zoals ik al zei, verdedigend moet het beter maar het scorend vermogen is alvast terug... en dat vind ik al heel watquote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Lek aardig boven?
Er zit een te klein kurkje in het grote gat, het water loopt nog steeds door
Klaas Jan komt steeds meer op stoom, ook heel belangrijk. Wie weet eindelijk eens een spits die slaagt bij Ajax.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Al met al is de doelstelling van Blind gehaald.
Het spel is nog steeds niet top, maar wel beter aan het worden..
Hij staat op 27?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef CaptainOente het volgende:
KLAAS JAN HUNTELAAR JALALALA![]()
![]()
Nog 1 erbij, en de 30 is al gehaald.
Klopt. 5x winnen op rij is gehaald.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen wat sterkere ploegen, want het programma van de afgelopen weken was nou niet echt super-moeilijk. Wel goed natuurlijk om zelfvertrouwen te tankenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het zien tegen Inter en jullie.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen wat sterkere ploegen, want het programma van de afgelopen weken was nou niet echt super-moeilijk. Wel goed natuurlijk om zelfvertrouwen te tanken
Eilanden is geen PSV'erquote:Op zondag 5 maart 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien tegen Inter en jullie.
Jullie? WIl je nog een keer tegen Utreg Heatwave?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien tegen Inter en jullie.
Dit was zijn jaarlijkse goeie potquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Die Nourdin Boukhari toch, waardeloze speler.
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.quote:
Jaarlijks, dus 2 per seizoenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.
tja, het is toch ook zo dat hij maar een paar wedstrijden zelfs maar redelijk speelt, en soms dus gewoon goed. Meestal haalt hij het Ajax niveau gewoon niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat werd al gezegd tegen PSV en is toen nog vaak als dooddoener gebruikt als hij weer eens prima speelde.
Dit jaar haalt 'ie anders vaak genoeg het niveau van Ajax. Dat dat niet aan hem ligt, doet daar niets aan afquote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, het is toch ook zo dat hij maar een paar wedstrijden zelfs maar redelijk speelt, en soms dus gewoon goed. Meestal haalt hij het Ajax niveau gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |