quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:02 schreef BobbyB het volgende:
Denk dat de postbode het aan hem zelf heeft uitgereikt![]()
Zending uitgereiktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:05 schreef DeTolk het volgende:
Zending is uitgereikt op het postkantoor idd.
Klopt, en als ie aangetekend is verstuurd is het heel makkelijk want dan is dat niet jouw handtekening. Daarbij heb ik ook heel vaak gehad dat het tracking nummer niet eens actief was of dat ze zeiden dat ie nog op het postkantoor stond, en dan stonden ze ineens diezelfde dag nog voor de deur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:04 schreef timmeeeh het volgende:
van die track&trace klopt over het algemeen niets is mijn ervaring. dus maak je maar geen zorgen, het ligt waarschijnlijk nog op het postkantoor.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef MidnightRambler het volgende:
edit
Dit helptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef MidnightRambler het volgende:
edit
ik moest wel lachenquote:
Ja, of zijn buren. dat mogen ze ook doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:06 schreef dfens het volgende:
[..]
Zending uitgereikt
De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde.
![]()
maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, of zijn buren. dat mogen ze ook doen
quote:
Leest zeker ook FOK!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef dfens het volgende:
[..]
Nee kloot, een TPG vent kwam het op zijn vrije zaterdag brengen omdat ie toch in de buurt woont.
Da's service TPG vent!![]()
TPG bezorgt toch altijd op zaterdag?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef dfens het volgende:
[..]
Nee kloot, een TPG vent kwam het op zijn vrije zaterdag brengen omdat ie toch in de buurt woont.
Da's service TPG vent!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |