Nou, Doffy is een toffe gozer heur, maar seks hoeft niet zo nodig van mij. Dan liever een lekker whiskeytje ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is nog erger. Deze wil gewoon niet. Kun je je voorstellen dat iemand géén seks met Doffy wil?
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hej, kerels worden tenminste niet ongesteld
Wees gerust, met jou drink ik graag een whisky'tjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:47 schreef Haushofer het volgende:
Nou, Doffy is een toffe gozer heur, maar seks hoeft niet zo nodig van mij. Dan liever een lekker whiskeytje ofzo![]()
Awwwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
De laatste die ik een lol aanbood zei dat ie moe was en wilde slapen
hop hop, de laatste trein naar R'dam kan nogquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, Qu, wat een geil filmpje, wat doe je me aan?Maar je zit hier gewoon keiharde pr0n te posten!
Ik niet, maar ik heb ook geen behoefte het te zienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haal 't linkje ff weg qu, want 't is wel tegen de policy. Inmiddels heeft iedereen hier 't wel gezien, maar goed.
Het is nu ook te laat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
Ik niet, maar ik heb ook geen behoefte het te zien![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is nog erger. Deze wil gewoon niet. Kun je je voorstellen dat iemand géén seks met Doffy wil?
het staat gewoon op de weblog hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haal 't linkje ff weg qu, want 't is wel tegen de policy. Inmiddels heeft iedereen hier 't wel gezien, maar goed.
Uit logeren?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, qu, ik ben hartstikke geil nu.Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
dat zei ik netquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mag niet van godquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iedereen is te ver weg.Ik zal de hand aan mijzelf moeten slaan.
Er zitten hier twee honden die ik niet zomaar alleen kan laten. Bovendien is de laatste trein al geweest.quote:
vraag of Hij helptquote:
Ik ga ook verhuizen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef Doffy het volgende:
Wie gaat er dan ook in Leeuwarden wonen? Je wéét dat dit een keer gaat gebeuren
ik kan je helaas ook niet helpenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iedereen is te ver weg.Ik zal de hand aan mijzelf moeten slaan.
Nog niet. Of tenminste, er waren mensen die misschien beide honden wilden overnemen, maar ik heb al eventjes niet van ze gehoord. Daar is echter wel een reden voor aan te wijzen, dus ik hoop dat ik nog wel van ze hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef Frutsel het volgende:
ja ik zie ut...zelfs die naar Oldenzaal is ook al weg
hoe is het met je honden? nog reacties gehad of niet?
Je hebt alles er al uitgespoten tijdens dat filmpje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan je helaas ook niet helpen
empty enzo
ik geloof het welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt alles er al uitgespoten tijdens dat filmpje?
chocola etenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Word ik anders niet minder geil van.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt alles er al uitgespoten tijdens dat filmpje?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef qu63 het volgende:
ik geloof het wel
bij de derde keer kwam er niet zoveel meer
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
Het was ook wel een supergeil filmpje.
* Frutsel kijkt omhoog naar de dvdplank...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
Het was ook wel een supergeil filmpje.
Amateur? Echte pr0n vind ik niks. Dit was spontane, echte en zo te zien goeie seks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel kijkt omhoog naar de dvdplank...
hmm...ik ken er nog wel een paar..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |