Geluidsoverlast is dat niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Pido het volgende:
Slayer is vet.
Ja, als je Reign in Blood hebt dan heb je wel gelijk alles wat je van ze hoeft te hebben, maar wel een grappig idee dit.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, als je Reign in Blood hebt dan heb je wel gelijk alles wat je van ze hoeft te hebben
Idd, dan heb je al 1 album teveelquote:
Nee, maar gelukkig 10000 andere bands welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:09 schreef EJdeViking het volgende:
Frollo en HeatWave, kunnen julli ehet beter?
Het slayer-genre jaquote:
Achja, Slayer is slayer en idd, ze zijn echte Metal-grootheden, maar niet echt mijn cup of tea. Raining Blood en Angel of Death hebben wel wat vind ik zelf, maar dat soort nummers daar blijft het voor mij bij. Ik kan de pure agressie wel waarderen in some way, maar voor mezelf vind ik de Thrashbands met wat meer een groove of wat ook erin lekkerder, Megadeth, Anthrax en vroege-Metallica.quote:De techniche beheersing, de zieke maar goed doordachte harmonien, zij doen dingen waar een heeeeeelbeloel andere bands alleen maar van kunnen dromen. Op muzikaal gebied, en in wat ze bereikt hebben. Terwijl ze toch geen sell-out hebben gedaan.
Dude...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:39 schreef zwareshag het volgende:
Slayer.
Op 6.6.06 is het voor mij Boards Of Canada dag.
Dan komt de nieuwe EP uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:57 schreef ProdigalSon het volgende:
[..]
Dude...
Waarom BOC dag? Ik ga mijn communicatie docente afslachten![]()
Boards of Canadaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:39 schreef zwareshag het volgende:
Slayer.
Op 6.6.06 is het voor mij Boards Of Canada dag.
Anthrax is huilen met de pet op. Niet vergelijkbaar met Metallica, Megadeth of Forbidden imho.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
Achja, Slayer is slayer en idd, ze zijn echte Metal-grootheden, maar niet echt mijn cup of tea. Raining Blood en Angel of Death hebben wel wat vind ik zelf, maar dat soort nummers daar blijft het voor mij bij. Ik kan de pure agressie wel waarderen in some way, maar voor mezelf vind ik de Thrashbands met wat meer een groove of wat ook erin lekkerder, Megadeth, Anthrax en vroege-Metallica.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Pido het volgende:
Slayer is vet.
Anthrax wordt anders met Metallica, Megadeth en Slayer meestal tot de "big four" gerekend, maar dat is wel meer een 80's thing wellicht. 'tis een beetje party thrash wel ja, met ook wel een eigen 'aparte' keuze aan lyric onderwerpen, maar toch wel een van mijn favoriete bands hoor. Naast alle joligheid hoor je toch ook geregeld echt goede thrash langskomen, hoewel ze live, vind ik, wel een slagje beter zijn dan de soms wat ongelukkig albums moet ik toegeven. iig zijn ze nu weer samen met Joey (Belladonna)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:52 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Anthrax is huilen met de pet op. Niet vergelijkbaar met Metallica, Megadeth of Forbidden imho.
En oja Slayer heerscht![]()
Elke Metalfan is op deze dag verplicht zijn heilige plicht te vervullen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef spacemangraig het volgende:
god ik kan alleen maar hopen dat er geen Slayer fans bij me in de buurt wonen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |