Tuurlijk wel.quote:
Zet je dan wel ff een nummer in de TT lieverd?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef Stofje het volgende:
Oh. Hij is hier al open. Dan is het goed.
VOL bedoel ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
maar die andere was nieteens dicht!
Ga gruwelijk dood kutuser.quote:
dank heerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef Stofje het volgende:
Oh. Hij is hier al open. Dan is het goed.
Vertel me eens welke?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zet je dan wel ff een nummer in de TT lieverd?![]()
dit is geen reeks doos, dus geen nr nodigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zet je dan wel ff een nummer in de TT lieverd?![]()
En nummer 3 wordt nog verderder?quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef SPK het volgende:
De jouwe mocht langer Tiek
Alleen omdat je borsten hebt
zichzelf aan het verschuilen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef SPK het volgende:
Waar is dago?
Hard aan het werk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef SPK het volgende:
Waar is dago?
Vuig Spookquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
Nou ja, welterusten maar weer dan..
Nu al?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
40 min. geinternetquote:
Ik ben een vrouwquote:
trusten lieverdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
Damn.. truste dan maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
40 min. geinternet![]()
Veuls te duur hier int hostel..
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
40 min. geinternet![]()
Veuls te duur hier int hostel..
Je weet toch.quote:
LASSIE !!?!??!?! KOMOP ZE ISS GEEN HOND GODVERDE!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn.. truste dan maar
Till next time lassy!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup en ik word SRSLY irri van die uil
laat jouw kont eensch zien danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid das niet mijn kont he
mijn kont is lekker
ik leef nog maar weet niet of mensen er blij mee zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:54 schreef mcDavid het volgende:
leeft er nog iemand?
zo ja: splendid: toffe band, iedereen die van regae houd, NU KOPEN!
of over 5 weken als het nieuwe album er is
En we zullen er vast meer overleven!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:18 schreef rompompom het volgende:
Deze reeks is écht for[BeF]er! We hebben al twee slotjes overleefd!
Als 't fotoboek net zo lekker was als de avatar dan vast wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En we zullen er vast meer overleven!!![]()
Fotoboek is niet belangrijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als 't fotoboek net zo lekker was als de avatar dan vast wel.
Klopt!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 05:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kop heb ik geen fotoboek voor nodig.![]()
Chowi. MSN + BeF is misschien teveel van het goede, maar goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:24 schreef sararaats het volgende:
*duw*
Jij ook, nogmaals.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi. MSN + BeF is misschien teveel van het goede, maar goedemorgen.![]()
Sterf!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef rompompom het volgende:
Wanneer gaan jullie nuecken?
Niehiet.quote:
Hoi, RPP. Hoe is het op Q.?quote:
Nog twee dagen is het zonnig. Vanaf dat ogenblik in de tijdspanne sinds de oerknal (te weten drieën20 uur 5envijftig lokale tijd op zondag vijf maart twee00zes) heb ik geen flauw idee, want dan keder ik huiswaarts.quote:
Loeifelijk zegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:48 schreef Stofje het volgende:
http://forum.fok.nl/misc/printtopic/826129
Vaag. Nooit gezien.
Goedemorgen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:04 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens!![]()
Eens kijken hoe druk ik het vandaag zal hebben op werk
Je bent in ieder geval gearriveerd. Hoe zijn de omstandigheden vandaag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:04 schreef nyny83 het volgende:
Goeiesmorgens!![]()
Eens kijken hoe druk ik het vandaag zal hebben op werk
Kwa weer hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval gearriveerd. Hoe zijn de omstandigheden vandaag?
Nee dat scheelt. Het is hier ook iets minder dan gister maar toch behoorlijk wat sneeuw nog. Files zijn zo klote door sneeuw als je die hebt. Dan schiet het echt niet opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen, geen files
Autorijden is een vak apart, dat blijkt maar weer. Ik pleit voor rijontzeggingen voor mensen die als oude kranten gaan rijden als er maar een drupje of vlokje op hun auto valt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee dat scheelt. Het is hier ook iets minder dan gister maar toch behoorlijk wat sneeuw nog. Files zijn zo klote door sneeuw als je die hebt. Dan schiet het echt niet op
Ja meteen innemen dat rijbewijs. Het mag best wat zachter maar je moet nog wel het idee hebben dat als je om 9uur smorgen de deur uitgaat dat je voor het donker ergens bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Autorijden is een vak apart, dat blijkt maar weer. Ik pleit voor rijontzeggingen voor mensen die als oude kranten gaan rijden als er maar een drupje of vlokje op hun auto valt.
alles ging naar behoren eigenlijk. Was helemaal verbaasdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval gearriveerd. Hoe zijn de omstandigheden vandaag?
Toch was die mist hier goed kutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
alles ging naar behoren eigenlijk. Was helemaal verbaasd
hmm het was wel mistig idd, maar heb er weinig last van gehad.quote:
Frituurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hmm het was wel mistig idd, maar heb er weinig last van gehad.
Kheb nu al honger![]()
ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hmm het was wel mistig idd, maar heb er weinig last van gehad.
Kheb nu al honger![]()
Kan niet op het werkquote:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Hier ookal nietquote:
Yup, tis vandaag wél gelukt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen!
@work?
Denk et wel als je zo laat bent
Tofheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |