Ik weet het niet meer precies. Volgens mij was het tot voor 2 maanden voor de toets, maar kan ik dus niet met zekerheid zeggen. Ik zal het maandag even voor je navragen bij het onderwijsbureau.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef keano_d1 het volgende:
het zijn toch vragen van nieuwsitems die in de periode tussen begin februari tot aan de toets zich hebben afgespeelt?
Mensen die de toets al eerder hebben gemaakt, kunnen dit denk ik het beste beantwoorden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:53 schreef GinzaGirl het volgende:
Waar vind je nieuws van zeg, 1 februari?
http://frontpage.fok.nl/search/archief/2006/02/01quote:Op zondag 12 maart 2006 11:53 schreef GinzaGirl het volgende:
Op de site van Metro, ja Metroquote:Op zondag 12 maart 2006 11:53 schreef GinzaGirl het volgende:
Meerdere opties zijn altijd handigquote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef detulp050 het volgende:
Goede tip, aangezien het antwoord nog niet was gegeven !
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:29 schreef keano_d1 het volgende:
Reticulin, heb je die toets meegenomen? Zo ja, zou je m naar mijn email kunnen opsturen zodat ik kan kijken hoe ik ervoor sta:p
Dit is mijn emailadres ( ik weet niet of je dat hier mag plaatsen? ):
darrenvanes@hotmail.com
Thnx!
wat een eitjequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef Reticulin het volgende:
Ik heb de acualiteitentest van de open dag even in een word-documentje online gegooid, zodat iedereen even kan checken hoe hij/zij ervoor staat. Je kunt m downloaden op http://www.home.versatel.nl/c.t.j.j/actualiteitentest.doc
tjezus, ik lijk wel gek dat ik m'n "concurrenten" zo help![]()
[..]
ja, is dat vreemd dan ?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij hebt alles goed, zonder internet erbij?
Dream on Darren. De persoon die alle vragen goed beantwoord op 1 april krijgt van mij een abonnement op 'de journalist'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:38 schreef keano_d1 het volgende:
eigenlijk waren de vragen niet zo moeilijk, je kan makkelijk alles goed hebben als je het nieuws gwoon standaard volgt.
Ik volg het nieuws ook gewoon standaard en ik had wel 4 fout op die intro-toets.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:38 schreef keano_d1 het volgende:
eigenlijk waren de vragen niet zo moeilijk, je kan makkelijk alles goed hebben als je het nieuws gwoon standaard volgt.
moet je beter het nieuws volgenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:35 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws ook gewoon standaard en ik had wel 4 fout op die intro-toets.
Nee helaas nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:50 schreef GinzaGirl het volgende:
Heeft iemand de brief al gehad?
Ik heb wel al een kamer waarschijnlijk, woohoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |