan schrijven is het lastig anders doorloop je de opleiding met twee vingers in je neus
Je bedoelt die beschikking? Die zat er bij mij gewoon bij, als die er bij jou niet bij zit zou ik heel snel die antwoordkaart "verlate inzending" van de IBG op gaan sturen!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:12 schreef amsterdam19 het volgende:
Iedereen een brief gekregen die je aan de IB moet opsturen? 'in de bijlage'. Maar die zit er niet bij. Iemand die weet of dit klopt?
Heb die brief (zonder bijlage) gekregen en opgestuurd naar IB (21+ toelatingsbrief). Zie 't wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Je bedoelt die beschikking? Die zat er bij mij gewoon bij, als die er bij jou niet bij zit zou ik heel snel die antwoordkaart "verlate inzending" van de IBG op gaan sturen!
Jmac: hoe is het met jou eigenlijk afgelopen? Nog wat gehoord over je verdwenen punten?
Ok dan, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef jmac het volgende:
[..]
Reticu: Ze hebben de fout hersteld en ik zat gewoon binnen de 100/150 dus tot volgend jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |