Ik moest meteen aan "Ik hooooooouuuu van Hoooooooooooollaaaaand" denkenquote:
Heb je'm nou ook stiekem meegenomen of is ie gewoon netjes naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:46 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh komt seoman ook naar de meet toe?![]()
Hij is zoo compact en handzaam! Je kan em gewoon in je tas stoppen als je naar een camping gaat!![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En heb je ook..., uhm, je weet wel, 'dat' gedaan![]()
Jah ....quote:
Haha gelukkig maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ....
En ik mijn nummers nog haske goed geoefend!
Ow, er hangt wel een theezakje van een fokker nu op 't plafond
Weliswaar in de verkeerde ruimte (die schone, met de oranje plafonds) maar hij hangt er
Omstreeks 01.30 zijn we gewisseldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar.
Ik was nog wel even in de Soho, maar pas heel erg laat, toen jullie vermoedelijk al naar de You II waren getogen.
Bier enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Andyvie het volgende:
Het was erg gezellig inderdaad, maar die cola in de Soho was toch echt niet te zuipen hoor!
Nee, alcohol lust ik niet...tenminste...ik heb nog geen enkel alcoholisch drankje gevonden wat ik lekker vondquote:
wou al zeggen, want alcohol is kleur, geur en smaakloosquote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, alcohol lust ik niet...tenminste...ik heb nog geen enkel alcoholisch drankje gevonden wat ik lekker vond
Smaakloos? Dacht het niet...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef davidov het volgende:
[..]
wou al zeggen, want alcohol is kleur, geur en smaakloos
"Ethanol is, in zuivere vorm, kleurloos, smaakloos en reukloos. Het prikkelt/verdooft de zintuigen wel, maar het heeft geen smaak of reuk. Het is wel een smaakversterker."quote:
Alleen geen langharige gespierde chocolaatjesquote:
Waarom hebben alle alcoholische dranken zo'n branden gevoel in je keel en je slokdarm als je het doorslikt?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
[..]
"Ethanol is, in zuivere vorm, kleurloos, smaakloos en reukloos. Het prikkelt/verdooft de zintuigen wel, maar het heeft geen smaak of reuk. Het is wel een smaakversterker."
dat heeft NIKS te maken met smaak, kleur of geur...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom hebben alle alcoholische dranken zo'n branden gevoel in je keel en je slokdarm als je het doorslikt?
Bier misschien niet, maar dat is gewoon qua smaak niet lekker. Maar bij wijn of Breezers merk ik het al duidelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |