Sokolsky + 1quote:Op zondag 5 maart 2006 22:28 schreef Sokolsky het volgende:
Apocalypse Now
Hot Shots Part Deux
Gandhi
Catch me if you can
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
One flew over the cuckoo's nest![]()
It happened one night![]()
Deerhunter![]()
As good as it gets![]()
Ben Hur![]()
Gladiator![]()
Deze weet ik bijna zeker.....nu het gok-gedeelte
Gone with the wind![]()
Wizard of Oz![]()
Titanic![]()
Chicago![]()
On Golden pond![]()
African Queen![]()
Dance with wolves![]()
Traffic![]()
Silence of the lambs![]()
Nee AGAIG won alleen acteur/tricequote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef wyccie het volgende:
Shit...ik dacht echt dat 'As good as it gets' één van de films was met alle belangrijkste Oscars (film, acteur, actrice, regie, (script))
Nog 5 dus....
Rocky I![]()
Whatever happened to baby Jane![]()
Who's afraid of Virginia Woolf![]()
The Hours![]()
American Beauty![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Potdorie! Nieuwe vraag tussendoor:
Welke film?
* Bookstore
* Childhood Trauma
* Memory
Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer inquote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Sokolsky het volgende:
Laat op de avond Patchvragen gaan stellen.![]()
Ik weet Patch-vragen over het algemeen ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer in![]()
Maar als je het 's nachts doet krijg je geen antwoord, wordt er dus geen nieuwe vraag gesteld en kun je dus geen punten verdienen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer in![]()
Het is geen typische Patch-vraag. Maar het is wel een hintje voor jullie....quote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar als je het 's nachts doet krijg je geen antwoord, wordt er dus geen nieuwe vraag gesteld en kun je dus geen punten verdienen.
Wat doe jij hier?!?!quote:
Ik heb laatst een paar kleine scènes uit die film gezien.... ik heb een boel BN'ers gezien, misschien Patch ook...quote:
Zo vaak stel ik geen tekenfilm & Williams vragen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?!?!
Patch +1
Typische Patch-vragen zijn Disney-vragen, tekenfilms en grappige Robin Williams-films etc.
Ik bedoelde eigenlijk dat dat vragen zijn die jij weet.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo vaak stel ik geen tekenfilm & Williams vragen.
Ik dacht eigenlijk meer aan dat de gemiddelde Patch-vraag gaat over een Hollywood-productie
ik weet ook wel eens soms andere vragen hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat dat vragen zijn die jij weet.
Ik bedoelde dat dat vragen zijn die jij van alle FMT'ers het meest weet. Zo goed?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef Patch het volgende:
[..]
ik weet ook wel eens soms andere vragen hoor...![]()
ok, nu snap ik het, tis ook veel te laat voor mij om nog te FMT-en...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat vragen zijn die jij van alle FMT'ers het meest weet. Zo goed?![]()
o/t Ik heb een vaag vermoeden, maar ik moet vroeg op.
JelleS + 1quote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef JelleS het volgende:
Lucia y el sexo?
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef ReSpawn het volgende:
en dan kan ik zometeen gelijk antwoorden)
nee johquote:
Die bedoelde ik. Dus eigenlijk was ik sneller.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef Sokolsky het volgende:
Andrej Rublyov dus.
Nee ik was sneller, want ik dacht het al voordat je het schreef. Alleen kwam mijn telephatisch bericht niet op tijd aan bij Jelle.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Dus eigenlijk was ik sneller.
Lonewolf2003 +1quote:Op maandag 6 maart 2006 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aristocrats.
Die twee plaatjes die je postte waren ook de hoogtepunten van de film vond ik. Vooral die rector-van-Problem-Child bij die ceremonie was echt geweldig.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lonewolf2003 +1
Het heeft wel wat, maar na een half uurtje heb je 't wel gezien en gehoord. Na 10 keer verliest de rusty trombone toch wel wat van zijn charme.
Toernooitjes een beetje volgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef twentemeisje het volgende:
Natural Born Killers?
hoe weet ik nu wat jij een prachtjaar vindt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef twentemeisje het volgende:
Natural Born Killers?
hoe weet ik nu wat jij een prachtjaar vindt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |