Kijk, het kan altijd erger iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Geen mail gehad hoor...
Nou ja, wij mogen eigenlijk niet zeuren,
een vriendinnetje van mij wil voor tandheelkunde gaan en die moet tot de laatste week van mei wachten ofzo.. :S
Ik had even geteld en ik kwam uit op ongeveeer 650 mensenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:31 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou dat klopt niet dus..
ik heb jou maar weer gemaild, nvt ofzo is je mail toch, rare mail.
Maar goed, we gaan offtopic,
Hoeveel mensen waren er denken jullie in die zaal? 400 ofzo?
Ach zie het zo, bij de opleiding geneeskunde moet je tot half juli wachten voordat je weet of je in- of uitgeloot bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Geen mail gehad hoor...
Nou ja, wij mogen eigenlijk niet zeuren,
een vriendinnetje van mij wil voor tandheelkunde gaan en die moet tot de laatste week van mei wachten ofzo.. :S
Bel ze anders even en vraag of ze verzonden zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef Reticulin het volgende:
uiterlijk 12 mei krijg je bericht, maar hoop dat 'ie vandaag al komt want ik heb er pijn in m'n buik van
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
De post is geweest hier, zat niets bij. Prutsers.
Dank..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik belde net even en ze zijn vandaag verstuurd.
Dus morgen weer op de postbode wachtenOf natuurlijk vanavond gewoon flink doorzakken zodat je morgen pas om 1 uur wakker wordt.
wat voor soort vragen stellen ze bij de 'motivatievragen'? En wat was jouw antwoord daar dan op?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:42 schreef XxxPimxxX het volgende:
Yeeaaah
Nummer 81, maximale score voor motivatie. Alleen actualiteit heb ik maar de helft van de punten en dat verbaasde me wel een beetje. Nu ga ik feesten, cheers
owja, dat feesten deed ik vorig jaar ook toen ik werd toegelaten. Nu ben ik in diepe rouw gedompeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:42 schreef XxxPimxxX het volgende:
Yeeaaah
Nummer 81, maximale score voor motivatie. Alleen actualiteit heb ik maar de helft van de punten en dat verbaasde me wel een beetje. Nu ga ik feesten, cheers
Nou, ik had eigenlijk niet verwacht dat ik bij de beste 180 zou zitten omdat ik actualiteit had verneukt. Maar dit geeft eigenlijk nog meer een kutgevoel dan gewoon 'ja' of 'nee'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:55 schreef Reticulin het volgende:
Gefeliciteerd XxxPimxxX! Kevin6188 felicitaties onder voorbehoud, je hebt iig wel lekker gescoord dat moet toch alvast een goed gevoel geven
Ik moet nog even afwachten, de post komt hier vrij laat
Je moest eigenschappen wat een journalist moest hebben opschrijven en wat een journalist juist niet moest hebben, met motivatie uiteraard. Je moest je CV invullen en motivatie waarom je journalist wilde worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
wat voor soort vragen stellen ze bij de 'motivatievragen'? En wat was jouw antwoord daar dan op?
Ach, overdrijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
owja, dat feesten deed ik vorig jaar ook toen ik werd toegelaten. Nu ben ik in diepe rouw gedompeld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:22 schreef Reticulin het volgende:
Ik heb het gehaald! En niet zomaar, ik ben gewoon fucking nr. 1!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht here I come!!!!!
inderdaad, gewoon bellen! nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
Ik zit overigens wel in lotingsklasse C door ;t resultaat van vorig jaar, maar denk niet dat ik het daar mee zal halen. Maandag maar meteen naar Anja bellen ook al geeft ze aan dat dat geen zin heeft![]()
Nee had er best een goed gevoel over, daarom was ik ook doodzenuwachtig hehe...Het is toch maar afwachten of er niet 180 beter zijn dan jij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef R.Deelstra het volgende:
Nummer één? Gefeliciteerd dan maar! Super zeg. Had jij er ook zo'n slecht gevoel over? Ik wel, toch bij de beste vijf! Post jouw score eens aub...
Vanwaar 't plezier?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:07 schreef R.Deelstra het volgende:
Jullie ook zo benieuwd hoe de topicopener het heeft gemaakt?![]()
nou nou, ik zou niet te vroeg juichen als ik jou was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:31 schreef Reticulin het volgende:
2 mislukte studies later toch maar weer geprobeerd...denk dat ik nu niet meer hoef te twijfelen of dit de geschikte studie voor me is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |