Ben van plan om een lichttafel te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Alsnog maken lijkt meDenk wel aan een mooie egale achtergrond of zo
Of wilde je van bovenaf gaan fotograferen
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
We hadden het over het paaseiland van Mauro hoor
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.
Deze eitjes haalt men uit de zak en haalt alle foliepapiertjes eraf
Die foliepapiertjes laat je wat gekreukt en maakt er een soort van zee van.
In het midden van die zee een berg paaseitjes assorti.
Van een paar foliepapiertjes maak je beeldjes en zet die tussen de eitjes.
ff goed belichten en een foto maken.
Dat was mijn idee![]()
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.
Da's ook een cool planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Die paashaasjes zijn iets te groot voor het idee wat ik heb. ik wilde van die kleine eitjes daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.![]()
![]()
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.
En al mijn klonen ook nog nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...![]()
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?
Kloon alertquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Ik kan het niet vinden, is het er wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.quote:Natuurlijk kun je meerdere smilies in je post gebruiken, maar let erop dat het niet gaat storen. Hele posts vol met smilies vindt niet iedereen even leuk.
Och, je weet het nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, is het er wel?
In de (forumbrede) FAQ staat trouwens alleen dit over smiliegebruik:
[..]
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.
Kloon met grote posthistoriequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef kutvent het volgende:
[..]
Kloon alert![]()
Dat doet niemand toch? De FAQ lezen
Natuurlijk, zal ik ook doen voortaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Och, je weet het nu.Bovendien is het simpele netiquette om je aan te passen aan de geschreven en ongeschreven mores van de plek die je bezoekt op het internet
één van de vele met een grote posthistoriequote:
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
één van de vele met een grote posthistorie
5 van mijn kloons staan in de lijstjes van acree
Mênquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.
Doeg Mauroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga jullie op deze heuglijke avond verlaten.
Deze kloon gaat de bewuste wereld verlaten voor de onderbewuste wereld en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Welterusten allemaal.
[disclaimer]Dit is geen zwaaipost[/disclaimer]
hoop toch wel dat je het over katten hebt danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
... en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |