abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:24:20 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49293942
Ischa Meijer !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:27:29 #102
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_58795386
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goed ondertussen zijn we al weer een jaar verder, en jullie baby-tjes ook.
Zijn er nog ouders die hun mening willen bijstellen en ondertussen hun "mooie baby"hebben zien veranderen een lelijk peutertje ?
Ik denk ik vraag deze na weer een jaartje nogmaals.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:32:21 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58795427
Mijn antwoord: nee
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:11:22 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58799765
De kinderen hier worden alleen maar mooier, snap dat dan .
pi_58803146
Zie mijn dochter maar

woensdag 21 mei 2008 @ 15:37:55 #106
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_58803644
sow he, die is inderdaad lelijk.
Jij bent een van de weinige in dit topic die daar voor uit durft te komen.
chappoo!!!!!!!!!!

De meeste hier komen melden dat hun kind mooi is, terwijl dat helemaal de vraag niet is in dit topic.
Zie het maar als in een anti-voetbaltopic komen melden dat je tennis niet leuk vind.
pi_58804580
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
sow he, die is inderdaad lelijk.
Jij bent een van de weinige in dit topic die daar voor uit durft te komen.
chappoo!!!!!!!!!!
!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59308865
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Natuurlijk is jou kind het mooiste kindje op de hele wereld.
En hoor ik nooit mensen erover dat ze een lelijk kindje hebben
Toch zie ik regelmatig lelijke kinderen in de stad.
Mijn vraag is dus , wie durft er voor uit te komen dat hun kindje nooit de schoonheidsprijs zal winnen. ( en dan heb ik het natuurlijk niet over kinderen die ziek zijn )
Mischien moet je je moeder hier laten posten?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:35:48 #109
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_59309224
Nogal subjectief natuurlijk.. Maar ik zie soms foto's in het foto topic dat ik denk van hmmmm, ik ben blij dat ons kindje mooier is!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:14:35 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59310217
pi_59310975
Ja je eigen kind blijft gewoon het mooist

En hoewel ik de de Hans Teeuwen opmerking: het is een LIEF kindje best grappig vind, vind ik dit onderwerp wel een beetje beledigend voor ouders van LIEVE kindjes.

Vivi weet ik hoe ik over beledigingen en te lange tenen denk, dus me dunkt zecht di toch wel iets over de OP
pi_59698141
Valt me toch een beetje tegen dat niet meer ouders hiervoor uit durven komen.
Zelf in het foto topic hier zie ik weleens kinderen voorbij komen die hier niet zullen misstaan.
Dus darom nogmaals de vraag, wie durft er hier voor uit te komen dat zijn/haar kind zo lelijk is dat je een biefstuk om het hoofdje moet hangen omdat anders zelfs de hond niet met je kind wil spelen.
pi_59698407
waarom 'valt dat je tegen?'

Als jij kennelijk vind dat ouders maar moeten roepen dat ze 'hun kind lelijk vinden', dan moet dat volgens jou ook maar gebeuren..?

Nee, het is eerder een zeer natuurlijke reactie dat weinig ouders hun kind lelijk vinden, niet omdat alle kinderen zo mooi zijn, maar gewoonweg omdat je dan een reactie verwacht van de verkeerde... ouders kunnen namelijk niet eens zo objectief oordelen over hun eigen kind; het 'mooi vinden' van je eigen kind is zelfs een evolutionair overlevensnoodzakelijke eigenschap van iedere dier, ontbreekt dat is de kans groot dat je je nageslacht verwaarloost.

Hooguit zullen bepaalde ouders wel op momenten doorhebben dat voor anderen hun eigen kindje niet de meeste 'aantrekkelijke' kop heeft, zelfs dan zullen ze zelf dat gevoel wel ondervinden, als ze in meer of mindere mate het 'ouder-instinct' ervaren.

Dat je als buitenstaander, waarschijnlijk terecht, bepaalde kinderen (een meerderheid misschien) lelijke rotmormels vind staat daar verder los van en heeft niks rmee te maken of de ouders zellf hun kind als 'mooi' ervaren.

Dus ik vrees dat jouw eigen moeder hooguit een uitzondering zal zijn, die echter juist de regel bevestigd
Ouders zijn per definitie geen objectieve oordeel-vellers over de 'schoonheid' van hun eigen kind, dat moet je niet eens _wilen_ verwachten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 juni 2008 @ 10:16:33 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59698525
De mijne leek zelf aardig tevreden te zijn En ik heb er maar een, dus lelijker kan ik je niet leveren

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:18:34 #115
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59698573
papa & mama
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59698919
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Rewimo het volgende:
De mijne leek zelf aardig tevreden te zijn En ik heb er maar een, dus lelijker kan ik je niet leveren

[ afbeelding ]
Dit is juist een droppie dus niet echt wat ik bedoel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 juni 2008 @ 11:11:50 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59700011
Nee dat snap ik

Overigens is hier ergens een topic met "vreselijke foto's", daar kun je je hart ophalen. Heb alleen even geen linkje zo snel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59701638
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:49 schreef desiredbard het volgende:
En hoewel ik de de Hans Teeuwen opmerking: het is een LIEF kindje best grappig vind, vind ik dit onderwerp wel een beetje beledigend voor ouders van LIEVE kindjes.
zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.
pi_59702489
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef bixister het volgende:

[..]

zeg LIEVERD, da's helemaal niet van Hans Teeuwen.
Herman
pi_59733341
Finkje dan ... ik had het kunnen weten Teeuwen is leuk Finkje vaak wat minder
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:18:43 #121
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_59748040
Oh ik vond Jessai echt heel lelijk. Niet als pasgeboren baby, maar wel toen hij na een maand twee kilo was gegroeid - in de breedte welteverstaan!

Zal eens kijken of ik daar een foto kan vinden.

P.S. Heden den dage is het wel een leuk jochie om te zien hoor, meerdere meisjes in de klas zijn verliefd op hem
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:38:26 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_59748197
Gevonden! (volgens mij heb ik nog ergere foto's, maar deze is duidelijke genoeg)

Hier was hij dus een maand oud en 5,5 kilo (3,5 bij de geboorte)

En zo ziet hij er tegenwoordig uit

pi_59749444
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 09:38 schreef Tan het volgende:
Gevonden! (volgens mij heb ik nog ergere foto's, maar deze is duidelijke genoeg)

Hier was hij dus een maand oud en 5,5 kilo (3,5 bij de geboorte)

[ afbeelding ]

En zo ziet hij er tegenwoordig uit

[ afbeelding ]
Ik vind baby's echt snel lelijk maar ik kan hier weinig verschrikkelijks in ontdekken eigenlijk. Ik ken ze veeeeeel lelijker.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:30:01 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59755343
@gebruikersnaam: wil je lelijke kindjes zien? Google afbeeldingen, je vindt er zat van.
En dan nog een paar opmerkingen:
- lelijk in de luier, mooi in de sluier
- omschrijf 'lelijk', want iedereen heeft een ander schoonheidsbeeld
- er zullen vast wel ouders zijn die op een bepaald moment even denken: 'oei'. maar die zetten dat niet op internet neer. op een dag zijn de kinderen namelijk groot en kunnen ze het zelf teruglezen. lijkt mij pijnlijk en al helemaal omdat "vriendjes" of pestkoppen de foto's ook kunnen terugvinden
- dus ik vind het al erg dat internet vol staat met foto's van 'ugly baby's'
- ik zie het nut van dit topic niet en kan alleen maar negatieve bijbedoelingen van jou zien
gewoon sneu eigenlijk.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:35:23 #125
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_59756494
Ik vond mijn kinderen als baby prachtig maar als ik de foto's nu terugzie denk ik wel eens 'dat viel eigenlijk best mee...niet dat ze lelijk waren maar ze zijn nu mooier.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')