Jaa, klopt. Helemaal niks voor Floortje. Zo jammer dat Marescha er uit is, zij had 'm zoo goed gedaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef sbientje het volgende:
because of you is zon schreeuwliedik ben bang dat het daar misgaat voro floortje...
quote:Ook de Rexona-sterren komen veelvuldig aan bod. Een chatter steekt Ellen een hart onder de riem door te zeggen dat ze eigenlijk geen deodorant gebruikt, maar speciaal twee bussen heeft gekocht om een ster van haar idool te pakken te krijgen.
Wel een lastig liedje om te zingen, en ik weet niet zeker of Because of you wel goed past bij Floortje..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef sbientje het volgende:
because of you is zon schreeuwliedik ben bang dat het daar misgaat voro floortje...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef moemoe het volgende:
Bijna!!!
Floortje!!Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
Floortje!!
![]()
Yeah!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef Danzig het volgende:
gelukkig niet al te veel last van die Raffaela fans
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:02 schreef Danzig het volgende:
[..]
Die mogen hun grote idool Raffa vandaag live uitzwaaien
Zeker teveel ge-LOI'ed vannacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn.. Chantal heeft een zware nacht gehad?
En de eerste moet er ook vaak uit.. hopelijk vanavond ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef Danzig het volgende:
Mooi, Raffa als eerste, hebben we het ergste ook meteen gehad
Ze heeft volgens een maat van mij alle karaktertrekken van iemand die manisch isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Quote karakter lijkt mij Raf het meest verschrikkelijk.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:09 schreef -Hans- het volgende:
Beetje gehaast, maar niet echt slecht..
Cool.quote:
Ze willen haar eruit hebben.quote:maar volgens mij hebben ze het express wel iets sneller gedaan
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffff, uuhhm de lat ligt direct hoog voor Floortje en Ellen..
Heel verstandigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef Riparius het volgende:
Tja, Raffa deed het goed maar volgens de meesten in de prono zou dit mogelijk haar beste nummer van vanavond zijn, en dan is het niet gunstig als je dat meteen aan het begin moet doen.
Wel slim natuurlijk, als die breezer meisjes herkenen zich meteen en zullen op haar gaan stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Die Raf gedraagt zich als een kind van 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |