heb je winzip? en ehh slaap lekker Shirleyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:46 schreef tann het volgende:
[..]
graag, wat je beschreef had ik ook gedaan, maar toch lukte het niet...
kzag alleen maar fotoos toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar heb je hem kunnen zien of moet ik hem alsnog even naar je toe sturen?![]()
Dat kan beter!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Kwart voor één alweer... tijd om m'n bed op te zoeken.
Ajuus!
Was een filmpje.quote:
truste tot maandag *zwaai*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
Kwart voor één alweer... tijd om m'n bed op te zoeken. Ik ga iedereen een fijn weekend wensen, jullie zullen het zonder mij moeten doen![]()
Hou het leuk, en tot de volgende keer.
Oh nee, niet zwaaien, maar zwepen
Ajuus!![]()
nee, die andere winarm ofzo..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je winzip? en ehh slaap lekker Shirley
Meer sjeu!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
TRUSTE!
oh ja ik stuur je wel een zip file, en dan kan je die wel openen met winrar met je rechtermuisknopquote:
Nou dan ga ik maar weer effe twee maandjes Thailand boeken om bij te kleuren.quote:
sgoe, dank je alvastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja ik stuur je wel een zip file, en dan kan je die wel openen met winrar met je rechtermuisknop
Is eigenlijk niet goed heh, dit. Je leert haar e-mail attachments te openen die ze van WILDVREEMDE gasten ontvangt. Voor je het weet is ze offline vanwege een zieke computer...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja ik stuur je wel een zip file, en dan kan je die wel openen met winrar met je rechtermuisknop
Hallo...ik ben 9 maanden van het jaar streeploos getintquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar weer effe twee maandjes Thailand boeken om bij te kleuren.![]()
haha...kwas je niet vergeten hoor.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar weer effe twee maandjes Thailand boeken om bij te kleuren.![]()
ehm ik stuur haar gewoon wat mp3'tjes verder niks, en ik upload op een site ik stuur geen bijlage via email ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:51 schreef bhs het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet goed heh, dit. Je leert haar e-mail attachments te openen die ze van WILDVREEMDE gasten ontvangt. Voor je het weet is ze offline vanwege een zieke computer...![]()
email?? kdacht dat ie dat hier zou doen....SO heeft mn adres niet..........o shit...is ook zo ff wat vergeten.......grrrrrrrquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:51 schreef bhs het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet goed heh, dit. Je leert haar e-mail attachments te openen die ze van WILDVREEMDE gasten ontvangt. Voor je het weet is ze offline vanwege een zieke computer...![]()
bedankt voor de waarschuwing trouwens...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:51 schreef bhs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo...ik ben 9 maanden van het jaar streeploos getint![]()
Heh jammer. Ik hoopte dat je je nu bekend ging maken om niet meer wildvreemd genoemd te worden... Iwan de gymleraar( ? )...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:53 schreef Suikeroom het volgende:
ehm ik stuur haar gewoon wat mp3'tjes verder niks, en ik upload op een site ik stuur geen bijlage via email ofzo![]()
Als je even je msn aanslingert stuur ik dat Zweedse filmpje via msn even door naar je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef tann het volgende:
email?? kdacht dat ie dat hier zou doen....SO heeft mn adres niet..........o shit...is ook zo ff wat vergeten.......grrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm ik stuur haar gewoon wat mp3'tjes verder niks, en ik upload op een site ik stuur geen bijlage via email ofzo![]()
kweet het ook echt niet meer, dacht nog ff roel, maar die houdt niet zo van rap, heb nu iemand anders in gedachten die ik ook op het feest ff heb gezien trouwens......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:55 schreef bhs het volgende:
[..]
Heh jammer. Ik hoopte dat je je nu bekend ging maken om niet meer wildvreemd genoemd te worden... Iwan de gymleraar( ? )...
Geen paniekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef tann het volgende:
email?? kdacht dat ie dat hier zou doen....SO heeft mn adres niet..........o shit...is ook zo ff wat vergeten.......grrrrrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |