quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Blijf je na HBB ook posten op Fok!, Tanja?
Afhankelijk van welk subforum de Tanjareeks wil adopteren, wellicht.
gaan we nu dreigen ROB ??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel getrouwde vrouwen in zijn voor een slippertje of een minnaar.
De meesten met een standaard leugen... Huwelijk is slecht bla bla bla...
Sommigen gewoon voor de spanning. En dat zijn waar je voor op moet passen, want die proberen dan ineens terug te schoppen. En dat schijnt hier nu het geval te zijn.
Wat dat betreft viel oetelke nog wel mee. Die nodigde me ook gewoon bij haar thuis uit. Waardoor haar man en ik zelfs maatjes werden, tot zij meer wilde en ik afhaakte.
Dan wil je niet weten wat voor bitches vrouwen kunnen zijn. Maar dat lees je hier min of meer wel.
Zolang ik zelf beter weet, hap ik maar matig terug als ze me hier uitdagen, maar wie er (of hier od in mijn mail) ook nog maar één keer mijn zoontje er bij betrekt, die krijgt wel serieuse problemen.
lieve kaasdip, ajb doe dit niet, er hoopt iemand van harte dat dit topic weer dicht gaat, geef niet toe, als je je hart wil luchten, pls zet het in mn gastenboek op de bb-tanja site, laten we het hier nog ff gezellig houdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef kaasdip het volgende:
[..]
sorry mevrouw de modurator moet dit nog ff vant hart (sorry)
vrijgezel ? bedoel je daar nu jezelf mee ? tja wie wil jou nou ook en geef toe
wordt al misselijk van je naam laat staan dat ik je kop er ook nog bij zie
jij moet je bezig houden met je eigen leven en niet verhaaltjes rond strooien die niet waar zijn ROB!!
we zullen maar zeggen get a life he!!
en stop met die onzin verhalen niemand gelooft er ook maar 1 woord van
je hebt het wel hoog in je bol he
gewoon ziekelijk
weet je nu wie ik ben STAKKER?
Een brede smaak dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
wat mij betreft wel!
2Shirly: khou van heel veel muziek, idd Tiesto en alles wat er een beetje op lijkt, maar ook jazz, bluezz, ned.rap, sade, R&B enz enz, op het moment heb ik een kei gaaf cdtje van 2pac in de auto,heeeeeeerlijk!
Zo, iedereen weer gehad dacht ik zo, ik BEW![]()
hey tann, ik ben tog wel benieuwd wie je goed vindt?quote:
voornamelijk op mn bekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef oeteltje het volgende:
nou geef mij maar Ted Bundy![]()
tan waar val jij eigelijk op?
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef kaasdip het volgende:
[..]
gaan we nu dreigen ROB ??
jongen wees verstandig en steek je energie in je jochie en niet in dit soort onzinnige verhalen
je zoon ken der ook niets aan doen dat jij zo verknipt ben
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef kaasdip het volgende:
[..]
gaan we nu dreigen ROB ??
jongen wees verstandig en steek je energie in je jochie en niet in dit soort onzinnige verhalen
je zoon ken der ook niets aan doen dat jij zo verknipt ben
quote:
Vergeet je niet iemand?quote:(khou wel van getinte mannen, of Bartje)
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
lieve kaasdip, ajb doe dit niet, er hoopt iemand van harte dat dit topic weer dicht gaat, geef niet toe, als je je hart wil luchten, pls zet het in mn gastenboek op de bb-tanja site, laten we het hier nog ff gezellig houden![]()
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey tann, ik ben tog wel benieuwd wie je goed vindt?![]()
Hij is dood hé.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef tann het volgende:
[..]
yep, ligt aan mn stemming denk, nu ff 2pac
Bracequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....
ga naar [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.
maar das toch algemeen bekend?? hmmmmmmmmmmmmm APKtjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Vergeet je niet iemand?
Begint met een A.![]()
opgezwolle, extince, jiggy djé, brainpower af en toe, raymzter.. die vind ik met name erg goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
pffffff, ken al die namen niet joh!! noem es wat en ik zeg wel ja of nee, brace vind ik ook lekker trouwens.....
Het is een forum. Het staat ieder vrij om te reageren op elkaar. Kortom, zeik niet zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ze heeft het tegen mij, dus als ze lef heeft stuurt ze mij een bericht, maar daar heeft ze het lef niet voor. Wie ben jij die nog meer uit mijn privé moet weten? Zodat je het weer kan rondvertellen aan iedereen? Bemoei je niet met berichten die je niets aan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |