Mijn Eeuwige Held!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zou dan maar eens gaan kijken op ticketmaster.nl![]()
Wat ik dus al een aantal keer had gezegdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zou dan maar eens gaan kijken op ticketmaster.nl![]()
Ja tot dan hèquote:
Opzich weer een reden om lekker snel richting de camping te gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef superheist het volgende:
Iemand op graz wist te melden dat The Cure zondag af gaat sluitenOokal zegt The Cure zelf dat ze maar 1 zomerconcert gaan geven, blijf ik hopen
Op Graz wordt ook door iemand beweert dat dEUS en Foo Fighters komen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef superheist het volgende:
Iemand op graz wist te melden dat The Cure zondag af gaat sluitenOokal zegt The Cure zelf dat ze maar 1 zomerconcert gaan geven, blijf ik hopen
Maikel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op Graz wordt ook door iemand beweert dat dEUS en Foo Fighters komen...
ene rchp...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maikel?
Ohja ik ben zelf poster op Graz![]()
Mwah is ook iemand die van geruchten bevestigingen maakt.quote:
Ik hoop dat je bewering waar is!quote:
Ja dat zei ik ook al.. maar ik blijf hopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Cure will be playing their only show of the Summer at the Royal Albert Hall, London on Saturday, 1st April 2006.
Dus geen Cure.
Damn, volgens mij moet ik mij diep gaan schamenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik dus al een aantal keer had gezegd
Kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Damn, volgens mij moet ik mij diep gaan schamen![]()
Ik was er werkelijk van overtuigd dat het niet mogelijk was...![]()
Sorry![]()
Mwah hangt een beetje van Toolhead af. Zal wel rond 11 uur zijn ongeveer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Siegfried het volgende:
Hoe laat ben je er?
Wij zijn met de hele meute (bleken er door kaartjes via 3fm toch nog een hoop te zijn) rond 11.15 op CS
ja.. ik denk dat ik vandaag erg chagrijnig wordt omdat ik niet kanquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jullie ook zo zenuwachtig?
Nog geen echt nieuws op 3FM gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Bert_Ernie het volgende:
Da's interessant, maar is er ook al echt nieuws op 3FM gemeld? Zit hier met fucking sky radio op mijn werk![]()
![]()
Giel komt voor 2 uur met verslagen geloof ik.. Spannend!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben heel benieuwd.
Hmmm en ik moet zo even de stad in....... hopelijk hoor ik het nog, anders lees ik het wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef M_M het volgende:
[..]
Giel komt voor 2 uur met verslagen geloof ik.. Spannend!
Ach, of je het nu weet of over 2 uur, groot verschil is er toch niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm en ik moet zo even de stad in....... hopelijk hoor ik het nog, anders lees ik het wel.
Wordt de spanning je teveel? Dat je naar de stad gaat? Je loopt toch nog niet zomaar weg als het bijna zover is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm en ik moet zo even de stad in....... hopelijk hoor ik het nog, anders lees ik het wel.
Tja je wilt vanavond groente bij het eten hebben toch? En dat zal ik in mn pauze moeten kopen....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt de spanning je teveel? Dat je naar de stad gaat? Je loopt toch nog niet zomaar weg als het bijna zover is?![]()
Dat kan ook na 5-enquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja je wilt vanavond groente bij het eten hebben toch? En dat zal ik in mn pauze moeten kopen....
Na 5-en is het toch tijd om even een uurtje op de bank te liggen.. en daarna weer actie met eten enzoquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Na 5-en is het toch tijd om even een uurtje op de bank te liggen.. en daarna weer actie met eten enzo![]()
Is al een uur bezigquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef zjroentje het volgende:
Hoe laat is de persconferentie?
Helaas... beperkt internet hier op de werkplek... geen graz.nlquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=586
hier staat al behoorlijk wat...
doorscrollen naar beneden... in dat bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |