Ik moest dood van zequote:
Er wordt hier wel vaker "sterf" geroepen. Als we dat allemaal daadwerkelijk zouden doen, zou Fok! niet meer bestaanquote:
True... dus roep ik et maar ff terugquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt hier wel vaker "sterf" geroepen. Als we dat allemaal daadwerkelijk zouden doen, zou Fok! niet meer bestaan![]()
Hier nog wat minder.... hier over 2,5uur bierquote:
Veels te lang nog, vind ikquote:
Jah best bagger... alhoewel ik het nu niet zo zwaar heb als vorige weekquote:
tikken tijdens een mislukte theedrinkactie is lastigquote:
Ik ga altijd van het positieve uit, ben al over de helft vandaagquote:
en nu is het allebei mislukt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
tikken tijdens een mislukte theedrinkactie is lastig
Is die jap van je moeder nog heel?quote:
Fiat toch ?!quote:
haha ik hoop dattie iig t/m vanavond nog ff heel blijftquote:
Was toch een panda ofnietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
haha ik hoop dattie iig t/m vanavond nog ff heel blijft
ga pas laat naar huis... dus
en owja, fiat komt helemaal niet uit japan!
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
ja.quote:
Check... heb ik toevallig ook eens in geredenquote:
Uit Italië ja, weet ik. Ik dacht alleen dat het een Suzuki wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
Hoezo.... maakt toch geen verschil... je kan beter die leasebak op een schijtberg rijden dan die pandaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
maar voor het eerste ritje zonder instructeur denk ik dat ik liever een fiat panda neem dan een renault laguna
ach, allemaal 1 pot nat hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uit Italië ja, weet ik. Ik dacht alleen dat het een Suzuki was![]()
of beter geen van beidequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo.... maakt toch geen verschil... je kan beter die leasebak op een schijtberg rijden dan die panda
Ja... dat is vrij logischquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo.... maakt toch geen verschil... je kan beter die leasebak op een schijtberg rijden dan die panda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |