quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoon bij nader inzien zeker niet de knapste vond als baby.
Gelukkig is hij prachtig aan het opdrogen.
Ik schrok me echt rotquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Haha, die van mij leek ook op mijn schoonmoeder
Zij is een combi geworden tussen d'r vader en mij, ben dus wel tevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:46 schreef McLaura het volgende:
Ik dacht dus echt 'blijft dit zo?'
Inmiddels lijkt hij sprekend op mijn man (die maar vaag op zijn moeder lijkt)
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef mirannie het volgende:
Durf nu gerust te zeggen dat ik een mooi kind heb.
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat ben jij een held, zeg. Heel zachtjes in de supermarkt zeggen dat een kind lelijk is, maar bang zijn dat mama het hoort. En wel hier op een forum, lekker anoniem, verder zeuren...
Weer slecht geslapen Jus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zei vorige keer iets te hard tegen een vervelend kind in de supermarkt dat ie moest wieberen met zijn lelijke hoofd, jammer dat zijn moeder het ook hoorde.![]()
[..]
Liefde maakt blind.
En dat gaat zeker op voor moederliefde tov haar pasgeborene. Acheraf zal het best zo zijn dat je kunt zien dat het misschien niet zo'n vreselijk mooi kind was, maar op dat moment is het gewoon eht mooiste wezen op aarde.quote:
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, geloof mij zo anoniem ben ik niet. En ach, als een kind iedereen zit te irriteren in de supermarkt en mijn dochter en andere kinderen uit het niets loopt te meppen kan er zeker geen verwensing af
Leek mij redelijk ontopicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
En ja, dat liefde blind maakt is duidelijk hoor. Maar laten we het even ontopic houden hè
Het kind was verder oerlelijk, kan toch? En ach, melden bij de moeder, die was er van overtuigd dat haar rakker niks verkeerds deedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan is de opmerking 'lelijk kind' niet op zijn plek. Dan kun je beter het kind op zijn/haar gedrag wijzen en het bij betreffende moeder melden. Helpt dit niet, troost je dan met de gedachte dat jij en jouw kinderen tenminste wel sporen
Eeej.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:20 schreef Sugar het volgende:
Serieus:
Ik vond Storm de eerste weken lelijk.En dat zei ik ook meteen tegen bezoek, alsof ik me schaamde voor hem. Ik vond hem net Ischa Meijer.
![]()
Nu vind ik hem prachtig en geweldig, maar in het begin niet, nee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |