abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35916790
als ze goldfrapp nou ook nog kunnen strikken
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:38:46 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35916911
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik zal het zo zeggen, Ik heb en Grafhekel aan die britpop rage, het verziekt voor mij de meeste festivals omdat ze overal zijn. Deftones vind ik wel heel leuk en soulfly en Nickelback ook maar als er zoveel van die bands komen ga ik niet meer.
zoveel van die bands die naar jouw mening behoren tot 'die britpoprage'? Of meerdere bands als Deftones, Soulfly en Nickelback.
Overigens vind ik Nickelback echt een prutband. Het optreden jaren geleden op Lowlands valt ook onder de top 5 slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:43:15 #228
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35917024
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

zoveel van die bands die naar jouw mening behoren tot 'die britpoprage'? Of meerdere bands als Deftones, Soulfly en Nickelback.
Overigens vind ik Nickelback echt een prutband. Het optreden jaren geleden op Lowlands valt ook onder de top 5 slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
van die ''britpop'' laat alsjeblieft wegblijven.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 maart 2006 @ 17:44:50 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35917064
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef Sautor het volgende:
En The Subways mogen van mij ook wel langskomen (vielen onder de categorie geruchten, dus misschien komen ze nog wel )
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 maart 2006 @ 17:45:01 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35917072
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:34 schreef pascalheister het volgende:
als ze goldfrapp nou ook nog kunnen strikken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:02:32 #231
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35917521
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

van die ''britpop'' laat alsjeblieft wegblijven.
Ik ben ZO benieuwd welke bands jij allemaal onder britpop schaart
Overigens druipt het negatieve van jouw posts.. doe een roze bril op.. ziet het er allemaal een stuk vrolijker uit
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:09:49 #232
125053 stefmans
pi_35917693
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ben ZO benieuwd welke bands jij allemaal onder britpop schaart
Overigens druipt het negatieve van jouw posts.. doe een roze bril op.. ziet het er allemaal een stuk vrolijker uit
Dus als trebble op Pinkpop komt moet ik blij zijn ofzo. Beetje slechte redenering. Onder britpop versta ik deze hele rage, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The kooks etc.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 maart 2006 @ 18:32:45 #233
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_35918214
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dus als trebble op Pinkpop komt moet ik blij zijn ofzo. Beetje slechte redenering. Onder britpop versta ik deze hele rage, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The kooks etc.
Oasis da's britpop.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:40:57 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35918425
Wat Stefmans zegt is wel waar... het is een rage en als je zag wat er vorig jaar op Lowlands stond aan dat soort muziek (en dan stop ik dus alles wat een beetje op Britpop lijkt onder het genre britpop ... zeg maar de softere muziek maar wel met gitaren enzo.. vrolijke deuntjes.. etc. etc.). Dat vond ik erg vervelend en je kan ook een overkill aan dat soort bands hebben. Sorry maar naar mijn idee hebben de festivals van tegenwoordig een tekort aan punk/ska/metal/stevige rock/emo... jullie begrijpen waar ik heen wil?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:42:11 #235
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35918464
quote:

[..]

The Kooks valt bij mij onder New Wave.. vind ik veel mooier klinken.. oei.. wat een negatieviteit in de prachtige topic
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:07:55 #236
125053 stefmans
pi_35919205
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
Wat Stefmans zegt is wel waar... het is een rage en als je zag wat er vorig jaar op Lowlands stond aan dat soort muziek (en dan stop ik dus alles wat een beetje op Britpop lijkt onder het genre britpop ... zeg maar de softere muziek maar wel met gitaren enzo.. vrolijke deuntjes.. etc. etc.). Dat vond ik erg vervelend en je kan ook een overkill aan dat soort bands hebben. Sorry maar naar mijn idee hebben de festivals van tegenwoordig een tekort aan punk/ska/metal/stevige rock/emo... jullie begrijpen waar ik heen wil?
Wij begrijpen elkaar teminsten.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:02:49 #237
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35920973
quote:

[..]

Dus als trebble op Pinkpop komt moet ik blij zijn ofzo. Beetje slechte redenering.
Waar staat dat? Ik zeg alleen dat je het allemaal wel eens wat meer van een positievere kant kan bekijken.
quote:
Onder britpop versta ik deze hele rage, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The kooks etc.
Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs mogen dan beide onder brtipop vallen. Toch vind ik persoonlijk niet dat hun muziek op elkaar lijkt.
The Kooks zijn voor alsnog niet vastgelegd voor Pinkpop, dus daar hoef je je al helemaal geen zorgen over te maken.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:12:42 #238
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35921283
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
Dan is het toch al jaaaaaren een rage.. en lang niet al deze bands waren eerder niet op Pinkpop te zien. Kaiser Chiefs en Bloc Party bijvoorbeeld stonden vorig jaar ook al op Pinkpop, nog voor de grote doorbraak.

Gezien het programma staat er toch wel wat stevige rock dacht ik zo
Emo vind ik altijd een vaag begrip: vertel mij eens: wat is dat nou precies?
Punk en Ska zijn idd ondergeschoven kindjes (vooral het ontbreken van een band als Seeed verbaast mij wel), maar sinds wanneer staat Pinkpop hier alleen in?
Afkraken blijft nog altijd makkelijker dan eens wat meer naar de positieve kanten te kijken.

Al jaren zegt men: Pinkpop heeft geen echte toppers... nu halen ze toppers.... vindt men de toppers weer niet goed genoeg. De subtoppers hebben bijna allemaal europees/wereldsucces, maar ook die zijn dan weer niet goed genoeg.

Wat wil je dan? Kan een festival het uberhaupt wel goed doen dan?

Natuurlijk mag je best kritisch kijken, maar men moet niet alleen maar gaan kraken om het kraken en dat is een instelling die ik hier vaak op fok bespeur. En dat vind ik gewoon jammer. Zo simpel zal het allemaal niet zijn om een festival te organiseren en een line-up samen te stellen die iedereen engiszins tevreden houdt.
Of vindt men hier van wel? Zo ja: Toon het eens aan zou ik zeggen....
pi_35922841
Ik hang morgenvroeg om tien uur aan de telefoon (tijdens het werk)

Hoop niet vele met mij
pi_35923662
Haha, maak je geen zorgen hoor, zó snel zal het ook weer niet gaan
pi_35924173
Dat denk ik idd ook niet, zal morgen wel ergens kaartjes gaan regelen, maar ik ga er niet de wekker voor zetten .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:40:05 #242
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_35927817
zal het dit jaar wel uitverkopen dan?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:01:01 #243
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35928464
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan is het toch al jaaaaaren een rage.. en lang niet al deze bands waren eerder niet op Pinkpop te zien. Kaiser Chiefs en Bloc Party bijvoorbeeld stonden vorig jaar ook al op Pinkpop, nog voor de grote doorbraak.

Punk en Ska zijn idd ondergeschoven kindjes (vooral het ontbreken van een band als Seeed verbaast mij wel), maar sinds wanneer staat Pinkpop hier alleen in?
Afkraken blijft nog altijd makkelijker dan eens wat meer naar de positieve kanten te kijken.

Al jaren zegt men: Pinkpop heeft geen echte toppers... nu halen ze toppers.... vindt men de toppers weer niet goed genoeg. De subtoppers hebben bijna allemaal europees/wereldsucces, maar ook die zijn dan weer niet goed genoeg.

Wat wil je dan? Kan een festival het uberhaupt wel goed doen dan?

Natuurlijk mag je best kritisch kijken, maar men moet niet alleen maar gaan kraken om het kraken en dat is een instelling die ik hier vaak op fok bespeur. En dat vind ik gewoon jammer. Zo simpel zal het allemaal niet zijn om een festival te organiseren en een line-up samen te stellen die iedereen engiszins tevreden houdt.
Ik had het niet alleen over Pinkpop.. meer over het algemeen een gebrek aan hardere bandjes.

En ik heb niet gezegd dat ik toppers wil... ik wil gewoon vette bands, ook als het kleine bands zijn vind ik het prima. Maar het huidige PP aanbod heeft voor mij 3,4 goeie bands.. daar ga ik geen 110 euro + trein + weekend eten etc. voor neerleggen.

Emocore is emotionele muziek Wordt vaak gezongen over gevoelens, liefde, dood whatever.. van daar de Emo van emotioneel Thrice, Coheed & Cambria zijn voorbeelden van emobands..

Maar als ik je mag vragen, wat staat er naast Tool, Deftones en van Katoen aan hardere muziek op PP?

En een line-up kan zeker beter... ik had vorig jaar die Lowlandsite, daar kon je duidelijk op zien welke bands er in Europa waren en een gaatje hadden en welke er wel en niet kwamen. Lowlands heeft daar naar mijn idee hele grote steekjes laten vallen. Kansen op bands die veel beter zijn dan een uitgelubberder Korn, al 1000x gezien Dropkick Murphys, 3 jaar na hun suc6 de QOTSA etc. etc. Bovendien was de genrespreiding daar dermate slecht dat het niet moeilijk is om daar wat aan te doen. En het allerergste was nog het tegenover elkaar programmeren van een hoop hardere bands Zo moeilijk is het niet om dat beter te doen

Als ik ooit heeeeeel veel geld heb of iets kan opzetten, dan zal ik de kans zeker aangrijpen om een echt vet festival te maken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:06:57 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35928664
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik had het niet alleen over Pinkpop.. meer over het algemeen een gebrek aan hardere bandjes.
Ah dan was het dus een algemeen kritiek voor festivals
quote:
Emocore is emotionele muziek Wordt vaak gezongen over gevoelens, liefde, dood whatever.. van daar de Emo van emotioneel Thrice, Coheed & Cambria zijn voorbeelden van emobands..
Past Kashmir daar niet in dan? Zijn trouwens erg veel bands die over die onderwerpen zingen...
quote:
Maar als ik je mag vragen, wat staat er naast Tool, Deftones en van Katoen aan hardere muziek op PP?
Zo soft zijn Soulfly en Alter Bridge toch niet? Daarnaast: niet alles is al bekend he.... Nog acht plekjes...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:10:13 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35928769
quote:

En het allerergste was nog het tegenover elkaar programmeren van een hoop hardere bands Zo moeilijk is het niet om dat beter te doen
Ik denk dat jij jezelf overschat en de organisatie onderschat
quote:
Als ik ooit heeeeeel veel geld heb of iets kan opzetten, dan zal ik de kans zeker aangrijpen om een echt vet festival te maken
En dan zullen ook mensen net zoals jij nu (en anderen natuurlijk) zo reageren over wat er allemaal niet goed is.....
pi_35929015
quote:

[..]

Alter Bridge, Nickelback, Soulfly, Bloodhound Gang
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:23:53 #247
125053 stefmans
pi_35929194
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Echt stevige rock staat er niet alleen deftones, Alter bridge en Tool. Het gebrek aan Ska kan ik wel begrijpen er zijn maar weinig festival waardige ska bands. Punk vind ik wel ondergeschoven er zijn zoveel leuke punkbands en hoeveel komen er 0.

Pinkpop heeft dit jaar ook maar 1 ECHTE topper, RHCP. Tool zal nooit echt en echte topper zijn want te weinig mensen kennen muziek van hun of kennen hun alleen van een paar liedjes. Wat ik dan gek vind is dat ze Deftones geen afsluiter maken want die zijn wel weer bekend en kunnen en 2 uur lange set met leuke muziek voor iedereen spelen. (beetje bevooroordeeld)

Voor het geld dat ik neer moet leggen voor een festival vind ik dat ik kritisch mag kijken naar wat ze mij brengen voor dat geld. Of heb ik dit nu helemaal fout Ik snap wel dat het organiseren moeilijk is maar ze graven wel hun eigen graf door bands zoals die van vorig jaar te organiseren waardoor er steeds minder geld komt voor goede bands, Want denk je dat er iemand 110 euro gaat betalen voor de Sugababes.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:24:46 #248
125053 stefmans
pi_35929222
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Alter Bridge, Nickelback, Soulfly, Bloodhound Gang
Jij bent grappig, Nickelback en BHG.
pi_35929378
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jij bent grappig, Nickelback en BHG.
In vergelijking met Sugababes.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:30:53 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35929413
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef stefmans het volgende:

[..]

Echt stevige rock staat er niet alleen deftones, Alter bridge en Tool. Het gebrek aan Ska kan ik wel begrijpen er zijn maar weinig festival waardige ska bands. Punk vind ik wel ondergeschoven er zijn zoveel leuke punkbands en hoeveel komen er 0.
Ehmm.. er moeten nog 8 bands bekend gemaakt worden, dus je bent voorbarig!
quote:
Pinkpop heeft dit jaar ook maar 1 ECHTE topper, RHCP. Tool zal nooit echt en echte topper zijn want te weinig mensen kennen muziek van hun of kennen hun alleen van een paar liedjes. Wat ik dan gek vind is dat ze Deftones geen afsluiter maken want die zijn wel weer bekend en kunnen en 2 uur lange set met leuke muziek voor iedereen spelen. (beetje bevooroordeeld)
Je onderschat Tool. Toen bekend werd dat Tool kwam zijn er veel geplaatst en Tool trekt zeker wel een grote groep mensen!
Deftones zijn naar mijn idee niet bekender dan Tool. De vergelijking gaat mijn inziens mank.
quote:
Voor het geld dat ik neer moet leggen voor een festival vind ik dat ik kritisch mag kijken naar wat ze mij brengen voor dat geld. Of heb ik dit nu helemaal fout Ik snap wel dat het organiseren moeilijk is maar ze graven wel hun eigen graf door bands zoals die van vorig jaar te organiseren waardoor er steeds minder geld komt voor goede bands, Want denk je dat er iemand 110 euro gaat betalen voor de Sugababes.
Bands zoals die van vorig jaar? Hoe bedoel je dat? Dat Kaiser Chiefs weer komen? Vorig jaar waren die nog absoluut onbekend bij het grote publiek. Pas na pinkpop (en wellicht mede dankzij pinkpop) werden ze ook groot in Nederland. Totaal geen schande dus dat die er weer staan.
En wat heb je toch met de sugababes? Mijn inziens komen die niet hoor... maar misschien ben ik slecht geinformeerd en weet jij meer....

Maar even voor de goede orde: Ik kijk in de line-up wat ik wel mooi vind. Vind ik dat voldoende, dan ga ik. Vind iemand dat niet voldoende, dan gaat hij/zijn niet. Dat is ieders goed recht, maar het is onzin en ronduit zwak om alles dan maar af te gaan kraken. Afkraken is immers wat anders dan kritisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')