Jij ook op je feestje, en hou de boel heel hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef BVO het volgende:
Veel plezier alvast!
Ik zou het wel doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef sbientje het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mij n fok-shirt aan zal doen
onder iets anders danquote:
En dan tijdens de show, als je in beeld bent, je superman moment waarbij je hetgeen wat eroverheen zit kapotscheurt en je FOK!shirt onthuld wordtquote:
Waarom kan jij eigenlijk niet als ik vragen magquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef BVO het volgende:
Veel plezier alvast!
Heb een feestje vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom kan jij eigenlijk niet als ik vragen mag![]()
Jammer, ik kan zelf ook niet mee..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb een feestje vanavond.
En dat stond al een hele tijd vast en kan ik eigenlijk niet missen, daarom dus.
Vind het nu ook wel jammer, maar goed, het is niet anders he.
Heb jij zo'n HoT sHiT ding?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef sbientje het volgende:
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mij n fok-shirt aan zal doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef WithMe het volgende:
Ik moet nog wat voorbereidingen treffen en daarna ga ik maar eens op pad. Tot vanmiddag/vanavond mensen!
neh, op die van mij staat alleen FOK!quote:
Da's al beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh, op die van mij staat alleen FOK!
Ja had ik al gelezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Peri, daarvoor heb je connectie's nodig. Ik heb een vaste Hilversum verblijfplaats voor zulke dingen
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij vertrekken om 16.00 uur hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |