Wowquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef Oksel het volgende:
W.A.
[afbeelding]
[afbeelding]
N.T.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is het geval. Onder het bed zit een kluisje die je op slot kan doen met een hangslot. Werkt prima en de ruimte is groot genoeg voor flink wat spullen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Gumtree het volgende:
Veel hostels hebben in een loze ruimte vaak van die kluisjes staan die voor bv 1 dollar kunt huren, deze zijn zeer eenvoudig open te breken. Heb je echter een kluisje op je kamer die je b.v. met een hangslotje kunt afsluiten dan zou ik voor die optie gaan (vooral veel gezien bij yha hostels)
Je moet ook nooit zomaar bier in de koelkast zetten, altijd in je eigen eskiquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:01 schreef Kontiki het volgende:
Ik gooi mijn waardevolle spullen altijd in het kluisje, mijn backpack laat ik gewoon op de kamer staan. Je moet wel een erge loser zijn als je kleren gaat jatten, en ik koop toch nooit merkkleding.
Die flightback is vooral handig om je backpack te beschermen op de luchthaven. Die rolbanden zijn niet echt backpack-vriendelijk, ik heb al eens een paar stukken backpack voorbij zien komen. En natuurljik is het goed tegen drugs en dat soort dingen.
Wat nog het meest gejat wordt in hostels, is eten. Mijn ketchup fles wordt steevast gejat, heel irritant.
Dat is inderdaad behoorlijk ruk, ik mistte mijn fles chocomel al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:01 schreef Kontiki het volgende:
Wat nog het meest gejat wordt in hostels, is eten. Mijn ketchup fles wordt steevast gejat, heel irritant.
Ziet er wel naar uit, al vond ik Cable beach best wel smerig die keer dat ik er vorig jaar was ...quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:25 schreef Gumtree het volgende:
kontiki, die eerste foto dat is toch Cable Beach @ sunset?
Misschien ben je goedkoper uit om te vliegen en een auto te huren via bv rent a bomb. Met de auto overvaren retour is niet goedkoop.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef Cat-Active het volgende:
en auto op tasmanie spaar je weer bustickets uit ey.
muchos gracias
Hangt ervan af welk werkt je wilt doen:quote:Op donderdag 20 april 2006 10:36 schreef tiez het volgende:
oke mensen even wat vragen.
ik wil graag naar australie toe in 2007.
ik wil na het mislukken van mijn studie voor een onbepaalde tijd eruit.
graag zou ik daar heen willen (queensland) en werken een appartementje huren en gewoon leven tussen de australiers dus niet backpacken.
nou vraag ik me af hoelang ik een visa kan krijgen ik heb geen strafblad of schulden hier.
verder is een woning geen probleem mijn vriendin is australisch en die gaat over 8 maanden terug en ik wil haar daar heen volgen.
wat zijn jullie tips om te regelen zolang ik hier ben. weer iemand info die ik echt moet weten.
wat is aan te bevelen kwa financieen? (veel sparen of krap aan der heen gaan).
wat is mijn kans op werk daar.
alle tips zijn welkom.
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef tiez het volgende:
ok ok.
ik zit in geen van die catagorieen.
moet ik me dan maar om laten scholen tot kapper!
Misschien wel, maar kijk hier even:quote:het is dus niet mogelijk om een visum voor een jaar te krijgen met werkvergunning erbij. en dan erheen te gaan een baan zoeken en aan de slag gaan!
Jawel man, gewoon een working holiday visa nemen. Dan mag je inderdaad maar 3 maanden voor dezelfde baas werken, maar de meeste bedrijven hebben toch meerdere bv's en holdings, dus na drie maanden zetten ze je op een andere. En anders wissel je van baan. Het ergste wat je kan overkomen is dat je in een jaar tijd een paar keer van baan moet verwisselen. Aangezien je waarschijnlijk toch niet voor een topfunctie in aanmerking komt, is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef tiez het volgende:
ok ok.
ik zit in geen van die catagorieen.
moet ik me dan maar om laten scholen tot kapper!
het is dus niet mogelijk om een visum voor een jaar te krijgen met werkvergunning erbij. en dan erheen te gaan een baan zoeken en aan de slag gaan!
nog wakker ??quote:Op zondag 23 april 2006 04:13 schreef Jaguarized het volgende:
Net terug van een weekje Australië!Foto's en verslag volgen nog.
Een heel verschil met Sydney waar het 33 graden was. Brisbane was 35 hoorde ik van een medereiziger. Volgens mij is het hier nu 23 graden.quote:Op zondag 23 april 2006 04:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog wakker ??
Ik zit nu in Cairns.. hoest weer bij jou ??
brrrr koudquote:Op zondag 23 april 2006 04:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een heel verschil met Sydney waar het 33 graden was. Brisbane was 35 hoorde ik van een medereiziger. Volgens mij is het hier nu 23 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |