Haha! Owned!quote:
Kan dat niet gewoon met iDVD, eventueel samen met QT pro?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef tonks het volgende:
En waarmee maken we van een avi een dvd op de mac?
en anders wel met iMoviequote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met iDVD, eventueel samen met QT pro?
Nee ik wil een avi bestand op een dvd branden, zodat ik die kan kijken op de tv.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef XL het volgende:
[..]
en anders wel met iMovie
Waarschijnlijk ook met Handbrake.
Volgens mij zou gnuplot dit wel moeten kunnen doen. Ik heb er zelf echter nog nooit gebruik van gemaakt, dus zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Zonee, wat voor programma kan ik daar buiten Excel om voor gebruiken?
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je trouwens met Grapher een grafiek laten tekenen waarbij je zelf de waarden invoert vanuit een tabel?
Zonee, wat voor programma kan ik daar buiten Excel om voor gebruiken?
Moet kunnen met iMovie en iDVD.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik wil een avi bestand op een dvd branden, zodat ik die kan kijken op de tv.
Ik heb het heel vaak gebruikt op m'n Mac en het werkt primaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Volgens mij zou gnuplot dit wel moeten kunnen doen. Ik heb er zelf echter nog nooit gebruik van gemaakt, dus zeker weten doe ik het niet.
Ik heb lekker sneller op het invoerknopje gedruktquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.
GNUPlot met AquaTerm kan het in elk geval wel en dat werkt best goed.
Hoe kan ik eigen waarden invoeren?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.
GNUPlot met AquaTerm kan het in elk geval wel en dat werkt best goed.
Ontkenningsfasequote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het bestaan van de iPod ontken.
Ik heb nu geen Mac om het te checken, maar het kan gewoon ergens via een van de opties van het menu.quote:
Got it. Point Set oid. Bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nu geen Mac om het te checken, maar het kan gewoon ergens via een van de opties van het menu.
Ik had het zelfdequote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Tijn het volgende:
M'n vader heeft gisteren, ongeveer een jaar na het aanschaffen van z'n Mac mini, een iPod nano 4 GB gekocht. Reverse-halo-effect
Ja hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iTunes niet omzetten naar MP3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |