Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPodquote:Op zondag 5 maart 2006 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat kun je juist beter daar doen. Want anders zit dit topic binnen een uur vol met alleen iPod posts. Er is niet voor niets ooit gekozen voor een apart iPod topic. De iPod users hier zitten daar vast ook al. Niet iedereen hier is een iPod gebruiker.
Het gaat mij er om dat ik hier gewoon normaal over OSX kan praten zonder al die pubers met hun iPod tussendoor en al hun probleempjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPod" reacties komen.
Zelfde geld trouwens voor de übertrieste "Windows" reacties
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik hier gewoon normaal over OSX kan praten zonder al die pubers met hun iPod tussendoor en al hun probleempjes.
Kunnen andere mensen dat ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?
De meeste mensen die niks van hun iPod begrijpen zijn gewoon dom, ik heb ook geen zin in een topic vol met dat soort vragen "Hoe krijg ik liedjes op mijn iPod" "Hoe krijg ik foto's op mijn iPod" of "Hey mijn iPod is leeg hoe laad ik hem op". Laat die reacties maar in een eigen topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?
Aan de andere kant:quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPod" reacties komen.
Zelfde geld trouwens voor de übertrieste "Windows" reacties
Iedereen in deze slowchat heeft toch een mac?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Remzz het volgende:
![]()
Zo bedoel ik het niet, ahoewel misschien wel.... Het lijkt mij gewoon een kutopmerking als je hier heel trots met je iPodje aan komt en iedereen zegt dat je minimaal een mac moet hebben om mee te kunnen praten
Ja vind je het gek iedereen die geen mac heeft durft hier geeneens te komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Iedereen in deze slowchat heeft toch een mac?
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vind je het gek iedereen die geen mac heeft durft hier geeneens te komen.
En wie heeft de oudste Mac?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef XL het volgende:
Wat een flutdiscussie.... dit gaat nergens over.
We discussieren over een probleem dat er niet is, want we krijgen nooit iPod vragen van iemand buiten het topic.
Dit kan ik alleen maar be-amen. Ging het net weer goed in de SC, krijgen we een probleem erbij die er niet is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef XL het volgende:
Wat een flutdiscussie.... dit gaat nergens over.
We discussieren over een probleem dat er niet is, want we krijgen nooit iPod vragen van iemand buiten het topic.
Die van mij is nog maar 18 maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |