maar de sneeuw die valt blijft niet echt liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef WinkelKar het volgende:
In Landgraaf (Zuid Limburg) sneeuwt het ook steeds harder
Hier is alle sneeuw van gister weg. Wat nu valt blijft nog niet goed liggen maar het begint wel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
maar de sneeuw die valt blijft niet echt liggen![]()
ziet er gaaf uit, volgens L1 zou het hier rond 4 uur loos gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:44 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Hier is alle sneeuw van gister weg. Wat nu valt blijft nog niet goed liggen maar het begint wel...
[afbeelding]
Dat open gebied is nu net over ons heen als het goed is dus het gaat volgens mij nu steeds harder sneeuwen.
Buitje boven de Waddenzee ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Esto het volgende:
Attentie!! Een bericht van SpeedyGJ:
Kreeg net een smsje van hem, hij is op weg naar zijn vriendin. Maar ik moest jullie melden dat hij rechts van hem een rolwolk/ selfcloud ziet!! Kunnen jullie er ook rekening mee houden.
Ik heb zelf geen idee wat het betekent, maar jullie vast wel![]()
Voor zover het bericht
een bui wat hier zojuist over trok volgens mijquote:
En Speedy maar mekkeren dat hij "nooit wat krijgt"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Esto het volgende:
Attentie!! Een bericht van SpeedyGJ:
Kreeg net een smsje van hem, hij is op weg naar zijn vriendin. Maar ik moest jullie melden dat hij rechts van hem een rolwolk/ selfcloud ziet!! Kunnen jullie er ook rekening mee houden.
Ik heb zelf geen idee wat het betekent, maar jullie vast wel![]()
Voor zover het bericht
Hehequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En Speedy maar mekkeren dat hij "nooit wat krijgt"![]()
Heb nog nooit van mijn leven een rolwolk irl gezien![]()
Ja ik ben jaloers, mag ik? Ik moet het doen met een fantastische zonsondergang en 0,0 wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |