quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de rechter gaat er toch alleen over of de procedure goed gevolgd is
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt.quote:
Het WK is ook alleen maar een opstapje voor Kalou hoor. Hij wilt heus niet voor het Nederlands elftal uit komen omdat hij zo blij is dat Nederland hem een kans gegund heeft ofzo.quote:
hij is daar een landverrader omdat hij hier genaturaliseerd wilde worden. nu lukt zelfs dat niet,is misschien wel een beetje lullig maar dan moet hij hier maar 5 jaar blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
Hij is Ivoriaan, dus speelt hij of voor dat land of hij speelt geen interlandvoetbal. Tegen een leuke som geld zijn er genoeg spelers die opeens graag voor Qatar zouden willen uitkomen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
Ik zou ook niet willen voetballen voor Ivoorkust...
Ze voert toch ook de wet uit..... wachten dus, gewoon de procedure volgen. Omdat hij nu eenmaal leuk een balletje kan trappen, moet hij daarom maar versneld Nederlander worden? Tuurlijk is hij beter dan Van der Meyde, Castelen of Meerdink, maar we hebben nog Robben, Kuyt, Van Nistelrooy, Huntelaar, Van Bommel en nog wat andere gasten....schuif daar wat mee en je hebt een sterke voorhoede.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kalou heeft volgens mij recht op de versnelde procedure. En Kalou heeft een meerwaarde voor Oranje, omdat hij beter is dan Van der Meyde, Castelen, Meerdink of pakweg Denneboom op die positie. Verdonk moet hem gewoon z'n paspoort geven, gewoon de wet uitvoeren en niet proberen dmv het voetbal lekker extra veel publiciteit te genereren.
Je hebt er best verstand van hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Susie het volgende:
[..]
Ze voert toch ook de wet uit..... wachten dus, gewoon de procedure volgen. Omdat hij nu eenmaal leuk een balletje kan trappen, moet hij daarom maar versneld Nederlander worden? Tuurlijk is hij beter dan Van der Meyde, Castelen of Meerdink, maar we hebben nog Robben, Kuyt, van Bommel, Van Nistelrooy, Huntelaar, Van Bommel....schuif daar wat mee en je hebt een sterke voorhoede.
Anyway, ben maar een vrouw, wat heb ik er nou verstand van toch?![]()
Ik vind het juist goed dat ze rechtlijnig blijft, anders zou het niet eerlijk zijn tegenover andere mensen die wachten op een verblijfsvergunning of naturalisatie. Bijvoorbeeld die Taida. Maar dat is een andere discussie denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt er best verstand van hoor.
Maar waarom gooit Verdonk nu opeens de kont tegen de krib? Omdat het nu het om voetbal gaat er extra veel publiciteit gegenereerd kan worden voor haar beleid. Kijk mij eens rechtlijnig zijn...
Toen die Duitser zwemmer (estafette) voor de Olympische spelen versneld genaturaliseerd werd, werd er allemaal niet zo moeilijk gedaan.
taida geen paspoort maar Kalou wel? vind ik bullshit, dat meisje wil haar kans om een diploma te hebben,en kan daarna best terug naar eigen land. Kalou is gewoon een profiteur die over een jaartje of 2 in het buitenland zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt er best verstand van hoor.
Maar waarom gooit Verdonk nu opeens de kont tegen de krib? Omdat het nu het om voetbal gaat er extra veel publiciteit gegenereerd kan worden voor haar beleid. Kijk mij eens rechtlijnig zijn...
Toen die Duitser zwemmer (estafette) voor de Olympische spelen versneld genaturaliseerd werd, werd er allemaal niet zo moeilijk gedaan.
Robben is een goeie inderdaad, Kuyt is geen echte buitenspeler, Van Nistelrooij en Huntelaar ook niet, en Van Bommel is niet eens een aanvallerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Susie het volgende:
[..]
maar we hebben nog Robben, Kuyt, Van Nistelrooy, Huntelaar, Van Bommel en nog wat andere gasten....schuif daar wat mee en je hebt een sterke voorhoede.
Moet ze eerst haar NL'se pas krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
van Basten is volledig de weg kwijt. Ik denk dat hij binnenkort Taida gaat selecteren
Taida is illegaal in Nederland, Kalou niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taida geen paspoort maar Kalou wel? vind ik bullshit
Daar mevrouw in een andere zaak gevoelige informatie heeft geopenbaard, in een zaak die nog onder de rechter is, is er maar één juist besluit, en dat is "opstappen". Haar opvolger kan de zaak Kalou dan weer fris oppakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan alsnog. De rechter heeft vooralsnog besloten dat mevrouw Verdonk haar werk niet goed had gedaan en hij gaat nu opnieuw bekijken of ze het nu beter voor elkaar heeft.
{{{ ril }}} .........jij bent stoerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:45 schreef Cart_man het volgende:
Oprotten met Taida.
En het gaat hier over Kalou, niet over dat wijf.
Dan hoef je niet voor een ander land uit te komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef Radegast het volgende:
Ik zou ook niet willen voetballen voor Ivoorkust, als daar zo met je broer wordt omgegaan na een verliespartij...
Het lijkt me dat Maxima, die voortreffelijk Nederlands spreekt en met een nederlandse man getrouwd is niet helemaal in deze discussie thuis hoort.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taida geen paspoort maar Kalou wel? vind ik bullshit, dat meisje wil haar kans om een diploma te hebben,en kan daarna best terug naar eigen land. Kalou is gewoon een profiteur die over een jaartje of 2 in het buitenland zit.
ik vind het zowiezo irritant dat er steeds meer mensen zomaar ff genaturaliseerd moeten worden,Maxima omdat ze de vriendin van de kroonprins is bijvoorbeeld. dan denk ik,scheer dan alle asielzoekers over 1 kant. waar dit wel word gedaan met een voetballer en een simpel school meisje gebeurd dit niet met een partner van een Oranje. dat is het enige scheve nog aan dit beleid,verder gaan ze de goede kant op.
Al die lui die altijd in VBL hangen, maar nooit wat te melden hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:34 schreef Jajong het volgende:
Al die lui met een mening die nooit in VBL te vinden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |