Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer inquote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Sokolsky het volgende:
Laat op de avond Patchvragen gaan stellen.![]()
Ik weet Patch-vragen over het algemeen ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer in![]()
Maar als je het 's nachts doet krijg je geen antwoord, wordt er dus geen nieuwe vraag gesteld en kun je dus geen punten verdienen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja.... als ik dat overdag doe haal ik hem nooit meer in![]()
Het is geen typische Patch-vraag. Maar het is wel een hintje voor jullie....quote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar als je het 's nachts doet krijg je geen antwoord, wordt er dus geen nieuwe vraag gesteld en kun je dus geen punten verdienen.
Wat doe jij hier?!?!quote:
Ik heb laatst een paar kleine scènes uit die film gezien.... ik heb een boel BN'ers gezien, misschien Patch ook...quote:
Zo vaak stel ik geen tekenfilm & Williams vragen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?!?!
Patch +1
Typische Patch-vragen zijn Disney-vragen, tekenfilms en grappige Robin Williams-films etc.
Ik bedoelde eigenlijk dat dat vragen zijn die jij weet.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo vaak stel ik geen tekenfilm & Williams vragen.
Ik dacht eigenlijk meer aan dat de gemiddelde Patch-vraag gaat over een Hollywood-productie
ik weet ook wel eens soms andere vragen hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat dat vragen zijn die jij weet.
Ik bedoelde dat dat vragen zijn die jij van alle FMT'ers het meest weet. Zo goed?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef Patch het volgende:
[..]
ik weet ook wel eens soms andere vragen hoor...![]()
ok, nu snap ik het, tis ook veel te laat voor mij om nog te FMT-en...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat vragen zijn die jij van alle FMT'ers het meest weet. Zo goed?![]()
o/t Ik heb een vaag vermoeden, maar ik moet vroeg op.
JelleS + 1quote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef JelleS het volgende:
Lucia y el sexo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |