ik ken iemand die 75 rijd op 1 kwquote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O okeIk vond het nogal raar, dat je 1.5kw nodig had om 70 te rijden
Ik rij al tegen de 50 met 0.4kw![]()
ziet de rollerbank hier geen verschil in dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:24 schreef Geqxon het volgende:
Als je je vertanding veranderd blijf je hetzelfde vermogen houden. De manier waarop het vermogen overgedragen word is echter wel anders, wat resulteerd in een trage topsnelheid en een snellere acceleratie, of andersom.
nee tuurlijk het blok blijft gelijk, het gaat mij er alleen om of de rollerbank dan minder kw voelt of nietquote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Geeft je blok danwel achterwiel opeens meer vermogen? Nee.
Laatst werd dit nog bevestigd door de brommermaker, dus ik weet het heel zeker
zo heb jij ff gelukquote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef MaximumRush het volgende:
Je kan het of geluk noemen, of ongeluk. Me pa wil me poulie dus betalen... Hij kost 110 euro voor een originele, dus ik zeg gewoon dat hij het geld op me rekening moet storten, leg ik wat geld bij en koop een overrange poulie van malossi... Dat gaat lekker hard
het regent buiten!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Geqxon het volgende:
C2C, al naar de brommershop gegaan?
mischien is die maat van me dan ongeloofelijk gematst maar dat kan ook niet,quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo zou de snelheid zich ongeveer met het vermogen moet verhouden, dus met 1,5 kW 70 rijden klopt wel.
Je vermogen is bij een specifieke brommer alleen afhankelijk van het toerental, als je bij een ander toerental op je maximum snelheid zit, zul je dus ook met een ander vermogen verbruiken. Verder geldt natuurlijk ook dat hoe hoger de topsnelheid hoe meer vermogen er bij die snelheid geleverd moet worden om die snelheid te handhaven.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat je (bij het geval van een hogere top) bij de topsnelheid nog steeds evenveel KW aan vermogen hebt.
Volgens deze tabel zou mn TZR toen ik hem standaard van de dealer haalde al 1.1 KW hebben, en dan zou hij nu iets van 3 KW moeten leveren, met enkel de proppen eruit...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo zou de snelheid zich ongeveer met het vermogen moet verhouden, dus met 1,5 kW 70 rijden klopt wel.
rijd een tzr standaart 65?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Volgens deze tabel zou mn TZR toen ik hem standaard van de dealer haalde al 1.1 KW hebben, en dan zou hij nu iets van 3 KW moeten leveren, met enkel de proppen eruit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |