abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 20:08:29 #251
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35751269
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:53 schreef TA het volgende:

[..]

Twijfels?? Als dat jou foto is naast je naam.... Wanneer gaan we trouwen???
op die foto zie je eigenlijk totaal niks... het is mij iig niet duidelijk op basis van die foto of milagro nu wel of net geen milf is
пусть всегда будет солнце
pi_35754295
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:53 schreef TA het volgende:

[..]

Twijfels?? Als dat jou foto is naast je naam.... Wanneer gaan we trouwen???
Ik zou even wachten tot je der in het echt hebt gezien hoor.
Een foto is heel erg geduldig, en je plaatst alleen de beste
Daarom staat er geen foto van mij
"St-Patrick's Day"
pi_35754298
Of ze milf is of niet doet er niet zo toe. Wat ik op de foto zie is erg lekker!
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  zondag 5 maart 2006 @ 21:36:49 #254
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35754741
Ik zie niks als ik eerlijk ben...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 6 maart 2006 @ 14:07:51 #255
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35773178
Zijn er ook al (nieuwe) volwassen dames die op jongere mannen vallen? Of het een keer met een jonge man willen proberen?
Het valt mij op dat er nogal veel mensen ervaringen en geen problemen mee hebben. Toch komt het nog maar weinig voor als je om je heen kijkt. Zou het niet wat normaler moeten worden?
Be your best
  maandag 6 maart 2006 @ 16:11:12 #256
108913 Godshand
guide4you
pi_35777202
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

wtf, does it matter? Of moet je na afloop een evaluatieformulier invullen waarop expliciet naar haar status wordt gevraagd?
vroeg me gewoon af...

verder maakt ook geen kont uit natuurlijk... als we maar leut hebbe
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_35777383
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef deejaylethal het volgende:
Zijn er ook al (nieuwe) volwassen dames die op jongere mannen vallen? Of het een keer met een jonge man willen proberen?
Het valt mij op dat er nogal veel mensen ervaringen en geen problemen mee hebben. Toch komt het nog maar weinig voor als je om je heen kijkt. Zou het niet wat normaler moeten worden?
Jij probeert wel erg hard hè?

Ik zie het overigens toch wel hier en daar in mijn vriendengroep voorkomen.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:15:22 #258
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35786356
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Jij probeert wel erg hard hè?
Ik probeer dit topic draaiende te houden. Ik vind het interessant om over te praten cq lezen.
Be your best
  maandag 6 maart 2006 @ 20:35:08 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_35787142
Ik ken trouwens een "oudere" man met wie ik het heel gaarne doe, ben toch al wel van de wat volwassenere mannen, dus dilfs(daddy's i'd like to fuck), ja hoor, lekker

Kan me niet herrineren dat ik weleens een man heb genomen die jonger was als ik ben, maar nu ik ouder wordt wordt die kans steeds groter, maar onder de 25, nee, ben nog nooit wat tegengekomen wat me kan boeien onder die leeftijd bij mannen, ik hou van man mannen, sterke, grote, ietwat to zeer dominante mannen, puppy's en watjes zijn niet aan mij besteed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:38:20 #260
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35787295
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef erodome het volgende:
puppy's en watjes zijn niet aan mij besteed.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:38:46 #261
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35787320
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef erodome het volgende:
ik hou van man mannen, sterke, grote, ietwat to zeer dominante mannen, puppy's en watjes zijn niet aan mij besteed.
mja ...... ik word over het algemeen als zeer dominant beschouwd .... niet dat ik je hiermee probeer te versieren ofzo alleen denk ik dat die karakter trekken niet met leeftijd te maken hebben.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35787553
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mja ...... ik word over het algemeen als zeer dominant beschouwd .... niet dat ik je hiermee probeer te versieren ofzo alleen denk ik dat die karakter trekken niet met leeftijd te maken hebben.
Het hangt wat dat betreft natuurlijk van af wat je tegen het lijf loopt.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:45:53 #263
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35787645
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het hangt wat dat betreft natuurlijk van af wat je tegen het lijf loopt.
dat lijkt mij meer... dat soort karakter trekken hebben naar mijn inziens geef flikker met leeftijd te maken... groot..... ja tot je 17de heeft dat met leeftijd te maken.. sterk = iedereen kan gaan fitnessen... dominant = karakter
stay frosty
  maandag 6 maart 2006 @ 20:49:32 #264
139452 gaai
zwarte poes
pi_35787805
Misschien ook een beetje zelfverzekerdheid.......dat wordt doorgaans wel wat meer naarmate de leeftijd vordert......niet per definitie natuurlijk....maar vaak wel....

Ofzo

Jonge mannen okeej ......onzekere kereltjes (oud of jong) neej
*I just realized.....i don't care*
  maandag 6 maart 2006 @ 20:51:25 #265
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35787882
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:49 schreef gaai het volgende:
Misschien ook een beetje zelfverzekerdheid.......dat wordt doorgaans wel wat meer naarmate de leeftijd vordert......niet per definitie natuurlijk....maar vaak wel....

Ofzo

Jonge mannen okeej ......onzekere kereltjes (oud of jong) neej
mijn mening?
potloot is voor mensen die onzeker zijn

ik schijf altijd met pen
stay frosty
  maandag 6 maart 2006 @ 20:56:00 #266
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35788076
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mijn mening?
potloot is voor mensen die onzeker zijn

ik schijf altijd met pen
en wat vinden de milfs van mannen die niet kunnen spellen?
  maandag 6 maart 2006 @ 20:58:01 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35788150
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef MoChe het volgende:

[..]

meestal is dat niet zo van belang
stay frosty
  maandag 6 maart 2006 @ 20:59:49 #268
139452 gaai
zwarte poes
pi_35788254
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef MoChe het volgende:

[..]

Voel je niks van.......
  maandag 6 maart 2006 @ 21:01:53 #269
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35788352
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef gaai het volgende:

[..]

Voel je niks van.......
niet? ik lik hele woorden als ik "daaronder" bezig ben ... dacht misschien heeft het wel invloed
  maandag 6 maart 2006 @ 21:05:30 #270
139452 gaai
zwarte poes
pi_35788514
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef MoChe het volgende:

[..]

niet? ik lik hele woorden als ik "daaronder" bezig ben ... dacht misschien heeft het wel invloed

Nah serieus dan......enige intelligentie vin'k wel prettig als ik een gesprek wil......maar als het gewoon om de seks is....dan zal het me aan m'n dikke derrière roesten of de jongeman in kwestie er een juiste spelling op na houdt.......
  maandag 6 maart 2006 @ 21:10:48 #271
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35788762
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef gaai het volgende:

[..]

Nah serieus dan......enige intelligentie vin'k wel prettig als ik een gesprek wil......maar als het gewoon om de seks is....dan zal het me aan m'n dikke derrière roesten of de jongeman in kwestie er een juiste spelling op na houdt.......
jah duh... als ik ik bed lig ga ik ook niet vragen of ze eerst het nationale dictee wil maken maar een beetje hersens is toch niet te veel gevraagd lijkt me?
  maandag 6 maart 2006 @ 21:14:50 #272
139452 gaai
zwarte poes
pi_35788949
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef gaai het volgende:

[..]

maandag 6 maart 2006 @ 21:19:51 #273
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35789197
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef gaai het volgende:

[..]

jah als het echt puur en alééééééééééén om de seks is en ik haar daarna nooit meer tegen kom .... jah dan me dont really care either
  maandag 6 maart 2006 @ 21:19:58 #274
37769 erodome
Zweefteef
pi_35789201
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Jongere dominante mannen zijn er wel hoor, maar vind ze niet indrukwekkend, serieus niet, zijn vaak wat meer opgefokt op dat gebied, moeten de volwassen kalmte er nog in krijgen he....

Ben er gewoon niet van onder de indruk, serieus niet, hou echt van man mannen, je weet wel, mannen die een beetje uit beginnen te zwaren in lichaam(duurt erg lang voordat iemand volle grote heeft bereikt).

Volwassen mannen hebben vaak die bewijsdrang wat minder als ze wat ouder worden, wat ze als ze jonger zijn wel hebben, als je dan een dominante trefd is het erg vaak zo'n macho pikkie die ik dus gewoon hartstikke hard uitlach

Hoe serieus erg veel van grote, sterke, uitgezwaarde mannen, je weet wel, die me kunnen tillen tijdens de seks, die me kunnen overweldigen en die me met 1 blik klein kunnen krijgen, me kunnen laten soppen mijn broekje uit

Echt ben nog nooit wat onder de 25 tegen gekomen waar ik voor door de knieen ging, wel dat ik het veelbelovend vind, maar niet meer dan dat.
Meestal zit het rond of boven de 30...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 maart 2006 @ 21:26:41 #275
139452 gaai
zwarte poes
pi_35789495
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef MoChe het volgende:

[..]

jah als het echt puur en alééééééééééén om de seks is en ik haar daarna nooit meer tegen kom .... jah dan me dont really care either
Zie je wel......

Maar ik begreep je wel hoor......zodra het meer wordt dan dat, dan moet er wel degelijk iets onder het schedeldakje aanwezig zijn
Maar dan nog.....kan je dat niet aan alléén de spelling zien......( er bestaan ook gewoon luie tikkers of dyslecten, nietwaar...)
pi_35792036
Blijft een interessant onderwerp. En af en toe lijkt het ook wel een kleine trend aan het worden. Maar toch krijg ik de indruk dat het gros van de mannelijke jonkies echt op die leeftijd kickt, punten scoren, beetje wijs doen ten opzichte van je vrienden, pimpen met je nieuwste milf of zoiets dan.

Heb zelf altijd jongere vriendjes gehad, al sinds mijn 19e is dat zo. Een man van pakweg 4 of 5 jaar ouder dan ikzelf ben, vind ik gewoon te oud. Maar in dit topic gaat het echter om seks tussen jongere mannen en oudere vrouwen, en niet om relaties. Maar ik vraag me wel eens af, zijn er ook jongere mannen die er dan echt voor willen gaan? Wanneer er naast die fysieke klik ook mentale aantrekkingskracht is?

Mijn vriendin van 31 is getrouwd met haar partner van 24, ze zijn nu 3 jaar samen en het gaat hartstikke goed. Ze passen perfect bij elkaar en het leeftijdsverschil is gewoon geen issue. Toch denk ik dat de meeste jongere mannen dit nooit zouden willen, voor een relatie kiezen ze denk ik uiteindelijk liever toch voor een jongere dame. Of hoe denken jullie hierover?
pi_35796987
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Paladina het volgende:
Blijft een interessant onderwerp. En af en toe lijkt het ook wel een kleine trend aan het worden. Maar toch krijg ik de indruk dat het gros van de mannelijke jonkies echt op die leeftijd kickt, punten scoren, beetje wijs doen ten opzichte van je vrienden, pimpen met je nieuwste milf of zoiets dan.

Heb zelf altijd jongere vriendjes gehad, al sinds mijn 19e is dat zo. Een man van pakweg 4 of 5 jaar ouder dan ikzelf ben, vind ik gewoon te oud. Maar in dit topic gaat het echter om seks tussen jongere mannen en oudere vrouwen, en niet om relaties. Maar ik vraag me wel eens af, zijn er ook jongere mannen die er dan echt voor willen gaan? Wanneer er naast die fysieke klik ook mentale aantrekkingskracht is?

Mijn vriendin van 31 is getrouwd met haar partner van 24, ze zijn nu 3 jaar samen en het gaat hartstikke goed. Ze passen perfect bij elkaar en het leeftijdsverschil is gewoon geen issue. Toch denk ik dat de meeste jongere mannen dit nooit zouden willen, voor een relatie kiezen ze denk ik uiteindelijk liever toch voor een jongere dame. Of hoe denken jullie hierover?
Ik doe het niet echt voor de kick, moet wel toegeven dat het ergens een kick geeft, maar niet zo sterk. Want ik hoef er niet mee te pimpen tegenover mijn vrienden. Ik word alleen maar raar aangekeken.. Want ze vinden het toffer om een onzeker jong vrouwke te hebben, zodat zij de man uit kunnen hangen.

Als het een leuke vrouw is, dan ga ik er meer voor dan alleen sex; als de gelegenheid ervoor is, klik enzo. Ikzelf zou niet zo snel kiezen voor een relatie met een jongere dame, tenzij de dame in kwestie er uit springt boven andere jongere leeftijds genoten.

Ik zou het eerder willen zoals je in je voorbeeld aangaf, dan met een jongere vrouw iets te beginnen..

Maar das mijn mening erover
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:34:14 #278
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35803249
quote:
*blub*
mijn vorige vriendin was een paar jaar ouder... ook bij de andere vriendinen was dat zo. kweet niet waar het aan ligt maar ik vind het gewoon leuker als een vrouw wat volwassener is en niet zoon irritante giechelkont is
pi_36712975
quote:

als ik erover nadenk zou ik wel willen dat het leeftijdsverschil niet te groot is...

met iemand van 45 durf ik geen relatie aan te gaan voor de lange duur, met iemand van 34 ofzo wel
(ben zelf 30 om ff te noemen)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_37101284
Een klein beetje om te pimpen, daar er geen woord gelogen is. Ik heb momenteel regelmatig sex met een vrouw van 34, ze is geen volwaardig MILF omdat ze geen kinderen heeft. Maar aangezien ik 21 ben, vindt ik het toch de moeite waard om te vertellen!

Het mooiste vind ik ook wel dat ze echt precies weet wat ze moet doen, en vooral op welke momenten ze me nog gekker kan maken dan ik al ben. En to be honoust, complimentjes krijgen over wat je met een vrouw kan doen van een vrouw van 34 heeft meer inhoud dan complimentjes van breezer sletjes....
"Wie bescheiden is heeft er alle reden toe"
pi_37101452
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:38 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Een klein beetje om te pimpen, daar er geen woord gelogen is. Ik heb momenteel regelmatig sex met een vrouw van 34, ze is geen volwaardig MILF omdat ze geen kinderen heeft. Maar aangezien ik 21 ben, vindt ik het toch de moeite waard om te vertellen!

Het mooiste vind ik ook wel dat ze echt precies weet wat ze moet doen, en vooral op welke momenten ze me nog gekker kan maken dan ik al ben. En to be honoust, complimentjes krijgen over wat je met een vrouw kan doen van een vrouw van 34 heeft meer inhoud dan complimentjes van breezer sletjes....
Daar heb je helemaal gelijk in.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:32:42 #282
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37104664
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:04 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig........

'k Was net zo lekker aan het lezen......maar komen er nog heuse ervaringen langs , of blijft het bij gekibbel over wát een MILF nou precies is ......
Mom I Like to Fuck.

Oftewel alle moeders die er goed uitzien ongeacht hun leeftijd.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:18:54 #283
139452 gaai
zwarte poes
pi_37106277
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Mom I Like to Fuck.

Oftewel alle moeders die er goed uitzien ongeacht hun leeftijd.
Nou er was best even wat gespreksstof over of het alléén dat was of óók 'mature' i like to fuck ( bij gebrek aan kinderen) en wat dan de leeftijdsgrens ongeveer was........
Verder boeit de definitie mij niet zozeer......ik ben meer geïnteresseerd in de ervaringen.....
dus brandt los
  woensdag 19 april 2006 @ 22:02:47 #284
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37110186
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef gaai het volgende:

[..]

Nou er was best even wat gespreksstof over of het alléén dat was of óók 'mature' i like to fuck ( bij gebrek aan kinderen) en wat dan de leeftijdsgrens ongeveer was........
Verder boeit de definitie mij niet zozeer......ik ben meer geïnteresseerd in de ervaringen.....
dus brandt los
Ik heb zoon hele leuke milf op msn ...
Binnekort hoor je wat er is van gekomen
  woensdag 19 april 2006 @ 22:10:35 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37110445
quote:
dus brandt los
Wat wil je weten?

Hoe bronstig de jongen de dame besprong, lustig kussend; en hoe zij, tweemaal ouder, hem huiverend in zich duldde, opgelaten kreunde; en hoe zij toen... hij... haar... o ... nu... wij... ja... jajajjaajjjjjjjj.......

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:12:08 #286
139452 gaai
zwarte poes
pi_37110500
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef MoChe het volgende:

[..]

Ik heb zoon hele leuke milf op msn ...
Binnekort hoor je wat er is van gekomen
pi_37110637
33 die van mij
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:16:35 #288
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37110678
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:12 schreef gaai het volgende:

[..]

:D
pi_37110965
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:16 schreef MoChe het volgende:

[..]

:D
Welke lekkere milf heb je op msn?
Of is het geen Fokster?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:25:38 #290
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37111027
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Welke lekkere milf heb je op msn?
Of is het geen Fokster?
Ik weet niet of je d'r kent... I'd hit it
  woensdag 19 april 2006 @ 22:39:58 #291
139452 gaai
zwarte poes
pi_37111596
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef MoChe het volgende:

[..]

Ik weet niet of je d'r kent... I'd hit it
Hou me op de hoogte van je vorderingen okeej? Ben rázend nieuwsgierig......
  woensdag 19 april 2006 @ 22:48:48 #292
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37111991
quote:

[..]

dus brandt los
Dat Mature is er zeker bij gekomen voor die kanslozen die geen moeders kunnen palen.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:57:11 #293
139452 gaai
zwarte poes
pi_37112403
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat Mature is er zeker bij gekomen voor die kanslozen die geen moeders kunnen palen.
vast

Zoveel ervaring heb ik niet in deze materie....
  woensdag 19 april 2006 @ 22:57:56 #294
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37112429
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:57 schreef gaai het volgende:

[..]

vast

*snif* ik was 15, zij 28.

Radstake Octoberfeesten rouleren echt wel
  woensdag 19 april 2006 @ 23:05:30 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37112731
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:57 schreef gaai het volgende:

[..]

vast

tsss je hebt met me onder 1 deken gelegen
stay frosty
  woensdag 19 april 2006 @ 23:06:56 #296
139452 gaai
zwarte poes
pi_37112795
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

tsss je hebt met me onder 1 deken gelegen
Ow jah..... dat was ook idd heel .....ehm......romantisch enzo......
  woensdag 19 april 2006 @ 23:07:47 #297
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37112829
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef gaai het volgende:

[..]

Ow jah..... dat was ook idd heel .....ehm......romantisch enzo......
ow... ik wou koud zeggen
stay frosty
  woensdag 19 april 2006 @ 23:23:55 #298
139452 gaai
zwarte poes
pi_37113441
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ow... ik wou koud zeggen
Dat ook ja........
  donderdag 20 april 2006 @ 00:10:22 #299
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37114872
goed topique TS!
  donderdag 20 april 2006 @ 08:22:36 #300
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37118058
Jezelf lof toezwaaien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')