Kutklotekankerbelg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tenzij er nog iets veranderd ga ik dus helaas nie mee..anders sms k Vlarpske wel!
quote:
Hmm.. nog niet. Maar ik vind het wel een erg leuk idee!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Tichelaar het volgende:
Staat een gloryholetocht op de planning?![]()
Nee zo'n gloryhole toch al genoeg op zichzelfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Tichelaar het volgende:
Staat een gloryholetocht op de planning?![]()
Idem ditoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:33 schreef wonderer het volgende:
Even nog een tvp anders wordt het zo zoeken morgenochtend
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. nog niet. Maar ik vind het wel een erg leuk idee!
*hysterisch gillend op en neer ren*quote:
Da's toch iedere keer?quote:
Heb je de route door de darkrooms al uitgestippeld?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Da's toch iedere keer?
Dat zijn dan toch meestal van die mensen die zich schamen voor een meet en die niet hier toe willen geven dat ze't leuk vinden en dus "niet komen" en dan uiteindelijk toch komen?
Of is het er 1 die niet hier post en toch meegaat? (dat ding... die ene... die ook in de soho was)
Ow, gelukkigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat laatste, maar dat ding... die ene.. die ook in de soho was, die gaat deze keer niet mee.
oeh! Bel hem even om te vragen of hij ere-mystery-guest-ding wil zijn!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ow, gelukkig
Die andere, dat kleine ding, die is 's avonds wel in Amsterdam, dat ex-ding van me
Yeah!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou SMS-en waar we waren zo rond een uur of 21/22
Oeh komt seoman ook naar de meet toe?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou SMS-en waar we waren zo rond een uur of 21/22
dat magquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik jullie een fijne meet toewensen?
Ik sluit me waarschijnlijk pas bij het uitgaan aan.quote:
Ik miste je nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:11 schreef Remix het volgende:
Remix = beetje ziekjes maar had zich nog niet afgemeld aangezien hij het nog even wilde aankijken.
Bij deze alsnog afgemeld.
Niet dat iemand die wél gaat dit nu nog gaat lezen, maar toch veel plezier!
Doe eens smeuig, Wonderer. Vertel eens over noemenswaardige indrukken die je had, wie was in het echte leven 1 en al relnichtquote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef wonderer het volgende:
't Was leuk
Hm, voor de rest si het waarschijnlijk nog steeds leuk, maar ik moest naar huisMaar het was leuk
De meesten had ik al es ontmoet, dus er waren weinig eerste indrukken. TMM was een stuk jonger en minder depri dan ik had gedacht, van Davidov kan ik mee voorstellen dat zijn ouders het niet aan zagen komen en Stephan... mmmm. Stephan...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doe eens smeuig, Wonderer. Vertel eens over noemenswaardige indrukken die je had, wie was in het echte leven 1 en al relnicht![]()
Steven....quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meesten had ik al es ontmoet, dus er waren weinig eerste indrukken. TMM was een stuk jonger en minder depri dan ik had gedacht, van Davidov kan ik mee voorstellen dat zijn ouders het niet aan zagen komen en Stephan... mmmm. Stephan...
Ik heb een heel gave foto van hemquote:
Mhmquote:Op zondag 5 maart 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En heb je ook..., uhm, je weet wel, 'dat' gedaan![]()
Ik moest meteen aan "Ik hooooooouuuu van Hoooooooooooollaaaaand" denkenquote:
Heb je'm nou ook stiekem meegenomen of is ie gewoon netjes naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:46 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh komt seoman ook naar de meet toe?![]()
Hij is zoo compact en handzaam! Je kan em gewoon in je tas stoppen als je naar een camping gaat!![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En heb je ook..., uhm, je weet wel, 'dat' gedaan![]()
Jah ....quote:
Haha gelukkig maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ....
En ik mijn nummers nog haske goed geoefend!
Ow, er hangt wel een theezakje van een fokker nu op 't plafond
Weliswaar in de verkeerde ruimte (die schone, met de oranje plafonds) maar hij hangt er
Omstreeks 01.30 zijn we gewisseldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar.
Ik was nog wel even in de Soho, maar pas heel erg laat, toen jullie vermoedelijk al naar de You II waren getogen.
Bier enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Andyvie het volgende:
Het was erg gezellig inderdaad, maar die cola in de Soho was toch echt niet te zuipen hoor!
Nee, alcohol lust ik niet...tenminste...ik heb nog geen enkel alcoholisch drankje gevonden wat ik lekker vondquote:
wou al zeggen, want alcohol is kleur, geur en smaakloosquote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, alcohol lust ik niet...tenminste...ik heb nog geen enkel alcoholisch drankje gevonden wat ik lekker vond
Smaakloos? Dacht het niet...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef davidov het volgende:
[..]
wou al zeggen, want alcohol is kleur, geur en smaakloos
"Ethanol is, in zuivere vorm, kleurloos, smaakloos en reukloos. Het prikkelt/verdooft de zintuigen wel, maar het heeft geen smaak of reuk. Het is wel een smaakversterker."quote:
Alleen geen langharige gespierde chocolaatjesquote:
Waarom hebben alle alcoholische dranken zo'n branden gevoel in je keel en je slokdarm als je het doorslikt?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
[..]
"Ethanol is, in zuivere vorm, kleurloos, smaakloos en reukloos. Het prikkelt/verdooft de zintuigen wel, maar het heeft geen smaak of reuk. Het is wel een smaakversterker."
dat heeft NIKS te maken met smaak, kleur of geur...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom hebben alle alcoholische dranken zo'n branden gevoel in je keel en je slokdarm als je het doorslikt?
Bier misschien niet, maar dat is gewoon qua smaak niet lekker. Maar bij wijn of Breezers merk ik het al duidelijk.quote:
't is alleen jammer dat m'n scanner bagger is.. en dat die foto bagger is geprint.. hij is eigenlijk veel te donker, maar beter dan dit kreeg ik 'm nietquote:
kan Timmah hem niet uit het systeem sneaken en via email versturen ??quote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is alleen jammer dat m'n scanner bagger is.. en dat die foto bagger is geprint.. hij is eigenlijk veel te donker, maar beter dan dit kreeg ik 'm niet
Dus dan zoek je maar troost in de armen van een anderquote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen geen langharige gespierde chocolaatjes
Denk dat de foto na een paar uur al gewist zal worden....laat staan na een dag.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan Timmah hem niet uit het systeem sneaken en via email versturen ??
Ja. Had je maar moeten komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus dan zoek je maar troost in de armen van een ander
http://gallery.vlarp.nl/a(...)_h_meet049.sized.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |