zoiets had ik laatst ook al op de radio gelezen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb m'n lenzen maar uitgedaan, nadat ik dat las. Werd er doof van.
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoiets had ik laatst ook al op de radio gelezen ja
Dat laatste wil ik helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga echt naar bed nu. Al is het wel gezellig hier.Maar ik ben moegeil.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik helemaal niet weten
hang je beest uit het raamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n zin om de beest uit te hangen. Maja, ik zit hier gans alleen thuis.
hij is ook erg flauwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.Ik ben melig.
Wat Doffy zegtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga echt naar bed nu. Al is het wel gezellig hier.Maar ik ben moe.
ja, beetje doorsnee standjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:16 schreef qu63 het volgende:
schaap!
hebben jullie he tfilmpje al bekeken?
moe van het filmpje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga echt naar bed nu. Al is het wel gezellig hier.Maar ik ben moe.
Echt niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:17 schreef miss_sly het volgende:
Grappig filmpje, maar het heeft op mij niet dezelfde uitwerking als op jou, Lupa
Tarzan is geen vervanging, maar een toevoeging.quote:En ik heb geen Tarzan nodig natuurlijk
Het werd via een FM-zender in stereo-braille uitgezonden ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoiets had ik laatst ook al op de radio gelezen ja
nee, alleen in mono, en nog speciaal voor linkshandigen ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het werd via een FM-zender in stereo-braille uitgezonden ofzo?
SLAAP lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga mezelf nu even keihard penetreren wat slaap gunnen.
Welterusten.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga mezelf nu even keihard penetreren wat slaap gunnen.
Welterusten.
Handig voor in de auto. Kun je met de hand op de vangrail radio luisteren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, alleen in mono, en nog speciaal voor linkshandigen ook
moet jewel de linkerbaan hebben, of langzaam spookrijdenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Handig voor in de auto. Kun je met de hand op de vangrail radio luisteren.
Ach, met dit weer benut je de hele snelwegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet jewel de linkerbaan hebben, of langzaam spookrijden
hier valt het weer wel meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, met dit weer benut je de hele snelweg
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
wat hebben die modjes vandaag... te weinig sex gehad ofzo![]()
ik mag hopen dat ze toch wel dekens heeftquote:
VaduZ, VBL-modquote:
Truste Doffelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef Doffy het volgende:
Ik ga mijn bed in. Sunjammer heeft me ook al gedag gezegd
dat lijkt me meer iets voor AARdrijksundequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Frutsel het volgende:
zit zelf wat te lezen over een nieuwe krater die is ontdekt in Egypte...
Kan echter ook geen WFL topic vinden waar het zou thuis horen...
Kan dan wel weer een heel nieuw topic openen over "Centraal: Asteroides en Kraters", net als aardbevingen en hurricane season al van mij waren, maar ja... of ze daar op zitten te wachten![]()
zat er dus aan te denken om er inderdaad iets meer van te maken. Bekendste kraters op aarde etc.. Zaken over de inslagen op Jupiter van jaren terug en over Asteroiden op zich...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat lijkt me meer iets voor AARdrijksunde
over heb je er ook een hele wetenschappelijke basis bij?
ach, er zijn ook "reeksen" die 3 jaar doen met 1 topic hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zat er dus aan te denken om er inderdaad iets meer van te maken. Bekendste kraters op aarde etc.. Zaken over de inslagen op Jupiter van jaren terug en over Asteroiden op zich...
Dus niet alleen over dit nieuws topic.
Maar ja, mag dit soort dingen graag lezen.... Maar mag al blij zijn dat die andere twee topics levend blijven dankzij een paar andere users.. Als je het alleen voor jezelf doet is het ook zo wat he![]()
soms is een oudje zelfs beter..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:59 schreef Frutsel het volgende:
heb qua WFL denk ik zowiezo een brede interesse... laatst had ik iets over ruimtevaart, maar kon ook geen centraal topic meer vinden. Maar een oudje gepakt![]()
je kan ook het begin maken, en dan zelf af en toe updaten..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:04 schreef Frutsel het volgende:
Jah, Alicey vroeg me dat ook al voor Hurricane Season...
Maar jah.. moet me daar nog in gaan verdiepen. Aan de ene kant wel jammer dat het daar ook allemaal te vinden is. Ik persoonlijk kom er nooit om daar wat op te zoeken, eerder alleen op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |