die duitsers...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.wimp.com/patientguy/
die dan
die is echt erg
en livEliveD dan?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb 'm niet eens uitgekeken. Te erg. Wat moet er terechtkomen van zo'n kind?
volgens mij ging het om het opstarten van de pcquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:03 schreef Frutsel het volgende:
volges mij gaat ut over Unreal Tournament... lol
en die pleegt ook nog es zelfmoord net als die 14-jarige bij RuneScape
nee luister nog maar es...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij ging het om het opstarten van de pc
WHAHA...hij ramt zijn escape toets erafquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb 'm niet eens uitgekeken. Te erg. Wat moet er terechtkomen van zo'n kind?
dat je dat kan verstaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee luister nog maar es...
"ich wil unreal spielen"...
"ich hab ihn umgebracht"
"hoerensohn"...
"wo ist er"...
lol
Neehoor, onder de 12 is illegaal, tussen 12 en 16 is 't alleen legaal als het zonder machts- of vertrouwensrelatie is. Dacht ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik weet niet of ik blij moet zijn met zeventienjarige groupies. Illegaal enzo.
Er is een groot verschil tussen groupies (het is sowieso meervoud) en een SMbuddy hèquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef qu63 het volgende:
en livEliveD dan?
das waarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mij lijkt het echt helemaal niks.
Je hebt qu toch?
hmz, jij hebt van je groupies meteen maar een harem gemaakt ;')quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen groupies (het is sowieso meervoud) en een SMbuddy hè. Daarnaast ben ik wel tevreden met een echtgenoot, een echtgenote en een minnares
.
Die duurt echt een uur om te bufferen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
Edit: pr0n
Het waren geen groupies. Ze bewonderden mij niet, en ik hen evenminquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef qu63 het volgende:
hmz, jij hebt van je groupies meteen maar een harem gemaakt ;')
je weet ze wel te vinden hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neehoor, onder de 12 is illegaal, tussen 12 en 16 is 't alleen legaal als het zonder machts- of vertrouwensrelatie is. Dacht ik.
Cool.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef OoAstridoO het volgende:onze kat reageert net op zo'n filmpje van talking cats
![]()
Grote ogen, oren rechtop en zoeken door de kamer
speel maar es wat katte-gifjes/geluidjes af op je pc...worden ze net zo gekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef OoAstridoO het volgende:onze kat reageert net op zo'n filmpje van talking cats
![]()
Grote ogen, oren rechtop en zoeken door de kamer
ben jij dat Qu?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
dan ben je nog ergerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het waren geen groupies. Ze bewonderden mij niet, en ik hen evenmin.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je neus groeito nee tis iets anders
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je neus groeito nee tis iets anders
![]()
![]()
`
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:36 schreef Frutsel het volgende:
haha Astridjuh heeft um later nog aangepast
dat is vast verzonnen door een chineesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedenk net dat de uitdrukking "Doe me een lol" eigenlijk wel heel gek is. "Iemand een lol doen". "Heb jij vandaag al een lol gedaan?".
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is vast verzonnen door een chinees
"heb jij vandaag al een drol gedaan?"
en daar moest iedereen om lachen, dus deed je iemand een lol (eigenlijk dus drol, maar dat kon die chinees niet zeggen he)
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volges mij heb je het filmpjuh no gewoon afgekeken en toen dacht je ""
haha
De laatste die ik een lol aanbood zei dat ie moe was en wilde slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedenk net dat de uitdrukking "Doe me een lol" eigenlijk wel heel gek is. "Iemand een lol doen". "Heb jij vandaag al een lol gedaan?".
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Doffy het volgende:
De laatste die ik een lol aanbood zei dat ie moe was en wilde slapen
hij verstond zeker dat je een lul aanbood?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, dat was ook het geval waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:42 schreef Frutsel het volgende:
hij verstond zeker dat je een lul aanbood?
Hej, kerels worden tenminste niet ongesteldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dit is nog erger. Deze wil gewoon niet. Kun je je voorstellen dat iemand géén seks met Doffy wil?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:44 schreef Haushofer het volgende:
Hej, kerels worden tenminste niet ongesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |