Klopt, de depressie lijkt te zuidelijk te gaan om hier spectakel te geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, ik dacht dat er vanuit het zuiden flinke buien kwamen? Gaat dus niet door....
En ik had me er nog wel op verheugdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klopt, de depressie lijkt te zuidelijk te gaan om hier spectakel te geven.
ik durfde al niet te hopen, die dingen zijn zo onvoorspelbaarquote:
De kans is nog niet geheel verkeken. Het hangt erom:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef Againzender het volgende:
Klopt, de depressie lijkt te zuidelijk te gaan om hier spectakel te geven.
quote:Keromane:
De neerslagzone lijkt nu noorderlijker in te willen draaien. In principe gaat het slechts over enkele tientallen kilometers wat voor ons het verschil zou maken. Des te noordelijker des te actiever is de prognose. De neerslag boven het Kanaal komt vrijwel zeker over ons land, tenzij de activiteit er ineens uit zou gaan. Het wil nog niets zeggen, maar er is dus een kans dat het op de valreep serieuzer gaat worden. Lichte sneeuw zit er vrijwel zeker in.
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=4&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Na het eerste front volgt nog een tweede, nu ten zuidwesten van Ierland. De pluk die gisterenavond bij Ierland lag hangt nu zo'n beetje boven het Kanaal.
In de komende uren gaan we meer weten. Als vanuit Vlaanderen (en Zeeland) straks melding wordt gemaakt van behoorlijke sneeuwval dan krijgt een groot deel van Nederland ermee te maken. Anders blijft het bij licht gevlok. We zullen zien.
Aan de kust was het redelijk zonnigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat jij überhaupt verder dan 100 meter kan kijken LariekoekIk zie de flats aan de overkant van de straat niet eens!
Ik weet niet wáár in het zuiden je bedoeld, maar hier in Tilburg valt nog niets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
dat wat er nu in het zuiden valt, komt dat nog naar het noorden heen, of trekt het van west naar oost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |