abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35690179
Vervolg van Waar in Utrecht wonen # 2 en Waar in Utrecht wonen ?.

Een gezellig topic voor de diverse mensen die hier zoal in de verschillende wijken van Utrecht (gaan) wonen.

----

Ikzelf woon dus momenteel in een studentenhuis in Rijnsweerd, tegen het stadion aan maar per 1 juni woon ik in Oudwijk met een vriendin. . Kan niet wachten. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:57:55 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_35691249
Ik zal mij nog een jaartje of vijf moeten zien te vermaken in Transwijk. Dat moet wel lukken, maar ik zie het wel als een opstapje uiteraard. Momenteel is de rest van de stad, de k*-wijken uitgezonderd, nog onbetaalbaar voor mij.
For great justice!
pi_35691659
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
Ik zal mij nog een jaartje of vijf moeten zien te vermaken in Transwijk. Dat moet wel lukken, maar ik zie het wel als een opstapje uiteraard. Momenteel is de rest van de stad, de k*-wijken uitgezonderd, nog onbetaalbaar voor mij.
Heb je nou al vrienden in U. ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:12:52 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_35691697
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

vrienden
For great justice!
pi_35692030
Eigenlijk woon ik een soort Bermuda Albert Heijn driehoek - er zit er 1 in de Reiger, in de Nobel en in de Twijnstraat. Ik woon ongeveer in het midden van de triangel, gevangen in het AH-web. Momenteel is de Nobel mijn favoriet - vers brood en meer ruimte en dat grappige experiment met zelfbetaalkassa's
pi_35692077
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk woon ik een soort Bermuda Albert Heijn driehoek - er zit er 1 in de Reiger, in de Nobel en in de Twijnstraat. Ik woon ongeveer in het midden van de triangel, gevangen in het AH-web. Momenteel is de Nobel mijn favoriet - vers brood en meer ruimte en dat grappige experiment met zelfbetaalkassa's
Ik haat die kutdingen. Ik blijf maar tegen die poortjes aanbotsen en ze gaan ook nog tegen je praten.
pi_35692110
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:27 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik haat die kutdingen. Ik blijf maar tegen die poortjes aanbotsen en ze gaan ook nog tegen je praten.
Jij gaat straks naar de Reiger, daar is alles nog bij het oude. Zit je wel lekker dicht bij Van Eekeren
pi_35692176
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gaat straks naar de Reiger, daar is alles nog bij het oude. Zit je wel lekker dicht bij Van Eekeren
Ik ga nu al naar de Reiger. Dat kleine ding bij mij op de Van Scorelstraat stelt geen fuck voor, en die Super die daar op de hoek zit is klote. Van Eekeren is die bakker daar, toch ?
pi_35692192
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:31 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik ga nu al naar de Reiger. Dat kleine ding bij mij op de Van Scorelstraat stelt geen fuck voor, en die Super die daar op de hoek zit is klote. Van Eekeren is die bakker daar, toch ?
Ja die is cool. Maar het bakkertje daar tegenover is ook wel lief. Van twee verlegen broers, die steun ik graag. Leuk buurtje daar hoor
pi_35692248
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja die is cool. Maar het bakkertje daar tegenover is ook wel lief. Van twee verlegen broers, die steun ik graag. Leuk buurtje daar hoor
Ik vind sowieso de hele Reiger een heerlijke straat. Allemaal van die lieve kleine winkeltjes met heerlijke dingen. Qua bakker is mijn favoriet trouwens Crust 'n Crumbs op de Nachtegaal, maar die is veel te duur voor alledag. Krijg soms van mijn moeder een brood van daar, bij wijze van verwennerij. .
pi_35692367
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de hele Reiger een heerlijke straat. Allemaal van die lieve kleine winkeltjes met heerlijke dingen. Qua bakker is mijn favoriet trouwens Crust 'n Crumbs op de Nachtegaal, maar die is veel te duur voor alledag. Krijg soms van mijn moeder een brood van daar, bij wijze van verwennerij. .
Shit, ik bedoelde steeds de Nachtegaal waar ik Nobel zei.

Reiger en Nachtegaal zitten ook erg in de lift, dat merk je aan alles. Crust is geweldig maar wel erg duur - de olijven zijn bijna een euro per stuk en het brood is het niet altijd waard maar een prachtige winkel. Bagel & zo loopt als een tierelier en probeer ook eens Winterkost dat daaarnaast zit, ken je dat? En natuurlijk de homoBruna van Karel, waardoor het toch een beetje een buurtje blijft.
pi_35693044
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Shit, ik bedoelde steeds de Nachtegaal waar ik Nobel zei.

Reiger en Nachtegaal zitten ook erg in de lift, dat merk je aan alles. Crust is geweldig maar wel erg duur - de olijven zijn bijna een euro per stuk en het brood is het niet altijd waard maar een prachtige winkel. Bagel & zo loopt als een tierelier en probeer ook eens Winterkost dat daaarnaast zit, ken je dat? En natuurlijk de homoBruna van Karel, waardoor het toch een beetje een buurtje blijft.
Homobruna ? .
pi_35693132
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Homobruna ? .
Ja, zo noemen wij hem altijd. Karel is een nicht van de eerste orde en heeft de leukste Bruna van Utrecht en omstreken, met een zeer vaste klantenkring en altijd leuke nieuwe frisse knaapjes achter de toonbank

Bovendien is de homolectuur en de tijdschriften op dat gebied dik in orde.

Hij is een beetje de pater familias van de Nachtegaal. Kom er al jaren en hij is een heerlijke nicht, lekker lijzig.
pi_35693486
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, zo noemen wij hem altijd. Karel is een nicht van de eerste orde en heeft de leukste Bruna van Utrecht en omstreken, met een zeer vaste klantenkring en altijd leuke nieuwe frisse knaapjes achter de toonbank

Bovendien is de homolectuur en de tijdschriften op dat gebied dik in orde.

Hij is een beetje de pater familias van de Nachtegaal. Kom er al jaren en hij is een heerlijke nicht, lekker lijzig.
Volledig gemist. .
Ik kom daar drie keer per jaar op topsnelheid binnenracen voor collegeblokken en vulpenvullingen en heb eigenlijk altijd haast als ik daar ben omdat ik me dan altijd op het laatste moment bedenk dat ik ze nodig heb.

Ken je Hooft Delicatessen op de Reiger ? "Kopkaas" voor intimi. Wat een godvergeten verrukkelijke kaas hebben ze daar.
pi_35693617
De nachtegaalstraat AH is kut . Die heeft van die enge machines waar je moet afrekenen terwijl dat net zo goed kan bij de kassa
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:28:11 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_35693906
Reiger. .
For great justice!
pi_35694016
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Reiger. .
. Utrecht Oost. .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:34:16 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694120
Zuid-West. . Gelukkig zijn hier genoeg plekken om naar toe te gaan als je levensmoe bent. Met name de Rijnbaan op Kanaleneiland-Noord. Mijn god, dat moet wel de meest deprimerende plek van de stad zijn. Oh. Als je goed mikt moet je vanaf de Prins Clausbrug op een rijnaak ook wel goed dood zijn. .
For great justice!
pi_35694235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Zuid-West. . Gelukkig zijn hier genoeg plekken om naar toe te gaan als je levensmoe bent. Met name de Rijnbaan op Kanaleneiland-Noord. Mijn god, dat moet wel de meest deprimerende plek van de stad zijn. Oh. Als je goed mikt moet je vanaf de Prins Clausbrug op een rijnaak ook wel goed dood zijn. .
Vertel mij wat, ik heb gewerkt op de Europalaan, ik kwam er elke dag langs. Al vind ik persoonlijk Winkelcentrum Overvecht ook een plek waarvan ik stante pede aan mijn polsen ga knagen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:39:53 #20
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694309
Ik woon op de afrikalaan bij de wannabe erasmusbrug in de buurt dus dat is kanaleneiland zuid meen ik.
En dan is aan de andere kant van de beneluxlaan al het beruchte transwijk?
Ik zou wel wat meer willen horen van kanaleneilanders in deze slowchat.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:40:08 #21
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694319
Ik woon vlak bij de Europalaan. . Maar hey, het is nog altijd 50000x beter dan welke plek in Amersfoort dan ook. Ik ga over een paar jaar wel naar een NOG leukere plek in Utrecht.
For great justice!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:42:09 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694377
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef Undergod het volgende:
Ik woon op de afrikalaan bij de wannabe erasmusbrug in de buurt dus dat is kanaleneiland zuid meen ik.
En dan is aan de andere kant van de beneluxlaan al het beruchte transwijk?
Ik zou wel wat meer willen horen van kanaleneilanders in deze slowchat.
Er is weinig beruchts aan Transwijk, alhoewel de taxichauffeurs van de laatste keer er anders over dachten. Voornamelijk koopwoningen hier, dus eigenlijk super rustig. Er woont geen enkele Mohammed of aanverwante bij mij in de portiek, alleen echte Utrechters. En ik dus. Transwijk is prima te doen. For the time being. Een stuk beter dan Kanaleneiland iig.
For great justice!
pi_35694431
Alsof het perse Marokkanen moeten zijn. .

Ik heb een middelbare school op 100 meter afstand, allemaal van die Dimmu Borgir jochies met rijke ouders. Die zou je af en toe toch ook wel met hun koppen tegen elkaar willen slaan. Vandaag ook weer, lekker met sneeuwballen op ons gooien. Kutkoters.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:45:56 #24
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694485
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Er is weinig beruchts aan Transwijk, alhoewel de taxichauffeurs van de laatste keer er anders over dachten. Voornamelijk koopwoningen hier, dus eigenlijk super rustig. Er woont geen enkele Mohammed of aanverwante bij mij in de portiek, alleen echte Utrechters. En ik dus. Transwijk is prima te doen. For the time being. Een stuk beter dan Kanaleneiland iig.
Ik doelde ook niet zo zeer op dat er veel buitenlanders wonen maar meer omdat er zoveel fokkers wonen . Dat is op kanaleneiland dus beduidend minder. Zoveel schotels en geen mens met intelligentie op internet, hoe kan dat toch. waarom is er geen inkop-smiley?
pi_35694572
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Undergod het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet zo zeer op dat er veel buitenlanders wonen maar meer omdat er zoveel fokkers wonen .
Ik geloof idd dat Transwijk de wijk met de meeste Fokkers is. .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:49:55 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694589
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alsof het perse Marokkanen moeten zijn. .
Laat mij nou even lekker op de populistische tour gaan. Helaas mag ik niet stemmen ivm te laat ingeschreven in de stad, anders had ik lekker Leefbaar Utrecht gestemd. Uiteraard kijk ik niet naar programma's maar ik vind wel dat alle buituhlandurs er uit motte. . Utregs Glorie in Zuilen vooruit!

.
For great justice!
pi_35694611
"Wauw", een middelbare school.

Da's nog niks. Moet je eens naast een basisschool gaan wonen, "ken je lache". .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:51:22 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694632
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik geloof idd dat Transwijk de wijk met de meeste Fokkers is. .
En dat voor zo'n klein kutwijkje. Tenminste, voor mij houdt de wijk op bij de Wilhelminalaan. Wat aan de andere kant ligt is gewoon K'eiland.
For great justice!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:52:13 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694659
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef Technicolor het volgende:

Ik woon tegenover een ROC. Altijd gezellig. Alhoewel. Tegen de tijd dat ik terug ben van mn werk is iedereen daar al uren weg. En mijn auto staat er nog steeds.
For great justice!
pi_35694674
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Laat mij nou even lekker op de populistische tour gaan. Helaas mag ik niet stemmen ivm te laat ingeschreven in de stad, anders had ik lekker Leefbaar Utrecht gestemd. Uiteraard kijk ik niet naar programma's maar ik vind wel dat alle buituhlandurs er uit motte. . Utregs Glorie in Zuilen vooruit!

.
Leefbaar Utrecht kan serieus een gezwel aan de anus van Henk Westbroek krijgen. Ze hebben destijds ingestemd met het maken van een parkeergarage op het Lucasbolwerk, wat geen fuck zin heeft. En nu ze merken dat veel mensen ertegen zijn gaan ze campagne voeren tegen die garage, terwijl hun eigen Leefbaar Utrecht wethouder Yet van de Berg die garage probeert gebouwd te krijgen.

. Rot een eind op echt. .
pi_35694704
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik woon tegenover een ROC. Altijd gezellig. Alhoewel. Tegen de tijd dat ik terug ben van mn werk is iedereen daar al uren weg. En mijn auto staat er nog steeds.
Da's best netjes van die marokkanen, Q.
pi_35694732
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Leefbaar Utrecht kan serieus een gezwel aan de anus van Henk Westbroek krijgen. Ze hebben destijds ingestemd met het maken van een parkeergarage op het Lucasbolwerk, wat geen fuck zin heeft. En nu ze merken dat veel mensen ertegen zijn gaan ze campagne voeren tegen die garage, terwijl hun eigen Leefbaar Utrecht wethouder Yet van de Berg die garage probeert gebouwd te krijgen.

Daarom kan je beter op de VVD uitkomen
pi_35694736
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef Technicolor het volgende:

Same shit, different age.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:54:27 #34
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694738
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:49 schreef Q. het volgende:

[..]

.
Euhm ik vind dus zeg maar niet dat alle "buituhlandurs" eruit moeten.
Maar wel een groot aantal turkse/marokaanse families. (dan word kanaleneiland een ghost town)
Ik zelf woon in een huis dat van mijn school is, en daar woon ik oa samen met 2 buitenlanders.
ok, 1 ervan is een vlaamse en de ander een 28 jarige ghanees die kookt maar die mogen best blijven van mij.
Ik mag helaas ook niet stemmen (je moest het voor 23 januari ingeschreven staan en ik was binnen op 3 feb).
pi_35694764
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef Undergod het volgende:

[..]

Maar wel een groot aantal turkse/marokaanse families.
Ik zelf woon in een huis dat van mijn school is, en daar woon ik oa samen met 2 buitenlanders.
ok, 1 ervan is een vlaamse en de ander een 28 jarige ghanees die kookt maar die mogen best blijven van mij.
Ik mag helaas ook niet stemmen (je moest het voor 23 januari ingeschreven staan en ik was binnen op 3 feb).
Laat me raden, je studeert fysiotherapie ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:55:47 #36
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694798
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Alsof ik Leefbaar zou stemmen. Wat voor beeld heb je van mij? .
Ik ben een gezonde sociaal-democratische jongeman. Doch kalend. .
For great justice!
pi_35694815
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Same shit, different age.
Vandaag zag ik een oma'tje boos worden op een paar kinderen omdat ze sneeuwballen aan het gooien waren op ruiten. .

Sneeuwballen! Kinderen! Dat moet toch gewoon, da's toch gewoon natuurlijk?

Ik kreeg zin om zelf ook een koude bal in de nek van die oma te leggen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:56:30 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694820
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef Undergod het volgende:

[..]

Mijn Leefbaar-imitaties zijn te hoog gegrepen.
For great justice!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:57:01 #39
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35694831
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Laat me raden, je studeert fysiotherapie ?
klopt, of je bent erg goed in profielen lezen of je bent op de hoogte?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:57:05 #40
141482 Q.
JurassiQ
pi_35694833
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef Technicolor het volgende:

[..]

Vandaag zag ik een oma'tje boos worden op een paar kinderen omdat ze sneeuwballen aan het gooien waren op ruiten. .

Sneeuwballen! Kinderen! Dat moet toch gewoon, da's toch gewoon natuurlijk?

Ik kreeg zin om zelf ook een koude bal in de nek van die oma te leggen.
Hey, in Rotterdam-Slinge schieten ze je daarvoor dood. Wees blij dat het bij boos worden bleef. .
For great justice!
pi_35694941
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Undergod het volgende:

[..]

klopt, of je bent erg goed in profielen lezen of je bent op de hoogte?
Op de hoogte.

En over die kinderen. Kan me niet schelen wat ze doen met sneeuwballen, maar ik wil geen sneeuwbal in mijn nek. Zolang ze op elkaar/ruiten/duiven gooien zal het me werkelijk wurst sein.
pi_35694980
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Op de hoogte.

En over die kinderen. Kan me niet schelen wat ze doen met sneeuwballen, maar ik wil geen sneeuwbal in mijn nek. Zolang ze op elkaar/ruiten/duiven gooien zal het me werkelijk wurst sein.
"Het is maar water."
pi_35694981
de heerlijke broodjes bij dick trom op nagtegaalsstraat , einde van de straat nog op school gezeten , vond het heerlijke tijd daar , midden in utreg centrum , al is er wel veel roulatie geweest als ik zo terug kijk en met nu vergelijk
pi_35695025
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Technicolor het volgende:

[..]

"Het is maar water."
Ja, whatever.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:03:11 #45
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35695056
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Op de hoogte.
Hoe dat zo dan?
pi_35695064
Ik woon ook in Utrecht. Dus. Tvp.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:04:21 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695099
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef innepin het volgende:
Ik woon ook in Utrecht. Dus. Tvp.
Oh. Tof. Denk ik. Lijkt mij nou niets, zo'n grote stad. Doe mij maar de veluwe.
For great justice!
pi_35695125
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh. Tof. Denk ik. Lijkt mij nou niets, zo'n grote stad. Doe mij maar de veluwe.
nou rot op dan !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:05:59 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695161
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef innepin het volgende:

[..]

nou rot op dan !
Ik kan het niet. Ik zit vast.
For great justice!
pi_35695196
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik kan het niet. Ik zit vast.
Slap excuus, Q.

ps Au3, raad es wat ik vandaag helemaal in m'n uppie heb gedaan? ik trots! En ik loop nog! Een beetje.
pi_35695250
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef Undergod het volgende:

[..]

Hoe dat zo dan?
Ik ken een aantal mensen die ook jouw studie doen. En ik dacht, hoeveel kans is het dat er nog andere opleidingen zijn die ook mensen een huis geven ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:08:40 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695267
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Slap excuus, Q.
Graag gedaan. Maar ik denk niet dat ik hier de komende tijd nog weg ga. Qua stad dan. En dat is voor mij heel bijzonder, ik kan me heel slecht aan een stad binden.
For great justice!
pi_35695297
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Q. het volgende:

[..]

Graag gedaan. Maar ik denk niet dat ik hier de komende tijd nog weg ga. Qua stad dan. En dat is voor mij heel bijzonder, ik kan me heel slecht aan een stad binden.
Ik dacht dat je het fijn had in Utrecht?
pi_35695331
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ken je Hooft Delicatessen op de Reiger ? "Kopkaas" voor intimi. Wat een godvergeten verrukkelijke kaas hebben ze daar.
Ja super. Ken je die delicatessen op de Nachtegaal, dat zijn van die engerds, die jonge baas die daar zo wijs doet, is heel eng.
pi_35695369
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja super. Ken je die delicatessen op de Nachtegaal, dat zijn van die engerds, die jonge baas die daar zo wijs doet, is heel eng.
Van Dongen ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:12:03 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695392
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:09 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het fijn had in Utrecht?
Dat zeg ik, muts.
For great justice!
pi_35695406
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef Q. het volgende:

[..]

aan een stad binden.
[heftige braakbewegingen]

"All different names for the same place", Q. Of zoals Au3 zei: "Same shit, different age".

Ofzo.
pi_35695451
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Van Dongen ?
Zou kunnen, het is zo'n pijpenla.
pi_35695554
Mensen, ik ben weg. Utrechtse uitgaansgelegenheden misbruiken.
pi_35695581
Als het goed is zit ik over een jaartje in een studentengebeuren aan de Ina Boudier-Bakkerlaan.. iemand ervaring? ken als tilburger utrecht totaal _niet_
pi_35695599
Ekko/Kafé.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:18:08 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695602
IBB.
For great justice!
pi_35695642
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef Q. het volgende:
Ik woon vlak bij de Europalaan. . Maar hey, het is nog altijd 50000x beter dan welke plek in Amersfoort dan ook. Ik ga over een paar jaar wel naar een NOG leukere plek in Utrecht.
Wat is er mis met Amersfoort?

Ik wilde vroeger altijd in Utrecht wonen, maar nu ik er studeer ben ik best wel op de stad afgeknapt. Ik kom er nu alleen nog maar voor de studie en heeel soms als daar vanuit iets georganiseerd wordt in de rest van de stad of om te winkelen.
pi_35695647
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef Q. het volgende:
IBB.
dat ja
pi_35695660
Het IBB zeg je dan hier. En meer zeg je dan niet
pi_35695670
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:19 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

dat ja
In elk geval woon je "lekker dicht bij de Uithof én de binnenstad"!
pi_35695696
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:19 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Alles. De slaperigste provinciale kutstad van Nederland met veel boeren en saaie dertigers.
pi_35695703
quote:

[..]

In elk geval woon je "lekker dicht bij de Uithof én de binnenstad"!
jullie zijn negatief over het ibb? ik kan mn inschrijving op wachtlijst altijd nog wijzigen naar andere locatie.. en als iemand nog tips heeft om op andere manieren aan een goede studentenkamer te komen.. altijd welkom!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:21:06 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695704
quote:

[..]

De saaiste kutstad op aarde. Ik heb er een half jaar gewoond, maar ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik er weer moet gaan wonen, mijn god, wat een deprimerend kutdorp. .

Oh, ik kom er nog wel dagelijks, ik werk er. .
For great justice!
pi_35695728
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef Q. het volgende:
kutstad
pi_35695757
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

jullie zijn negatief over het ibb? ik kan mn inschrijving op wachtlijst altijd nog wijzigen naar andere locatie.. en als iemand nog tips heeft om op andere manieren aan een goede studentenkamer te komen.. altijd welkom!
Ik heb het er nog nooit van binnen gezien, doelde meer op dat mensen dat altijd als argument voor de IBB gebruiken. Ben wel in Overvecht Tuindorp in die flats geweest, en als dat er op lijkt is er op zich niets mis mee. Maar wat bewoners e.d. betreft weet ik het niet.
pi_35695808
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef Q. het volgende:

[..]

De saaiste kutstad op aarde. Ik heb er een half jaar gewoond, maar ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik er weer moet gaan wonen, mijn god, wat een deprimerend kutdorp. .
Mij lijkt het best leuk.
Wat stond je niet aan? De mensen? De huizen? De binnenstad? ...?
quote:
Oh, ik kom er nog wel dagelijks, ik werk er. .
pi_35695825
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

jullie zijn negatief over het ibb?
Wij zijn saaie belegen ouwere jongeren joh. IBB is vast tof als je net gaat studeren, je leert meteen veel mensen kennen en het zit op een handige plek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:27:08 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695874
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Mij lijkt het best leuk.
Wat stond je niet aan? De mensen? De huizen? De binnenstad? ...?
Ik hou van steden waar de jaarlijkse kermis niet het hoogtepunt van het culturele jaar is.
For great justice!
pi_35695924
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik hou van steden waar de jaarlijkse kermis niet het hoogtepunt van het culturele jaar is.

Dus het is een uit de kluiten gewassen boerendorp?

Ja, ik kan me wel goed voorstellen dat dat in Utrecht anders is, maar ik vind Utrecht toch echt net een tikje te groot.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:30:28 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_35695986
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:28 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

ik vind Utrecht toch echt net een tikje te groot.
Pffffff, Utrecht is echt niet groot,Utrecht is pas een dorp. Ik woon hier nu twee maanden en ik ken elke straat van de stad al, niets groots aan.
For great justice!
pi_35696006
Dat is het fijne van Utrecht, het is zo enorm overzichtelijk.
pi_35696158
Maar wat vind je er dan van dat je er met de auto haast niet kan rijden, en dat het van bijvoorbeeld de fietsenstalling op het station bijna vijf minuten lopen is naar de treinen? En ook als je naar een gemiddelde kledingzaak gaat is het altijd druk, zulke dingen bedoel ik.
pi_35696165
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Wij zijn saaie belegen ouwere jongeren joh. IBB is vast tof als je net gaat studeren, je leert meteen veel mensen kennen en het zit op een handige plek.
pi_35696217
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef p-etr-a het volgende:
Maar wat vind je er dan van dat je er met de auto haast niet kan rijden, en dat het van bijvoorbeeld de fietsenstalling op het station bijna vijf minuten lopen is naar de treinen? En ook als je naar een gemiddelde kledingzaak gaat is het altijd druk, zulke dingen bedoel ik.
Blijf maar in Meppel idd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:36:52 #81
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35696230
Ik heb een neef wonen in A'foort en ik was op bezoek en we gingen uit en op vrijdagavond waren alle tente leeg. Hij vertelde mij dat het op vrijdag altijd rustig was. Dus saai kan ik inkomen.
anywho, ik gaat ook maar eens de deur uit.
pi_35696235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef p-etr-a het volgende:
Als jeje fiets bij Smakkelaarsveld neerzet kan je nog gewoon binnen 5 mins bij de treinen zijn?
pi_35696355
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijf maar in Meppel idd

Of terug naar Hilversum, wil ik ook nog wel gaan doen. Utrecht heb ik wel uit m'n hoofd gezet.
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als jeje fiets bij Smakkelaarsveld neerzet kan je nog gewoon binnen 5 mins bij de treinen zijn?
Waar is dat? Nou goed ik bedoel in elk geval dat het een eind lopen is, dat je niet nog even snel de trein kan halen als je een minuut de tijd hebt van de fietsenstalling naar de trein.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:40:21 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696378
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Undergod het volgende:
Ik heb een neef wonen in A'foort en ik was op bezoek en we gingen uit en op vrijdagavond waren alle tente leeg. Hij vertelde mij dat het op vrijdag altijd rustig was. Dus saai kan ik inkomen.
anywho, ik gaat ook maar eens de deur uit.
Yep, ik ook een keer op vrijdag de halve stad doorgegaan, alleen bij de Boothill waren genoeg mensen om het een beetje gezellig te laten lijken, aan de Hof was ALLES uitgestorven. Kutdorp, Ame:rsfoort.
For great justice!
pi_35696399
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Of terug naar Hilversum, wil ik ook nog wel gaan doen. Utrecht heb ik wel uit m'n hoofd gezet.
[..]

Waar is dat? Nou goed ik bedoel in elk geval dat het een eind lopen is, dat je niet nog even snel de trein kan halen als je een minuut de tijd hebt van de fietsenstalling naar de trein.
Noem jij eens een centraal station waar je binnen 1 minuut in de trein kan zitten
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:41:01 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696409
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tenzij je in een rolstoel zit.
For great justice!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:42:23 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696461
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Noem jij eens een centraal station waar je binnen 1 minuut in de trein kan zitten
Twee minuten moet toch wel lukken, afhankelijk van op welk perron je moet zijn. Gewoon die ingang naar de Noordtunnel bij het Smakkelaarsveld pakken, das echt niet ver hoor. Gemiddeld station moet je verder lopen.
For great justice!
pi_35696491
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Tenzij je in een rolstoel zit. [afbeelding]
Jij neemt je rolstoel achterop je fiets?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:44:02 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696533
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij neemt je rolstoel achterop je fiets?
Jij niet dan?
For great justice!
pi_35696549
Ik heb een jaar in Amersfoort gewoond en ben er echt gillend gek geworden.

Niets is er leuk, je boterhamworst smaakt er niet en je lul verschrompelt er tijdens het rukken.
pi_35696564
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Een keer geprobeerd, maar dat was geen succes.
pi_35696565
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Oh die zijn er genoeg, maar niet in grote steden (als je dat bedoelt met centraal).
pi_35696629
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb een jaar in Amersfoort gewoond en ben er echt gillend gek geworden.

Niets is er leuk, je boterhamworst smaakt er niet en je lul verschrompelt er tijdens het rukken.
Haha !
Leuke reacties hier wel over Amersfoort, begin zelfs te twijfelen aan de stad.

Is Utrecht wat jullie betreft de leukste woonplaats in Nederland? En vergeleken met welke?
pi_35696754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:

Is Utrecht wat jullie betreft de leukste woonplaats in Nederland? En vergeleken met welke?
Met Meppel.

Van de randstad is het de leukste stad, for sure. Lekker overzichtelijk en gemoedelijk en wij hebben Annie
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:51:09 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696791
quote:

[..]

Is Utrecht wat jullie betreft de leukste woonplaats in Nederland?
Ja.

* Amsterdam is te touristisch, je kan nergens nederlands praten, alleen met engels kan je er terecht
* Rotterdam behoeft geen uitleg
* Den Haag wonen te veel tokkies van het niveau Raymond van Barneveld. En het uitgaansleven is er waardeloos

Qua kleinere steden is er ook niets wat maar in de buurt van Utreg komt.
For great justice!
pi_35696834
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Met Meppel.
Je gaat me niet vertellen dat je daar gewoond hebt toch?
quote:
Van de randstad is het de leukste stad, for sure. Lekker overzichtelijk en gemoedelijk en wij hebben Annie
Wie is Annie?

Dat gemoedelijke ligt, vermoed ik, ook wel wat aan de wijk... Zo is het eigenlijk in elke stad wel en zoals Q. ook zegt wil hij liever elders in Utrecht wonen. Soms zie ik wijken wel als kleine dorpjes in een stad.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:53:16 #97
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35696856
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Oh die zijn er genoeg, maar niet in grote steden (als je dat bedoelt met centraal).
Klopt bij hilversum lukt het me ruim in de minuut. Ik zet hem altijd bij de taxi's neer, is het nog beveiligd ook. Maar echt grote steden niet idd. Nu moet ik me nog bijna haasten ook door de stormloop op dit topic.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:54:23 #98
141482 Q.
JurassiQ
pi_35696890
Hilversum is nog kutter dan Amersfoort. Voor zover mogelijk.
For great justice!
pi_35696908
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:53 schreef Undergod het volgende:

[..]

Klopt bij hilversum lukt het me ruim in de minuut. Ik zet hem altijd bij de taxi's neer, is het nog beveiligd ook. Maar echt grote steden niet idd. Nu moet ik me nog bijna haasten ook door de stormloop op dit topic.
Succes.
pi_35696928
Annie Brouwer, onze burgemeester.
Woont SCHuin tegenover ons.

Heerlijke vrouw met gevoel voor foute kleding
pi_35696967
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef Q. het volgende:
Hilversum is nog kutter dan Amersfoort. Voor zover mogelijk.
Nu ben ik het toch wel grondig oneens. Maar mijn zwak voor Hilversum is enorm, echt enorm.
pi_35697000
Hilversum is om te werken, niet om te wonen.
pi_35697019
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
Annie Brouwer, onze burgemeester.
Woont SCHuin tegenover ons.

Heerlijke vrouw met gevoel voor foute kleding
Ik kende alleen haar achternaam. Leuk dat je haar kent, dat geeft het denk ik ook alweer een iets gemoedelijker en vooral kleinschaliger tintje?

En foute kleding kan voor sommige mensen heel goed uitpakken, daar is niets mis mee.
pi_35697078
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat je geboorteplaats, of in elk geval de plaats waar je bent opgegroeid, altijd iets speciaals voor je zal zijn. Je kent er zo veel mensen en plekken. Als ik in de intercity naar Amsterdam zit moet ik toch even bij de spoorwegovergang kijken of er iemand staat die ik ken.
pi_35699954
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Al vind ik persoonlijk Winkelcentrum Overvecht ook een plek waarvan ik stante pede aan mijn polsen ga knagen.
Waarom dat dan?
pi_35703297
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef Technicolor het volgende:
Ekko/Kafé.
Ekko, New Underground. Supervette avond gehad. Het bewijs dat je echtwel alle nieuwe britpop newnewwave bandjes van nu aan industrial gothic kan mixen en ermee weg kan komen. Ge-ni-aal, wat een toffe muziek. .

En winkelcentrum Overvecht is net als alle andere overdekte winkelcentra in Nederland. Alles is hetzelfde en iedereen loopt er als een stel zombies doorheen, of heeft jankende kinderen. "DILLAAAAAAAAAN HIER KOMEN !". Gewoon een plek waar te weinig dingen zijn om me te boeien en teveel om me aan te storen. Dat heb je soms.
pi_35703688
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ekko, New Underground. Supervette avond gehad. Het bewijs dat je echtwel alle nieuwe britpop newnewwave bandjes van nu aan industrial gothic kan mixen en ermee weg kan komen. Ge-ni-aal, wat een toffe muziek. .
Ja, het is een érg puike plek. Én het is maar vijf minuten lopen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:16:47 #108
141482 Q.
JurassiQ
pi_35703725
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Idem voor Amersfoort.
For great justice!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:36:56 #109
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35706900
Zijn jullie er ooit geweest om niet te werken dan?
Tuurlijk als je alleen naar het mediapark gaat of alleen naar nike dan is het alleen om te werken.
Ga er eens uit en verander van mening.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:38:07 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_35706928
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Undergod het volgende:
Zijn jullie er ooit geweest om niet te werken dan?
Tuurlijk als je alleen naar het mediapark gaat of alleen naar nike dan is het alleen om te werken.
Ga er eens uit en verander van mening.
Ik ken Hilversum goed genoeg om te weten dat het er behoorlijk klote is zodra je de 18 gepasseerd bent. Hetzelfde geldt voor Amersfoort.
For great justice!
pi_35709261
quote:
En winkelcentrum Overvecht is net als alle andere overdekte winkelcentra in Nederland. Alles is hetzelfde en iedereen loopt er als een stel zombies doorheen, of heeft jankende kinderen. "DILLAAAAAAAAAN HIER KOMEN !". Gewoon een plek waar te weinig dingen zijn om me te boeien en teveel om me aan te storen. Dat heb je soms.
Ik vind het voor mijn boodschappen toch wel verrekte handig dat ik daar vlakbij woon. Als ik wil winkelen doe ik dat in de stad.
pi_35710923
De PANN-feesten in Ekko waren altijd geweldig.
pi_35716850
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
Annie Brouwer, onze burgemeester stadsheks.

Annie
pi_35717041
Annie
pi_35732034
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
PANNfeesten in Tivoli zijn ieg om te huilen. Homoelectrofeesten in de Acu daarentegen zijn wel tof. Binnenkort draait die DDR Dj en Volledig Vrouwelijke KGB ook op een of andere hippe homotoestand in de EKKO trouwens.
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:23:44 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_35875892
Boehoehoe, ik mocht vandaag weer een huis gaan bezichtigen. In Abstede. Goed, het ligt tegen Sterrenwijk aan, en ook deze wijk is zeker als 'volks' te omschrijven (lees: paupers met sportschoenen een bontkraag, maar dat draag ik ook ), maar het is op loopafstand van de binnenstad en misschien tien minuten fietsen naar de Uithof.

Dus ik kijken, stond weliswaar twintigste op de lijst, maar driekwart was niet op komen dagen, dus ik maakte een goede kans. En wat een mooi huis was het! Drie verdiepingen, tuin, meerdere slaapkamers, grote zolder. Alles in redelijk goede staat, en dat voor een student en een aio! De man van de woningbouw waarschuwde al dat het een volkswijk was, dus 's avonds niet zo rustig, veel bierdrinkende mensen op straat... Maar goed, extra gezellig met het WK zal ik maar zeggen.

Maar toen kwam de echte catch, de vorige bewoners waren vertrokken wegens een hoog oplopende ruzie met de buren. En die kwamen net aanrijden. Ja hoor, pooierbak, Roma familie stapt uit.. Dus er werd me al verteld "als je iemand bent die rekening houdt met je buren.. kun je er rustig vanuit gaan dat zij dat niet doen". Kleden hingen over onze gezamenlijke schutting, en vanuit het raam op de tweede verdieping zag ik al een hond in de schuur opgesloten zitten.

We hadden een vraagteken opgeschreven, maar vanavond gaat m'n vriendin zeggen dat we hem niet nemen. En ga ik mezelf in slaap huilen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35876813
quote:

[..]

Haha !
Leuke reacties hier wel over Amersfoort, begin zelfs te twijfelen aan de stad.

Groningen is VERREWEG de leukste stad van nederland
pi_35880282
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:23 schreef speknek het volgende:
Lang verhaal over dingen.
Joch toch, ik heb echt oprecht ontzettend met je te doen. .
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:30:21 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_35880573
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Joch toch, ik heb echt oprecht ontzettend met je te doen. .
. Ik was vergeten op je fotoboek te reageren, maar bij deze weet je dus m'n huidige woningsituatie .

Nouja, ik kom in ieder geval telkens wat hoger..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:01:48 #120
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_35881745
quote:
Ekko
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef Technicolor het volgende:
Ja, het is een érg puike plek. Én het is maar vijf minuten lopen.
Waren jullie er zaterdagavond ook?
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
Ik maak hier uit op dat jij tot de Pann-doelgroep behoort?

Flink balen als het weer eens Pann-avond was. Had je je verheugd op gezellig avondje dixo, stond er een rij tot aan de sluis buiten
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:54:25 #121
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_35883558
Per 19 maart verhuis ik met mijn vriendin van de Van der Marckstraat (betonbuurt) naar de Kievitstraat (Vogelenbuurt)

Van een Tokkiebuurt eindelijk op stand gaan wonen

Manuela, Patricia, Chantal, Anita, john, Mohammed, Achmed en alle zigeuners bye bye
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:56:16 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_35883630
Gefeliciteerd!
Leuke buurt is dat inderdaad.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:02:31 #123
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_35883845
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef kwib het volgende:
Van der Marckstraat (betonbuurt)
Is dat bij de JS de Rijkstraat? Wat een kampersvolk woont daar! (maar dan in een huis zonder wielen)
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:16:03 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_35884304
Ha, ik zie nu dat ik die straat al heel vaak gecheckt heb met woningnet (maar vond hem toch al te afgelegen liggen). Waar deze topics al niet goed voor zijn..
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:25:29 #125
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_35888154
Viel het je niet op dat er blijkbaar niet zo heel veel vraag naar was?

Voordeel is wel dat je zo bij de hoeren bent, mocht je daar zin in hebben
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:56:06 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_35891561
Mijn buren zijn trouwens erg okay, heel beschaafd, voornamelijk veel werkende oudere jongeren en een paar senioren, heel beschaafd en rustig.
For great justice!
pi_35900475
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waren jullie er zaterdagavond ook?
Yep. .
quote:
Flink balen als het weer eens Pann-avond was. Had je je verheugd op gezellig avondje dixo, stond er een rij tot aan de sluis buiten
Dat is tegenwoordig schering en inslag. .
pi_36015997
Trouwens he, ik zat er zo even over na te denken, maar wat is Tivoli kut tegenwoordig trouwens. Ik was er vrijdag weer bij Never Mind The British. Sta je eerst drie kwartier te blauwbekken omdat Blof, die ervoor speelde, het nodig vindt om vier vrachtwagens aan materiaal mee te sjouwen. Kom je vervolgens binnen, passen ze de Britpop aan op de fysieke gesteldheid van de achtergebleven Blof-fans. Kortom, het was een avondje handen in de zakken en hoofdknikken. Pffff.

En dan die Pop 'o Matic avonden ook al. Die DJ St. Paul vind ik echt een mega-jurk.

Nee. Ik ga er echt niet meer heen de komende tijd. Hebben meer mensen dit nou ? Volgens mij wel namelijk. De EKKO barst elke week ongeveer uit z'n voegen, terwijl Tivoli volgens mij steeds minder mensen trekt.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:48:51 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_36016041
Ik heb Tivoli nooit wat aangevonden, maar ik ben dan ook geen buttondragende boomknuffelaar.
pi_36016094
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef speknek het volgende:
Ik heb Tivoli nooit wat aangevonden, maar ik ben dan ook geen buttondragende boomknuffelaar.
Hee, ik heb een heel leuke button, ja.

Button van de band van vriendlief. -5 groupiegedrag.

Waar ga jij meestal heen dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')