Nouja, grunt hoeft niet per se, maar op zich zou een metalvariant wel kewl zijn. Gewoon, elk land 1 nummer en dan maar zien waar ze mee aan komen zetten.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:20 schreef dunc het volgende:
Yeah, maar dat maakt niet uit, het was wel gewoon mooi. Volgend jaar meteen maar een metalvisie-gruntfestival?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef ThE_ED het volgende:
lol @ dit; http://www.youtube.com/watch?v=yq8mmoKJySg
Oh. Mijn. God.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef ThE_ED het volgende:
lol @ dit; http://www.youtube.com/watch?v=yq8mmoKJySg
Tis idd best een zooitje, daarnaast probeert die weirde zanger het nummer ook nog eens in het engels te doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:14 schreef Djaser het volgende:
Die eerste is best een zooitje, ik ken Finntroll verder niet dus ik kan het niet zeker zeggen.
Nee idd.quote:Best jammer want die linker gitarist is volgens mij niet eens zo slecht.
quote:Hoorde vandaag dit nummer van de Red Hot Chili Peppers, en deed me meteen aan een (overigens veel beter) nummer denken.
Ik heb er een mixje van gemaakt, en zeg nou zelf.. het lijkt wel ERG veel op elkaar toch?
http://www.mute-live.nl/lenny_ft_rhcp.mp3
Niets, alleen morgen de national day of slayer niet vergeten hehquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik kom ook maar eens langs.
En, wat heb ik gemist het afgelopen half jaar?
Viel er maar wat te missenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik kom ook maar eens langs.
En, wat heb ik gemist het afgelopen half jaar?
Sterker nog, ik ben erbij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
In september komt de CD van Annatar uit! En jij kunt erbij zijn 7 september in Delft!
Absoluut en ik maak daar dan ook veelvuldig gebruik van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef mr_cucumber het volgende:
Het enige waar de Large nog goed voor is zijn de goedkope cd's
http://www.large.nlquote:
Oh nee, jij ook al...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Whaha!
Ja, maar dat was toen. Ik luister al lang niet meer naar dat soort Metal. Had vandeweek weer eens Freedom Call opstaan. Hoewel leuk ben ik het na een nummer of 3 wel zat.
For the Queen, for the Land, for the Mooouuuntaaaainsquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh nee, jij ook al...
Je corrumpeert het metal-topic met dat helsche oranje!
Bergen, waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
For the Queen, for the Land, for the Mooouuuntaaaains
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.quote:
Mmmmaar die zijn mooier...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.
blijkbaar had je niet door dat ik het over de steden had, niet de natuurverschijnselen.quote:
Nee, inderdaad. Maar dat was ook weer niet wat oorspronkelijk bedoeld was.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
blijkbaar had je niet door dat ik het over de steden had, niet de natuurverschijnselen.
En Bergen, Noord-Holland natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.
nee hoor, Metal Church heeft erg verdienstelijke platen met hem afgeleverd. Helaas zul je hem daar niet meer bij horen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind David Wayne fijn zingen. Is dat raar?![]()
Ja idd. Van Davids gepiep kunnen nog een hoop power metalzangers iets leren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee hoor, Metal Church heeft erg verdienstelijke platen met hem afgeleverd. Helaas zul je hem daar niet meer bij horen.
Maar goed, Ronny Munroe mag er ook best zijn.
Toch jammer na dit toch niet slechte album, ben benieuwd of ze nu echt ophouden te bestaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef mr_cucumber het volgende:
Na Max is nu ook Igor Cavalera vertrokken bij Sepultura.
Uit pure verveling heb ik er maar op gereageerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie weet er nog lekkere harde metalmuziek?
Oh de onzinnighead of it all..
Melo-Death geen genre..![]()
Tering je hebt gelijk, wat is die OFfSprngr toch een triangel-josti!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Die Nu-Metal luisterende kut aap, weet gvd niets van Metal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tering je hebt gelijk, wat is die OFfSprngr toch een triangel-josti!
Neuh, tuurlijk niet. Bay Area Thrash kwam al snel ook niet meer enkel uit Californië immers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:16 schreef Tokus het volgende:
o ja en melo-death is toch een vrij normale afkorting voor melodieuze death metal, want gothenburg-metal suggereert dat het daar vandaan komt, maar het beperkt zich al erg lang niet meer tot dat stadje.
Dat is wel zo, maar om je daar nu zo over op te winden. Wellicht is je tijd een stuk waardevoller.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die Nu-Metal luisterende kut aap, weet gvd niets van Metal.![]()
Ik moet ONZ eens uit mn AT halen..
Hier heb ik toch zo'n hekel aan, dat hokjes en genre geneuk. 'nee het is geen metal..want het is mathemotrashcoredeathblack met wat sludge invloeden'. Pleurt toch op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Is dit nu echt of een parodie op jezelf?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zijn ze ook niet, tis MathCore, een vorm van chaotische/technische Hardcore Punk met hier een daar trekjes naar GrindCore wat ook een Punk genre is
Staat op wikipedia idd zie ik. (zelfs daar ja)quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Nee, tis gewoon zo, zoek maar op.
Maargoed, blijf het gerust mathcore noemen, of weet ik het wat.quote:That math shit is all bullshit. We hate the whole thing. Math-rock, math-metal, it's all bullshit.
Nouja dat ze het zelf niet willen weten wil niet zeggen dat ze het niet zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:43 schreef mr_cucumber het volgende:
Uit een interview met Greg (zanger Dillinger)
[..]
Maargoed, blijf het gerust mathcore noemen, of weet ik het wat.
En blijf vooral lekker in de waan als 'mr know it all' zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |