Mijn jeugdzorg is ook prima. Alleen dat gespuis is te crimineelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Prima Jeugdzorg in Babettelonia
Kan Evelandia nog wat van leren
jouw jeugdzorg? volgens mij héb je uberhaupt geen jeugdzorg......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef Airelle het volgende:
Mijn jeugdzorg is ook prima. Alleen dat gespuis is te crimineel.
In onze buurt betaal je geen belasting, denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef PeterRabbit het volgende:
Hoi ik ben Peter en ik heb mot met de Belastingdienst want ik krijg niks extra's terug omdat ik telkens echt 5euro onder de drempel zit..
bij mij wel: 28% .................. but much higher for the wealthyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Paltos het volgende:
In onze buurt betaal je geen belasting, denk ik.![]()
Nou, ik toch niet, m'n ouders wel.![]()
Bij mij maar 2%quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij wel: 28% .................. but much higher for the wealthy![]()
![]()
[
]
Ik zit het helemaal uit te zoeken, verzekering, premies, huisarts, extra uitgaven, reiskosten. En wat krijg ik? NIKS NIKS NIKS! En waarom? Omdat die homo's met drempels werken!111 Ja maar i kkan toch niet meer werken debielen ik studeer! Potverdriedubbeltjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
In onze buurt betaal je geen belasting, denk ik.![]()
Nou, ik toch niet, m'n ouders wel.![]()
Oh jawel hoor. Maar alles is vrijblijvend.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw jeugdzorg? volgens mij héb je uberhaupt geen jeugdzorg......![]()
Pff, dat lijkt me wel een leuk land om in te leven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar alles is vrijblijvend.
En je mag alles zeggen, schreeuwen en tekenen. Harry Potter verkoopt als een gek. Freedom of speech staat bij mij hoog in het vaandel. En miss-verkiezingen mogen.
Gadverdammequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij wel: 28% .................. but much higher for the wealthy![]()
![]()
[
]
Je kan toch werken én studeren?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zit het helemaal uit te zoeken, verzekering, premies, huisarts, extra uitgaven, reiskosten. En wat krijg ik? NIKS NIKS NIKS! En waarom? Omdat die homo's met drempels werken!111 Ja maar i kkan toch niet meer werken debielen ik studeer! Potverdriedubbeltjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Liberaal én sterk. Juist ja... dat is wat de mensen willen. En dat de jeugd nog niet zo goed om kan gaan met deze grote verantwoordelijkheid dat wordt nog wel beter...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Pff, dat lijkt me wel een leuk land om in te leven.![]()
provent??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Gadverdamme. Wat een zielig staatje heb je. Ik streef naar een flat-income tax van onder de 25 provent.
Er zijn veel mensen die werken en 'fulltime' studeren hoor. Maar ik denk ook niet dat het altijd ten goede is van je studiequote:
Procent natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
provent??
bij mij is er geen vrijheid van meningsuiting meer, sterker nog: mijn burgers mogen niks... alleen maar luisteren naar alle heiligen en de natuurlijk aanbidden: állen draait om religie
alleen krijg ik de economie maar niet naar de klote
Uhuh das wel waar. Maar het is gewoon klote gelopen met mn oude werk, ze lieten me steeds minder werken. Ik heb vorig jaar bij ze de helft minder verdiend dan in 2004.. Gelukkig kon ik het met mn zomerbaantje wel soort van bijtrekken, maar niet rechttrekken. Nu met mn nieuwe baan kan ik ook wel meer werken, maar dan heb ik pas volgend jaar voordeel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die werken en 'fulltime' studeren hoor. Maar ik denk ook niet dat het altijd ten goede is van je studie.
allen??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
provent??
bij mij is er geen vrijheid van meningsuiting meer, sterker nog: mijn burgers mogen niks... alleen maar luisteren naar alle heiligen en de natuurlijk aanbidden: állen draait om religie
alleen krijg ik de economie maar niet naar de klote
quote:
Ja, moet je dat aanvragen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef PeRi het volgende:
En mn no claim van de verzekeraar. Olee.
niemand was ook al geregistreerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Al is een user die 'Iedereen' heet véél leuker, omdat het dan in de enkelvoudsvorm staat en het dus als een naam opgevat kan worden.
"Iedereen vindt dat..."
"Ja, maar iedereen zegt dat..."
Krijg je als het goed is deze maand vanzelf bericht over. Of was het April? Er is iets met April, dat je het voor April binnen hebt ofzo. Of in April bericht. Ik weet het niet meer precies. Ik zoek het even.quote:
En ze hebben die namen niet eens geregistreerd om grappig te doen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
niemand was ook al geregistreerd.
http://www.minvws.nl/zoeken/vragen/noclaim/quote:Wat houdt de no-claimregeling in?
Ziekenfondsverzekerden krijgen eind maart 2006 - als ze geen gebruik hebben gemaakt van de zorg - 255 euro premie terug. Mensen die voor minder dan 255 euro aan zorg gebruiken, krijgen het overgebleven bedrag terug. Tegelijk is de ziekenfondspremie met 70 euro per jaar omhoog gegaan.
De verwachting is dat ongeveer de helft van de verzekerden geld terugkrijgt met de no-claimregeling.
http://www.heupdysplasie.(...)php?p2_articleid=208quote:Mensen die in 2005 minder dan 255 euro aan zorg hebben gebruikt, moeten hun no-claim uiterlijk 1 april terugkrijgen van hun zorgverzekeraar. Het staat zorgverzekeraars vrij om eerder uit te betalen.
Van 15 februari tot 1 mei kunnen mensen hun ervaringen met de no-claim melden bij het NPCF Meldpunt Last van veranderingen in de zorg? Het meldpunt is te bereiken op telefoonnummer (030) 291 6777 op werkdagen van 10.00 uur tot 16.00 uur. Via de website NPCF.nl kan ook een mini-enquête worden ingevuld.
ga jij ook naar idols???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had Tommerd ook wel eens een keer willen zien. Iig komt Sven wel
Crewmeet ook vandaagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga jij ook naar idols???
zijn er uberhaupt wel modjes in huis vanavond
Ja, ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga jij ook naar idols???
zijn er uberhaupt wel modjes in huis vanavond
Geintjequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Je het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.
Ik heb wel wat beters te doen.![]()
Dan moet je haar ook wel sms'en.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef PeRi het volgende:
Oh en Skaai antw nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Je het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet.
Ik heb wel wat beters te doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |