Neeej, zo goed als alles buiten de VS is normaal wat dat betreftquote:Op zondag 5 maart 2006 00:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles buiten Europa zo'n beetje aan het 1900 netwerk hing.![]()
![]()
Ah ok...quote:Op zondag 5 maart 2006 00:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Neeej, zo goed als alles buiten de VS is normaal wat dat betreft
Ik ben er een keer een week geweest, ik logeerde bij een oom en tante in Turramurra in het noorden van Sydney, half uurtje met de trein/metro naar het centrum. En een paar jaar later nog eens een paar dagen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok...
Nog maar een keer de vraag aan de Sydney experts...heb ik aan een week genoeg om Sydney en omgeving te zien? Wordt een citytrip, ff een paar dagen weg...
Wil je maar voor zo'n korte periode naar Australie gaan? Of daarna nog een paar dagen zelf wat dingen doen? Je kan zelf een vliegticket nemen en dan een aparte rondreis boeken, zit je ook niet met alleen Nederlandersquote:Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wil ook graag naar Australie. Ik zit te kijken, ik wil een rondreis doen maar hij mag max. iets van 14 tot 16 dagen duren. En daarin wil ik ook het Great Barrier Reef zien. Ik heb wat rond zitten kijken, maar ik kan niet echt iets vinden. Ik wil een volledig georganiseerde reis met de bus, ivm handicap, en in verband met dat ik in mijn eentje ga, en dus geen zin heb om in mijn eentje 100-den km's te rijden.
Heeft iemand suggesties qua reisorganisaties, prijzen voor wat ik wil..etc ?
Hoe beperkt ben ik? Qua lengte van de vakantie is mijn werk een beperking, ik kan maar 2 weken ongeveer vrij krijgen. Qua handicap...tja...lange wandelingen maken zit er niet in. Ik kan ongeveer 1 tot 1,5km lopen voor ik kapot ben. Nu heb ik dat wel eens overschreden, en dat was t waard, maar ik ben daarna zo kapot dat ik dus niets meer doe.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Wil je maar voor zo'n korte periode naar Australie gaan? Of daarna nog een paar dagen zelf wat dingen doen? Je kan zelf een vliegticket nemen en dan een aparte rondreis boeken, zit je ook niet met alleen NederlandersMaar als ik vragen mag, hoe beperkt ben je?
Niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden lag Taupo nog in Nieuw Zeeland!
Is er wat veranderd dan??
Zat! echt meer dan genoeg zelfs! Ik heb Sydney nu wel gezien, ik hoef er niet perse meer te zijn, alleen als ik op doorreis ben. Dus ja 1 weekje is genoegquote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok...
Nog maar een keer de vraag aan de Sydney experts...heb ik aan een week genoeg om Sydney en omgeving te zien? Wordt een citytrip, ff een paar dagen weg...
De tongariro crossing is zoooooooo mooi! Als je voldoende tijd hebt, probeer dan of je het hele northern circuit kan doen. De rest van die wandeling schijnt net zo geweldig te zijn!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niksalleen dat ik op dit moment in NZ ben
Maar goed skidiving is dus niks geworden vanwege het slechte weer![]()
Het weer valt zowiezo erg tegen hier.. beetje jammer is dat. Zo vandaag de crossing doen, maar dat ging niet door vanwege het slechte weer... *zucht*
Was 't in Australië toch beter
Noodzakelijk is het woord, er zijn veel dingen die ik zonder credit card niet had kunnen doen. En dan bedoel ik niet in financieel opzicht...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens als je op reis gaat... Neem een creditcard mee!! Echt dat is gewoon zo makkelijk !!!
Jammer! Maar Tonga lijkt me ook geweldig mooiquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga niet meer naar Sydney.Ticket was toch net even te duur, het wordt Tonga.
Ja idd.. ik zou echt niet zonder kunnen gewoon.. dikke drama.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:12 schreef Kontiki het volgende:
Hostels reserveren, auto huren, dat soort dingen inderdaad.
Zonder zal je het ook redden, maar het zal je tijd en moeite kosten.
Nelson en Abel Tasman!! Nelson is een heel leuk stadje en Abel Tasman NP is super qua natuur. Je kan er zeekayaken, maar je kan je ook met een boot op de punt laten afzetten en dan terug lopen naar Nelson. Duurt twee dagen, maar is een schitterende wandeling.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. ik zou echt niet zonder kunnen gewoon.. dikke drama.
Vandaag trouwens een LOTR tour gedaan in de buurt van Wellingtonecht grappig!
Morgen naar het zuiderlijk eiland!
IK ga in Picton de Queen Charlotte track doen (3 dagen) en ik ga idd kayaken in Nelson! Lijkt me echt super gaaf namelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:01 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Nelson en Abel Tasman!! Nelson is een heel leuk stadje en Abel Tasman NP is super qua natuur. Je kan er zeekayaken, maar je kan je ook met een boot op de punt laten afzetten en dan terug lopen naar Nelson. Duurt twee dagen, maar is een schitterende wandeling.
Als je de kans hebt, doe de routeburn track! Die was zo verschrikkelijk mooi!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
IK ga in Picton de Queen Charlotte track doen (3 dagen) en ik ga idd kayaken in Nelson! Lijkt me echt super gaaf namelijkgaat druk worden de aankomende dagen
maar ik hoef me tenminste niet te vervelen
Ik moet ff kijken hoe het allemaal uitkomt met de tijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je de kans hebt, doe de routeburn track! Die was zo verschrikkelijk mooi!
Je moet tegenwoordig wel reserveren, maar vaak kun je voor de routeburn of milford ook nog op de dag zelf vertrekken omdat er altijd mensen zijn die niet komen opdagen ofzo.
Queen Charlotte herinner ik me als verschrikkelijk glibberig, maar dat kwam dan ook omdat het regende!Abel Tasman vond ik geweldig leuk om te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |