Sterker nog, ik ben erbij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
In september komt de CD van Annatar uit! En jij kunt erbij zijn 7 september in Delft!
Absoluut en ik maak daar dan ook veelvuldig gebruik van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef mr_cucumber het volgende:
Het enige waar de Large nog goed voor is zijn de goedkope cd's
http://www.large.nlquote:
Oh nee, jij ook al...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
Whaha!
Ja, maar dat was toen. Ik luister al lang niet meer naar dat soort Metal. Had vandeweek weer eens Freedom Call opstaan. Hoewel leuk ben ik het na een nummer of 3 wel zat.
For the Queen, for the Land, for the Mooouuuntaaaainsquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh nee, jij ook al...
Je corrumpeert het metal-topic met dat helsche oranje!
Bergen, waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
For the Queen, for the Land, for the Mooouuuntaaaains
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.quote:
Mmmmaar die zijn mooier...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.
blijkbaar had je niet door dat ik het over de steden had, niet de natuurverschijnselen.quote:
Nee, inderdaad. Maar dat was ook weer niet wat oorspronkelijk bedoeld was.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
blijkbaar had je niet door dat ik het over de steden had, niet de natuurverschijnselen.
En Bergen, Noord-Holland natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die in België, niet Noorwegen. Die in Noorwegen is zo cliché.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |