nou nog jaren zat om iemand te vinden die je wel geeft wat je wil lijkt me...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef dnn- het volgende:
Ik ben een jongen van 21 jaar.
Soms lijkt het alsof zij me niet kan geven wat ik zoek. Ik zoek alleen wat meer een knuffel en een kus...
ze doet er dus geen moeite voor?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:36 schreef dnn- het volgende:
Jep ... ze zegt dat moet je dan zelf maar uitzoeken. Daar kan ik niet bij helpen. Die punten waar ze wel iets aan kan doen zegt ze altijd ja op doet ze niets mee.
Maar ja je hart zegt soms gekke dingen.
Dan heb je een leuke vriendin die niet dé vriendin is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:39 schreef dnn- het volgende:
Een paar punten wel half-half .. maar naar mijn gevoel niet echt nee.
Ze kan waarschijnlijk niet veranderen. Net zoals jij iemand bent die wel de knuffel en kus nodig heeft (wellicht als erkenning van de liefde) is zij iemand die dat niet of minder nodig heeft. Veranderen heeft geen zin want waarom zou zij naar jou toe veranderen en niet andersom ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef dnn- het volgende:
Ze wil niet veranderen heb ik het idee.
Maar ze wil me ook niet kwijt ...
tja.. en daarbij.. na 3,5 jaar heb je je gewoontes en je dingen binnen een relatie.. dat verander je niet zomaar..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:47 schreef Polen het volgende:
Uit de OP begrijp ik dat je al 2,5 jaar twijfelt. Dat is behoorlijk lang voor een relatie van 3,5 jaar, vind je niet?
Hmm.. misschien heb je gevoelens voor haar? een daarom ben je nu in de war?quote:Als ik er dan over praat met mijn beste vriendin blijkt dat ik het helemaal niet verkeerd doe.. en dan voel ik me meer op me gemak bij haar dan bij me vriendin.
'Hoe' moet ze 'veranderen' ...?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:04 schreef dnn- het volgende:
Ze wil niet veranderen heb ik het idee.
Maar ze wil me ook niet kwijt ...
quote:Ik was al dat plakkerige gedoe eigenlijk wel een beejte beu. Wilde meer ruimte. Naja zij kon daar wel inkomen en probeerde dat ook te geven.
Wat wil je nou?!quote:Soms lijkt het alsof zij me niet kan geven wat ik zoek. Ik zoek alleen wat meer een knuffel en een kus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |