de mijne brak vrijdag af, en kon pas afgelopen woensdag terecht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Je hebt toch ook tandartsen die weekenddienst hebben???
hmmm apart...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de mijne brak vrijdag af, en kon pas afgelopen woensdag terecht.
dat is dan ff behelpen, helaas.
Ja, hoe zit dit eigenlijk. Als zo'n kies na 3 weken alweer breekt, mag je er toch van uit gaan dat ie niet helemaal goed erin gezet is? Heb eigenlijk geen zin in nog een rekening van ¤ 100.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:59 schreef Adfundum het volgende:
Zit er nog garantie op?
Ik had exact hetzelfdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Homdeck het volgende:
Drie weken geleden is de helft van mijn kies afgebroken,omdat hij uitgehold was na een zenuwbehandeling van drie jaar geleden. De ene helft stond nog stevig en de andere helft heeft de tandarts eruit getrokken en weer opgevuld met nepkies.
De keer dat mijn kies brak, at ik chips (of all things!). En de laatste keer brak er een stuk af toen ik een kauwgompje at. Intussen zit er ee pin in en is de hele kroon nep. Tot de dag vandaag zit ie stevig, maar hij zal er echt wel weer eens uitvallen of breken.quote:Zit ik gisteravond lekker katjang pedis te eten, hoor ik ineens KRAK, is die nepkies weer afgebroken. Zit ik dus het hele weekend met een gat in mijn mond en kan ik maandag weer een uur bij de tandarts in de stoel gaan liggen
![]()
![]()
Hij is de vorige keer een uur bezig geweest. Het was niet mijn eigen tandarts, maar één die bijsprong ivm de drukte. Zal wel een of andere beunhaas geweest zijn, gezien het slechte werk dat hij geleverd heeft. Ik eis maandag mijn eigen tandartsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef Natalie het volgende:
Overigens... Een uur? Mijn tandarts was in 20 minuten klaar met de hele procedure. EN zonder verdoving. Het nooit een greintje pijn gehad van die hele behandeling.
Minder zeg... Hopelijk gaat het bij je eigen tandarts beter en sneller gaat. Want dit is natuurlijk ook nietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hij is de vorige keer een uur bezig geweest. Het was niet mijn eigen tandarts, maar één die bijsprong ivm de drukte. Zal wel een of andere beunhaas geweest zijn, gezien het slechte werk dat hij geleverd heeft. Ik eis maandag mijn eigen tandarts![]()
Ik hoop het ook, dank jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Minder zeg... Hopelijk gaat het bij je eigen tandarts beter en sneller gaat. Want dit is natuurlijk ook niets
Wheheheh tis wat met zo een B-gebitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Homdeck het volgende:
Drie weken geleden is de helft van mijn kies afgebroken,omdat hij uitgehold was na een zenuwbehandeling van drie jaar geleden. De ene helft stond nog stevig en de andere helft heeft de tandarts eruit getrokken en weer opgevuld met nepkies.
Zit ik gisteravond lekker katjang pedis te eten, hoor ik ineens KRAK, is die nepkies weer afgebroken. Zit ik dus het hele weekend met een gat in mijn mond en kan ik maandag weer een uur bij de tandarts in de stoel gaan liggen
![]()
![]()
prijs jezelfmaar gelukkig!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheheh tis wat met zo een B-gebit![]()
Gelukkig is er nooit wat mis met mijn tanden![]()
![]()
En of, je moest es weten hoe trots ik er op ben. Het had alleen mooier kunnen zijn denk ik als ik toen ik 3 was niet met me tanden op de rand van een kruk vielquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
prijs jezelfmaar gelukkig!
ik heb een abonnement op de tandarts, mijn gebit is echt zo slecht, terwij ik het echt heel goed verzorg.
mijn broertje gaat nooit naar de tandarts, en heeft nooit wat
*jaloers*
vanmiddag terugbellen, zeggen dat je neit meer kan eten en vreselijk veel pijn hebt.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:10 schreef Homdeck het volgende:
Net gebeld en ik kan pas volgende week woensdag terecht. Loop ik nog anderhalve week met een halve kies rond. Ik had gewoon ja moeten zeggen toen ze vroeg of ik pijn had
![]()
Moeten elkaar een beetje bijstaan, hèquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dank je. Kijk, mensen kunnen zelfs in KLB best aardig tegen elkaar zijn.
Ik was zo'n 200 euro kwijt in het totaal (drie consulten, foto's, een pin in m'n kaak en die kies en het honorarium van die mensen zelf nog natuurlijk)quote:ontopic: weet iemand hoe het zit met de kosten? Is het de bedoeling dat ik nog eens de volle mep ga betalen?
Morgen terugbellen en zeggen dat het nu toch wel erg veel pijn begint te doen en dat je bijna niet kan kauwen. Beetje liegen om bestwil, mag best, hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:10 schreef Homdeck het volgende:
Net gebeld en ik kan pas volgende week woensdag terecht. Loop ik nog anderhalve week met een halve kies rond. Ik had gewoon ja moeten zeggen toen ze vroeg of ik pijn had
![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vanmiddag terugbellen, zeggen dat je neit meer kan eten en vreselijk veel pijn hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |