Dat dit waar mag zijnquote:Barcelona in verband met Trabelsi gebracht
De Spaanse krant El Mundo Deportivo meldt dat Hatem Trabelsi in Spanje met FC Barcelona gelinkt wordt. De Catalanen zouden hem dolgraag willen contracteren in de zomer.
Daarnaast zou volgens het Spaanse medium Trabelsi zichzelf hebben aangemeld bij de Catalaanse topclub. Deze week maakte Sportweek bekend dat Trabelsi al met een club rond zou zijn, maar welke dit was, wilde de Tunesier niet bekend maken.
Een probleem voor Trabelsi om bij Barcelona te gaan spelen kan zijn niet-Europese paspoort zijn. De Tunesier hoopt binnenkort de Nederlands nationaliteit te verkrijgen.
Ik ben geen lopend rekenwonder, noch weet ik de stand + verschillen uit mijn hoofd.quote:
Pff, de Jong is een echte Amsterdammer. Hij is kritisch, weet hoe het beter moet om prestaties te boeken. Door wanbeleid, koeman en blind, heeft die jongen nooit vast gespeeld. hadden ze dat wel gedaan was die jongen een topper geworden. ik gun hem alle succes bij HSV en hoop dat ie ooit terugkomt bij Ons Aller Ajax. Met van Geel in het huidige bestuur zie ik dat op lange termijn nl. wel gebeuren. Je weet iig zeker dat ie nooit terugkomt als elke Ajax supporter hem helemaal de grond in boort.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef jna het volgende:
Wat zal ik lachen als de Jong totaal, maar dan ook TOTAAL faalt bij HSV.
Echt een ziekmakend ventje
Tuurlijk, jullie zijn de beste.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben geen lopend rekenwonder, noch weet ik de stand + verschillen uit mijn hoofd.
Kan het uberhaupt nog dan?
Respect moet je wel verdienen, met zijn instelling de laatste maanden verdient hij totaal geen respect.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, de Jong is een echte Amsterdammer. Hij is kritisch, weet hoe het beter moet om prestaties te boeken. Door wanbeleid, koeman en blind, heeft die jongen nooit vast gespeeld. hadden ze dat wel gedaan was die jongen een topper geworden. ik gun hem alle succes bij HSV en hoop dat ie ooit terugkomt bij Ons Aller Ajax. Met van Geel in het huidige bestuur zie ik dat op lange termijn nl. wel gebeuren. Je weet iig zeker dat ie nooit terugkomt als elke Ajax supporter hem helemaal de grond in boort.![]()
Als er iemand is begonnen met de grond in boren dan was het Meneertje met z'n grote bek zelf wel. Als hij gewoon z'n mond had gehouden en was gaan voetballen dan was er niks aan de hand maar hij begon al meteen bij z'n presentatie door te zeggen dat het hem niet uitmaakt waar ie speelt, daarna is het alleen maar erger geworden met hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pff, de Jong is een echte Amsterdammer. Hij is kritisch, weet hoe het beter moet om prestaties te boeken. Door wanbeleid, koeman en blind, heeft die jongen nooit vast gespeeld. hadden ze dat wel gedaan was die jongen een topper geworden. ik gun hem alle succes bij HSV en hoop dat ie ooit terugkomt bij Ons Aller Ajax. Met van Geel in het huidige bestuur zie ik dat op lange termijn nl. wel gebeuren. Je weet iig zeker dat ie nooit terugkomt als elke Ajax supporter hem helemaal de grond in boort.![]()
quote:BVB-debuut voor Gentenaar
De blessures van keeper Roman Weidenfeller en middenvelder Tomás Rosicky zijn een nieuwe domper voor Borussia Dortmund dit seizoen.
Weidenfeller zal aan zijn meniscus geopereerd worden en zal daardoor drie weken niet kunnen uitkomen voor de ploeg van trainer Bert van Marwijk. Dennis Gentenaar, die komend seizoen Dortmund verruilt voor Ajax, zal hierdoor tegen Mainz 05 zijn eerste wedstrijd in de Bundesliga spelen.
Tomás Rosicky liep een spierblessure op in de oefeninterland met Turkije en zal ook één á twee weken uitgeschakeld zijn.
Goed, het is hoe je het zelf interpeteert. Ik hoor aan zijn uitspraken dat er geen sodemieter van klopte binnen de club. Maar waarom moeten de supporters altijd zeiken op geliefde spelers die vertrekken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Als er iemand is begonnen met de grond in boren dan was het Meneertje met z'n grote bek zelf wel. Als hij gewoon z'n mond had gehouden en was gaan voetballen dan was er niks aan de hand maar hij begon al meteen bij z'n presentatie door te zeggen dat het hem niet uitmaakt waar ie speelt, daarna is het alleen maar erger geworden met hem.
Wat moeten we met een idols klantquote:
Ajax E2 speelt zondag voorwedstrijd
Amsterdam, 3 maart 2006
Voor het eredivisieduel Ajax - Sparta van aanstaande zondag, zal Ajax E2 een voorwedstrijd spelen tegen Omniworld D10. Het duel begint om 13.00 uur. En er zijn meer bijzonderheden rond de wedstrijd.
Voor het duel zal een minuut stilte in acht worden genomen voor oud-Spartaan Dries Visser. De voetballer kwam deze week bij een verkeersongeval om het leven. Visser speelde in de periode 1969 t/m1977 263 officiële wedstrijden voor Sparta Rotterdam. Sparta zal met rouwbanden spelen.
In de rust van de wedstrijd zal een van de finalisten van het talentenprogramma Idols een optreden verzorgen. Wie dat zal zijn, is nog een verrassing.
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Goed, het is hoe je het zelf interpeteert. Ik hoor aan zijn uitspraken dat er geen sodemieter van klopte binnen de club. Maar waarom moeten de supporters altijd zeiken op geliefde spelers die vertrekken?![]()
quote:De kans is groot dat Ajacied Steven Pienaar zondag zijn rentree maakt in de thuiswedstrijd tegen Sparta rotterdam. De 23-jarige middenvelder kreeg op de vrijdagtraining een hesje toebedeeld van trainer Danny Blind. Meestal duidt dat op een basisplaats. Ook Wesley Sneijder en Nicolae Mitea trainden mee, maar zij zijn nog niet volledig fit.
Ook de Tsjechen Zdenek Grygera en Tomás Galásek verschenen vrijdag even op het veld, voor een voorzichtige looptraining. Zij staan nog enige weken langs de kant.
Pienaar speelde zijn laatste wedstrijd op 11 december uit tegen Vitesse. Hij viel in die wedstrijd geblesseerd uit met een enkelblessure. De Zuid-Afrikaan vertrekt na dit seizoen naar Borussia Dortmund.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat hem bij HSV maar lekker apart eten en trainen. Zo gezellig is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |