quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:08 schreef Frutsel het volgende:
Klopt inderdaad... Wie weet in de toekomst.
Kom d'r vast nog wel op terug![]()
2 users die de TRUTH-wiki hebben gemaakt. inclusief style-sheets e.d.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:20 schreef Frutsel het volgende:
wie of wat dat zijn dat?
ja, maar het gaat erom dat ze weten hoe de wiki werkt voor het gavel jij het niet weetquote:
hup hup, ga beginnenquote:
dan krijg je wel de meest geniale inzichtenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis lastig om half 2... met wat bier op![]()
quote:wanneer wordt jij WFL mod?
Is dat er voor nodig dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan krijg je wel de meest geniale inzichten
[..]
heb je mij ooit 1 post in wfl zien doen, naast de slowchat?
dus ik heb meer kans in elk gevalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef qu63 het volgende:
heb je mij ooit 1 post in wfl zien doen, naast de slowchat?
volgens mij heeft wel in NWS gepost..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat er voor nodig dan?
Er is net een nieuwe NWS mod die voornamelijk in POL zat en nu ineens zo nodig elk NWS bericht moet bevuilen... *het aandachtsgeiltjuh*
wel wat jah...quote:
dat is bij mij vanallesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel wat jah...
maar toen ie net MOD was keek ik naar zijn active topics... en het was 5x NWS en 15x POL bij de eerste 20![]()
was door een gesprekje op ircquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:43 schreef Frutsel het volgende:
whahaha... vanwaar die Meki-note erin? werd erom gevraagd ofzo...
als die vent dat kind mod wordt...dan is het wel erg triest op FOK
ik heb niet eens een meel gestuurd
WFL, BUG, GC, TV, MUZ, OWS, KLB, vanalles eigenlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja bij mij ook, maar met name ONZ, WFL, NWS, POL, MUZ en GAM
irc...quote:
http://www.mirc.comquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
irc...
dat zou ik eigenlijk ook weer moeten installeren jah![]()
tis al erg genoeg dat het ter sprake komt lol
kan ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb ut jaren gehad via invision ofzo... om te downen![]()
hier alles nog helemaal witquote:
Dan masturbeer je duidelijk te weinig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:49 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Ik heb wat gemist gisternacht
. Maar ik ben níet doof
.
wazzeggie?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan masturbeer je duidelijk te weinig.
je caps lockquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
DAN MASTURBEER JE DUIDELIJK TE WEINIG!
Ik doe het vrijwel niet om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan masturbeer je duidelijk te weinig.
Wrom niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik doe het vrijwel niet om eerlijk te zijn.
Niet vanwege de fabeltjes/omdat ik zwaar gelovig ben ofzo hoorquote:
Kun je wel een orgasme bereiken erdoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:27 schreef -Trinity- het volgende:
Niet vanwege de fabeltjes/omdat ik zwaar gelovig ben ofzo hoor. Eerder omdat ik er erg weinig plezier aan beleef, zo in m'n eentje. Vind er gewoon erg weinig aan.
Huh?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:37 schreef Doffy het volgende:
* Doffy just keeps passing the open windows
doe dat, jij Man on the prowlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:37 schreef Doffy het volgende:
* Doffy just keeps passing the open windows
is ook een Queentitelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |