abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:47:19 #76
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36862806
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef mr_cucumber het volgende:
Dat is die country cd toch? Ben wel benieuwd idd. Hoorde tijd terug een nummertje, dat klonk amusant.

Offspringr: je vindt Damage Done en Haven dus inspiratievolle cd's?
Niet vol, maar zeker niet loos.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36891888
Gaat er nog iemand naar het Neckbreakers Ball in Dordrecht?
Ik wil er heen voor Soilwork (en Hypocrisy een beetje) maar het is wel ver weg..
Deze bands spelen er:
  • Hypocrisy
  • Soilwork
  • Amorphis
  • One man army and the undead quartet
  • Scar Symmetry

Meer info
  • 'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      woensdag 12 april 2006 @ 17:17:27 #78
    117776 OFfSprngr
    pi_36892823
    Holy crap, Hypocrisy EN Scar Symmetry? vet! Soilwork is minder geworden en Amorphis en One Man Army ken ik niet.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
      woensdag 12 april 2006 @ 17:18:40 #79
    117776 OFfSprngr
    pi_36892849
    Argh!, valt tegenlijk met Suicide Commando!
    .
    .
    pi_36893754
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 17:18 schreef OFfSprngr het volgende:
    Argh!, valt tegenlijk met Suicide Commando!
    En met Anthrax.
      woensdag 12 april 2006 @ 18:10:36 #81
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_36894260
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 17:17 schreef OFfSprngr het volgende:
    One Man Army ken ik niet.
    Dat is met de zanger van "The Crown" dat nu niet meer bestaat.
    [KNE]-Mod
      woensdag 12 april 2006 @ 18:21:30 #82
    117776 OFfSprngr
    pi_36894581
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:10 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat is met de zanger van "The Crown" dat nu niet meer bestaat.
    Met Tomas Lindberg?
    .
    .
      woensdag 12 april 2006 @ 18:29:43 #83
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_36894788
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Met Tomas Lindberg?
    Nee met Johan Lindstrand (Heb ik ook maar opgezocht hoor ; http://www.metal-archives.com/band.php?id=32378 )
    [KNE]-Mod
    pi_36898577
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef synthesix het volgende:
    Heb net ook ff een album van korpiklaani gedownload

OMFG wat spreken die lui slecht engels zeg, die tenenkrommende uitspraak.. echt, dat verneukt de hele muziek voor mij, had eerst niet eens door dat ze engels zongen.

Ja, voor mij mogen ze wel fins gaan zingen ofzo, doe het goed of doe het niet
    Ik stoor me er zelf niet aan, maar je zou Shaman kunnen uitproberen. Zo heette Korpiklaani vroeger en toen zongen ze nog een of ander vaag dialect oid. Zelfde stijl als Korpiklaani, maar dan niet in het Engels dus .
    Ceterum censeo Carthaginem delendam esse
    pi_36936247
    Maandag naar No Mercy Festival!
      vrijdag 14 april 2006 @ 16:19:29 #86
    117776 OFfSprngr
    pi_36957329
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef crossover het volgende:
    Gaat er nog iemand naar het Neckbreakers Ball in Dordrecht?
    Ik wil er heen voor Soilwork (en Hypocrisy een beetje) maar het is wel ver weg..
    Deze bands spelen er:
  • Hypocrisy
  • Soilwork
  • Amorphis
  • One man army and the undead quartet
  • Scar Symmetry

Meer info
  • Ik heb dr net besloten om te gaan, als je een dude ziet met een blonde kam en een Burzum shirt moet je maar ff zeggen dat je van fok bent.
    .
    .
    pi_36958470
    Ik ben nog steeds iemand aan het zoeken om met me mee te gaan
    Hopelijk lukt het nog.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_36974418
    Ik baal dr van, niemand kunnen vinden
    Zou et tof vinden als je ff laat weten hoe Soilwork was
    'Expand my brain, learning juice!'
    pi_36980753
    Anthrax was tof gister
      zaterdag 15 april 2006 @ 14:54:25 #90
    117776 OFfSprngr
    pi_36980851
    Soilwork was erg goed.
    Ik ging voor Hypocrisy en Scar Symmetry, blijkbaar speelde Scar Symmetry als eerste (weer zo'n belachelijk goede bands als eerste ), maar Soilwork was veel energiker, al maakte de eene gitarist toch wel een solo behoorlijk schijt, net of ie hout aan het hakken was.
    .
    .
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:52:55 #91
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_36985248
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef Black_Tulip het volgende:
    Anthrax was tof gister
    Ja inderdaad, ze waren weer erg sterk live, zeker met Joey nu. (Ze speelden trouwens het vrij originele A Skeleton in the Closet als afwisseling bij hun verplichte serie aan bekende nummers.)

Voorprogramma "powervice"was overigens onverwacht goed, misschien wel erg duidelijkd emosterd bij Maiden gehaald, maar zat iig erg lekker in elkaar. En Beyond Fear was natuurlijk ook lekker, hoewel Tim misschien wel iets te hard stond afgesteld stond voor een band waarvan hij zegt dat het geen soloproject is. (En ze deden een toffe Burn in Hell-Red Baron/Blue Max-One on One medley.. )
    [KNE]-Mod
    pi_37064613
    No Mercy was gaaf!

Bands die ik gezien heb:

Ajattara: stoer, wat ik ervan gehoord en gezien heb
    Prostitute Disfigurement: leuk om live te zien en horen
    Pro-Pain: veel beter en leuker dan verwacht
    Mayhem: klonk naar mijn mening bagger
    Norther: leuk jonge bandleden ook volgens mij
    Belphegor: geweldige band, eindelijk live gezien, nog een t-shirt gekocht waarbij ik geholpen werd door de zanger van de band
    1349: klonk wel goed, helaas niet zoveel van gezien
    Cannibal Corpse: lekker lomp de hele tijd headbangen, ook helaas niet al te veel van gezien ivm trein halen

Kataklysm helaas gemist omdat Belphegor uitliep.
      dinsdag 18 april 2006 @ 16:15:57 #93
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37064782
    Ik heb bij norther toch altijd het idee van een Wannabe CoB
    Maar waren ze live een beetje te doen ja? Die zange zit nu ook in Ensiferum en dat lijkt ook niet veel goeds te brengen geloofik. (Ik heb de laatste EP nog niet gehoord...)
    [KNE]-Mod
    pi_37065145
    Ja ik vond ze gisteravond beter dan op cd. Goed geluid, zang was goed, de band was enthousiast.Ze waren ook heel symphatiek.
      dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:14 #95
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_37065390
    Poe, de nieuwe Ensiferum is inderdaad bagger omdat mastermind Jari er niet meer in zit (maar gelukkig wel in Wintersun en Arthemesia (melodische bm), ga heen, en koopt dat!). Petri Lindroos is niet echt een creatieve gozer. Al is Norther - Betrayed wel een erg mooi nummer, een aanrader
    |: Emadd9 | Am6 :|
    An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
      dinsdag 18 april 2006 @ 16:36:41 #96
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37065502
    Overigens Zaterdagavond met ons aller WF samen naar Skyclad geweest, ik kende ze eigenlijk niet zo goed, maar het was erg tof! Zeker een aanrader! Was niet eens echt druk in de Baroeg (maar what's new?).

[ Bericht 19% gewijzigd door ThE_ED op 18-04-2006 19:56:43 ]
    [KNE]-Mod
      dinsdag 18 april 2006 @ 20:59:43 #97
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37075032
    Tracklist van Anthrax (gejat van anthraxforum)

Among the Living
    Metal Thrashing Mad
    Got the Time
    Caught in a Mosh
    AIR
    A Skeleton in the Closet (Is nieuw in de serie live te spelen songs ofzo )
    Antisocial
    NFL
    Medusa
    Indians
    Be All, End All
    I'm the Man
    I am the Law
    [KNE]-Mod
      maandag 24 april 2006 @ 18:20:48 #98
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_37251497
    quote:
    DIO Confirms TONY IOMMI Collaboration, Shoots Down RAINBOW Reunion Rumors - Apr. 24, 2006
    Legendary heavy metal vocalist Ronnie James Dio (DIO, RAINBOW, BLACK SABBATH) has confirmed to Greg Prato of Billboard.com that he is collaborating once more with BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi. "There's a box set that's going to be released, called 'Black Sabbath: The Dio Years'," he said. "The proposal was to write a couple of songs to be included. I have gotten together with Tony — we worked together for about a week in England. It went very well."
    Dat er sprake was van samenwerking wisten we al langer maar dat er ook echt nieuw materieel komt maakt toch wel mijn dag.
      dinsdag 2 mei 2006 @ 14:20:18 #99
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37485716
    National Day of Slayer

Tis Slayer maar, maar wel grappig ondanks de clichématigheid.
    [KNE]-Mod
      dinsdag 2 mei 2006 @ 14:22:17 #100
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37485748
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 16:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
    Poe, de nieuwe Ensiferum is inderdaad bagger omdat mastermind Jari er niet meer in zit (maar gelukkig wel in Wintersun en Arthemesia (melodische bm), ga heen, en koopt dat!). Petri Lindroos is niet echt een creatieve gozer. Al is Norther - Betrayed wel een erg mooi nummer, een aanrader
    Ze staan weer her en der live van de zomer, ben toch wel benieuwd hoe ze het live nu doen. De vorige keer was ik overwacht verrast, maar nu maar eeens zien of ik dit keer onaangenaam verrast wordt
    [KNE]-Mod
      maandag 8 mei 2006 @ 12:03:55 #101
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37653349
    Dan Spitz is nog geen jaar terug bij Thrax of hij maakt het al weer lekker aan het rommelen zo lijtk het. Heeft iemand dat verhaal over die uitspraken over Dimebag gehoord? En dan Ian zo van "not on my watch", tsktsk, "watch"; adrem hoor Scott!
    [KNE]-Mod
    pi_37660197
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
    Dan Spitz is nog geen jaar terug bij Thrax of hij maakt het al weer lekker aan het rommelen zo lijtk het. Heeft iemand dat verhaal over die uitspraken over Dimebag gehoord? En dan Ian zo van "not on my watch", tsktsk, "watch"; adrem hoor Scott!
    Vertel eens meer?
      maandag 8 mei 2006 @ 16:49:31 #103
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37661416
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Vertel eens meer?
    In een interviw met een discutabele finse journalist zou Spitz gezegd hebben dat Dimebag zijn leads heeft gejat op Stomp 442. Daarna gaat Spitz ontkennen (natuurlijk) en zegt dat hij dat nooit zo gezegd heeft. Journalist zou heel onbetrouwbaar en te vaak dronken zijn (en schijnt nu ook geen interviews meer te mogen doen van een paar labels), Scott Ian geeft Spitz het voordeel van de twijfel en vraagt nu de tapes op omdat "not on his watch" de legacy van Dimebag ten schande wordt gemaakt.
    [KNE]-Mod
    pi_37661769
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:49 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

In een interviw met een discutabele finse journalist zou Spitz gezegd hebben dat Dimebag zijn leads heeft gejat op Stomp 442. Daarna gaat Spitz ontkennen (natuurlijk) en zegt dat hij dat nooit zo gezegd heeft. Journalist zou heel onbetrouwbaar en te vaak dronken zijn (en schijnt nu ook geen interviews meer te mogen doen van een paar labels), Scott Ian geeft Spitz het voordeel van de twijfel en vraagt nu de tapes op omdat "not on his watch" de legacy van Dimebag ten schande wordt gemaakt.
      maandag 8 mei 2006 @ 17:01:32 #105
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37661898
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Spitz is trouwens een gediplomeerd swiss watchmaker, vandaar dat "not on his watch" of misschien kwam het gewoon zo "adrem" uit..

ben zo online
    [KNE]-Mod
    pi_37661929
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Spitz is trouwens een gediplomeerd swiss watchmaker, vandaar dat "not on his watch" of misschien kwam het gewoon zo "adrem" uit..
    Oh, vandaar.
    quote:
    ben zo online
    Mooi
      maandag 8 mei 2006 @ 17:18:11 #107
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37662508
    Ik ben nu overigens Death Angel aan het herontdekken. Ooit wel naar geluisterd, maar ik vind het nu toch beter als ik het toen vond
    [KNE]-Mod
      dinsdag 9 mei 2006 @ 14:30:19 #108
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37690234
    Hey wat vinden mensen van de nieuwe Satyricon?
    Vast niets voor de die-hard Black liefhebber, ofwel? Want ik vind hem eigenlijk wel lekker wat ik ervan gehoord heb.
    [KNE]-Mod
    pi_37691101
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef ThE_ED het volgende:
    Vast niets voor de die-hard Black liefhebber, ofwel? Want ik vind hem eigenlijk wel lekker wat ik ervan gehoord heb.
    Sinds wanneer luister jij naar Satyricon?
      dinsdag 9 mei 2006 @ 15:09:24 #110
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37691140
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Sinds wanneer luister jij naar Satyricon?
    sinds ik een gratis demonummer wel koel vond
    [KNE]-Mod
      dinsdag 9 mei 2006 @ 15:21:11 #111
    18413 Summoner
    Posterboy of the Apocalypse
    pi_37691411
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef ThE_ED het volgende:
    Ik vind hem erg tegenvallen. Vond "Volcano" destijds nog erg geschikt, maar ik kon het niet verdragen om meer dan twee nummers van "Now Diabolical" te luisteren. Ik vind het over het algemeen wat saai en er zit geen sfeer in. Denk dat ik Satyricon gewoon zat ben.
    quote:
    Vast niets voor de die-hard Black liefhebber, ofwel?
    Een beetje black metal liefhebber luistert naar veel interessantere bands, zoals Deathspell Omega, Lunar Aurora en Striborg.
      dinsdag 9 mei 2006 @ 15:25:01 #112
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37691504
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 15:21 schreef Summoner het volgende:

[..]

Een beetje black metal liefhebber luistert naar veel interessantere bands, zoals Deathspell Omega, Lunar Aurora en Striborg.
    *bookmarkt*
    Ik ben geen liefhebber, maar je weet nooit
    [KNE]-Mod
    pi_37691657
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 15:21 schreef Summoner het volgende:
    En hoe zijn die bands interessant dan?

Beetje contradictio in terminis lijkt het me namelijk, interessante black metal
      dinsdag 9 mei 2006 @ 16:14:52 #114
    18413 Summoner
    pi_37692552
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 15:32 schreef Black_Tulip het volgende:
    En hoe zijn die bands interessant dan?
    Laat mij m´n betweterige geblaat even toelichten:

Deathspell Omega kenmerkt zich door grootse, bijna progressieve monster-composities en technische hoogstandjes. Alles wat goed is aan metal komt voorbij in die nummers, ontzettend gemene riffs.
    Aanrader -- "Kenose".

Striborg zet een waanzinnige vervreemdende sfeer neer, de muziek is primitief en hypnotiserend, doorspekt met ambient passages, met zeer excentrieke vocalen. Black metal van een andere planeet.
    Aanrader -- "Trepidation"

Lunar Aurora
    Lekker bombastisch en majestueus, maar ook rijk aan sfeer en donkere melodieèn. Indrukwekkende, multi-gelaagde composities.
    Aanrader -- "Zyklus"
    quote:
    Beetje contradictio in terminis lijkt het me namelijk, interessante black metal
    Ah, dat dacht je maar. Steeds meer black metal bands durven tegenwoordig inventief en origineel te zijn, binnen het kader van het originele black metal concept. Een aantal van deze bands flirten flink met ambient, het zou me niet verbazen als Brian Eno en Tangerine Dream net zo´n grote invloed hebben uitgeoefend als bijvoorbeeld Darkthrone. Zo heeft Striborg een album met de titel "Mysterious Semblance", duidelijk een verwijzing naar Tangerine Dream.

Luister eens wat van deze bands zou ik zeggen, met een open mind. Als je in principe niet van de black metal ´aesthetic´ houdt heeft het natuurlijk niet veel zin.

Velvet Cacoon
    Paysage d´Hiver
    Vinterriket
    Draugar
    Xasthur
    Nachtmystium
    Silencer
    Leviathan
    Krieg
    S.V.E.S.T.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 mei 2006 @ 16:19:39 #115
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_37692687
    he summo, ik had je een maand of x terug nog cds gestuurd van Bongzilla, Penance, Umbra Nihil en Ensoph. is dat nog wat ? (*hint* *hint*)
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      dinsdag 9 mei 2006 @ 16:27:46 #116
    18413 Summoner
    pi_37692817
    Umbra Nihil heb ik wel gerecenseerd: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2236
    Penance dacht ik ook, maar kennelijk was ik abuis. Sorry Took. Ik moet écht m´n bureau opruimen. Bongzilla zal ik snel van een mooie recensie voorzien. Ensoph zal ik snel van een minder mooie recensie voorzien.
    pi_37693243
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:14 schreef Summoner het volgende:

[..]

Laat mij m´n betweterige geblaat even toelichten:
    Graag hoor
    quote:
    -knip-
    Klinkt heel leuk allemaal hoor, maar qua black metal ben ik tot nu toe niet verder gekomen (qua waarderen) dan twee albums van Immortal (Damned In Black en Sons Of Northern Darkness) en Old Man's Child's In Defiance Of Existence (voor zover je dat black metal kunt noemen uiteraard ) Ga ik dit leuk vinden?

Ach wat, zodra ik weer eens wat ga downloaden zal ik dat lijstje in de gaten houden

Ik zie dat ik vergat te melden dat ik ook The Kovenant - Animatronic heb..
    pi_37694671
    Oh Summoner, waar kan ik deze muziek vinden?
      dinsdag 9 mei 2006 @ 18:25:28 #119
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_37695762
    NLStore for the win.
    pi_37695932
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Seborik het volgende:
    NLStore for the win.
    Het liefst luister ik eerst even naar muziek voordat ik er geld voor ga betalen.
      woensdag 10 mei 2006 @ 00:15:27 #121
    33 Anton
    A flower?
    pi_37701432
    Hebben zich hier al mensen voor ingeschreven: NK Grunten in Den Haag? Lijkt me lachen
    Everything under the sun is in tune
    but the sun is eclipsed by the moon
    (Ik scrobbel ook audio)
      woensdag 10 mei 2006 @ 08:28:33 #122
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37703824
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 00:15 schreef Anton het volgende:
    Hebben zich hier al mensen voor ingeschreven: NK Grunten in Den Haag? Lijkt me lachen
    omg

[KNE]-Mod
    pi_37710205
    quote:
    Zat/zit er over te denken.
      woensdag 10 mei 2006 @ 16:22:29 #124
    18413 Summoner
    pi_37711048
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Black_Tulip het volgende:
    Klinkt heel leuk allemaal hoor, maar qua black metal ben ik tot nu toe niet verder gekomen (qua waarderen) dan twee albums van Immortal (Damned In Black en Sons Of Northern Darkness) en Old Man's Child's In Defiance Of Existence (voor zover je dat black metal kunt noemen uiteraard ) Ga ik dit leuk vinden?
    Die twee Immortal albums zijn over het algemeen vrij bombastisch met veel snelheid, dat heeft Deathspell Omega ook. Al zijn de verschillen tussen de twee bands echt eindeloos, heheh... De vergelijking is vrij vergezocht. Qua sfeer biedt Immortal's "Pure Holocaust" wellicht meer toegang tot de bands die ik genoemd heb.

Old Man's Child zou ik inderdaad geen black metal noemen, ik vind alleen het debuutalbum de moeite waard, de rest is me te gelikt.

Denk dat je best veel materiaal via soulseek kan bemachtigen voor beluistering.
      woensdag 10 mei 2006 @ 16:30:46 #125
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_37711245
    Voor een echt koele melodische blackband moet je Deus Iratus (aka 'devs iratvs'... kvlt) van Arthemesia eens opzoeken. Best toegankelijk, als je grunten en growlen gewend bent. Niet de hele tijd blastbeats, das ook een pluspunt
    |: Emadd9 | Am6 :|
    An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
    pi_37713765
    quote:
    Is het mogelijk om het bij te wonen?

Ik kan niet grunten, maar dit wil ik wel zien
    pi_37713816
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Summoner het volgende:

[..]

Die twee Immortal albums zijn over het algemeen vrij bombastisch met veel snelheid, dat heeft Deathspell Omega ook. Al zijn de verschillen tussen de twee bands echt eindeloos, heheh... De vergelijking is vrij vergezocht. Qua sfeer biedt Immortal's "Pure Holocaust" wellicht meer toegang tot de bands die ik genoemd heb.

Old Man's Child zou ik inderdaad geen black metal noemen, ik vind alleen het debuutalbum de moeite waard, de rest is me te gelikt.

Denk dat je best veel materiaal via soulseek kan bemachtigen voor beluistering.
    Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crasht
    pi_37713856
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 16:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
    Voor een echt koele melodische blackband moet je Deus Iratus (aka 'devs iratvs'... kvlt) van Arthemesia eens opzoeken. Best toegankelijk, als je grunten en growlen gewend bent. Niet de hele tijd blastbeats, das ook een pluspunt
    *noteert*

Ik heb nu trouwens eindelijk Ensiferum - Iron gehoord (bedankt ThE_ED ) en hij is echt zo ontzettend vet
      woensdag 10 mei 2006 @ 21:29:21 #129
    18413 Summoner
    pi_37719412
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Black_Tulip het volgende:
    Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crasht
    Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.

Mocht je wat van mijn suggesties luisteren, laat dan even weten wat je ervan vond, okay?
    pi_37719964
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef Eveli het volgende:

[..]

Zat/zit er over te denken.
    To grunt of not to grunt.... Ben er nog niet uit....
      woensdag 10 mei 2006 @ 21:59:51 #131
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_37720493
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

*noteert*

Ik heb nu trouwens eindelijk Ensiferum - Iron gehoord (bedankt ThE_ED ) en hij is echt zo ontzettend vet
    Ensiferum is dan ook best wel ok.
      vrijdag 12 mei 2006 @ 15:11:49 #132
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37762166
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef ThE_ED het volgende:
    Ik ben nu overigens Death Angel aan het herontdekken. Ooit wel naar geluisterd, maar ik vind het nu toch beter als ik het toen vond
    EN ze staan (weer) op graspop
    [KNE]-Mod
    pi_37770543
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef Summoner het volgende:

[..]

Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.

Mocht je wat van mijn suggesties luisteren, laat dan even weten wat je ervan vond, okay?
    Is goed
      vrijdag 12 mei 2006 @ 20:31:03 #134
    33 Anton
    A flower?
    pi_37770779
    Everything under the sun is in tune
    but the sun is eclipsed by the moon
    (Ik scrobbel ook audio)
      zondag 14 mei 2006 @ 12:36:56 #135
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37811934
    Op het nieuwste album van Impaled Nazarene staat gewoon een nummer dat "Kut" heet. Engelstalige tekst, maar middenin het nummer komt ineens de zin "Rot op kut" (beetje te letterlijk vertaald?!) voor. Ze hadden zeker weer een dronken bui, sowieso al een bizar lange tekst voor Impaled Nazarene als ik zo kijk
    [KNE]-Mod
      maandag 15 mei 2006 @ 15:48:48 #136
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37846879
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ensiferum is dan ook best wel ok.
    Ja, je kunt wel zien dat ik een album had gekocht;

[KNE]-Mod
      maandag 15 mei 2006 @ 15:51:47 #137
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_37846999
    Saxon komt met The Eagle Has Landed 3, maar de opnamekwaliteit van deel I is beter dan die van drie, of er is aan gesleuteld, dat kan ook, maar jee, wat nu.
      maandag 15 mei 2006 @ 15:54:01 #138
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37847085
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Seborik het volgende:
    Saxon komt met The Eagle Has Landed 3,
    Ja, ik las het ergens.
    quote:
    maar de opnamekwaliteit van deel I is beter dan die van drie, of er is aan gesleuteld, dat kan ook, maar jee, wat nu.
    Ik wacht op jouw review
    [KNE]-Mod
      maandag 15 mei 2006 @ 16:56:55 #139
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_37849200
    Een nieuwe Saxon live cd kan me weinig schelen ik kijk meer uit naar The Eagle has landed IV op graspop.
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, je kunt wel zien dat ik een album had gekocht;

[[url=http://imagegen.last.fm/sideRed/artists/ThE_ED.gif]afbeelding][/url]

Buffelkut
      maandag 15 mei 2006 @ 16:59:04 #140
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37849265
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Djaser het volgende:

Buffelkut
    Een punkbandje met oa. Paul vd Vlist erin. Ik kreeg het nummer "Jan Douwe" (.. Jan Douwe, moet ik je bek verbouwen?") laatst weer in handen en heb dat iets teveel gedraaid. (Redelijk zachte opname, maar wel tof )
    [KNE]-Mod
      maandag 15 mei 2006 @ 18:24:57 #141
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_37851406
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Djaser het volgende:
    Een nieuwe Saxon live cd kan me weinig schelen ik kijk meer uit naar The Eagle has landed IV op graspop.
    Buffelkut.
      maandag 15 mei 2006 @ 23:41:49 #142
    18413 Summoner
    pi_37863918
    Er komt van Between the Buried and Me binnenkort een verzamelaar uit met daarop een handvol covers.

1. Cemetery Gates (Pantera cover)
    2. Territory (Sepultura cover)
    3. The Day I Tried to Live (Soundgarden cover)
    4. Kickstart My Heart (Mötley Crüe cover)
    5. Us And Them (Pink Floyd cover)
    6. Bicycle Race (Queen cover)
    7. Orion (Metallica cover)
    8. Blackened (Metallica cover)
    9. Malpractice (Faith No More cover)
    10. People Are Strange (The Doors cover)
    11. Little 15 (Depeche Mode cover)
    12. Geek U.S.A. (Smashing Pumpkins cover)
    13. Change (Blind Melon cover)

Er staan wel een aantal leuke keuzes bij (Soundgarden, Faith No More, Pumpkins) maar op Metallica en Sepultura covers zit ik niet bepaald te wachten. Denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.
    pi_37869544
    BATBM kennende zullen ze er best wel wat aparts van maken
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 mei 2006 @ 10:31:47 #144
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_37907981
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      woensdag 17 mei 2006 @ 12:00:16 #145
    18413 Summoner
      woensdag 17 mei 2006 @ 18:47:44 #146
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_37924490
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef Summoner het volgende:
    Sweet.
    Ja, wat hij zegt.
    [KNE]-Mod
    pi_37925156
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 18:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, wat hij zegt.
    Hee, jij daar, kom eens op MSN.
    pi_37927030
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Summoner het volgende:
    Er komt van Between the Buried and Me binnenkort een verzamelaar uit met daarop een handvol covers.

Er staan wel een aantal leuke keuzes bij (Soundgarden, Faith No More, Pumpkins) maar op Metallica en Sepultura covers zit ik niet bepaald te wachten. Denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.
    http://www.myspace.com/betweentheburiedandme

Blackened cover
      donderdag 18 mei 2006 @ 10:40:50 #149
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_37943304
    Hoera, 11 juni naar King Diamond in de 013.
      zondag 21 mei 2006 @ 00:19:53 #150
    37508 dunc
    Serve Extra Cold
    pi_38034962
    Zo, dat was een mooi eurovisie
    Het leek zo'n goed idee...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')